فروش ردیاب خودرو

شرکتهای مختلفی در کار واردات و فروش ردیاب خودرو هستند. برخی از این شرکتها به صورت تخصصی، جی پی اس کار می‌کنند و برخی دیگر به صورت مقطعی اقدام به فروش جی پی اس می‌کنند. جی پی اس شاخه های مختلفی دارد که مجموعه مهندسی ردیاب دلتا در همه زمینه های جی پی اس به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. مجموعه ما از نزدیک، همه کارخانه های تولید کننده GPS را بازدید کرده اند تا بهترین محصول را به دست مشتریان برسانند.

انواع کاربرد جی پی اس

  1. جی پی اس ردیاب Tracker
  2. جی پی اس مسیریاب Navigation
  3. جی پی اس دستی
  4. جی پی اس نقشه برداری
  5. جی پی اس کوهنوردی
  6. جی پی اس دریایی
  7. جی پی اس هوایی


نمایندگی های فروش ردیاب خودرو دلتا

ردیاب دلتا در طول فعالیت 13 ساله تخصصی در زمینه جی پی اس، تا کنون در بسیاری از شهرهای ایران، نمایندگی فروش و یا نمایندگی نصب اعطا نموده است. در تهران نصاب های حرفه ای با تخصص چندین ساله اقدام به نصب ردیابهای دلتا می‌کنند. همه مشتریانی که تا به حال از ردیابهای دلتا استفاده کردند، علاوه بر کیفیت ردیاب‌های ما، از کیفیت نصب نیز رضایت کامل را داشته اند. همین رضایتمندی مشتریان ما باعث شده است که ما انگیزه فعالیت بیشتر در اینهمه مدت را داشته باشیم.

نصب با کیفیت ردیاب خودرو


فرق ردیاب خودرو ماهواره ای و ردیاب دکلی

ردیابهای ماهواره ای معمولا دارای ماژول GPS می‌باشند. برخی از قویترین ردیاب‌ها مجهز به آنتن های مخصوص جی پی اس هستند تا قدرت و دقت گیرندگی را افزایش دهند. ردیاب ها برای محاسبه موقعیت دقیق نیازمند ارتباط ماهواره ای می‌باشند. اما برخی از ابزارهای سیمکارتی که به ردیاب سیمکارتی یا ردیاب دکلی معروف هستند، فاقد ماژول GPS می‌باشند. این ابزارها برای محاسبه موقعیت تقریبی خود به ناچار از دکلهای اطراف، موقعیت تقریبی را دریافت می‌کنند. حتما گوشیهای قدیمی نوکیا را به خاطر دارید که چگونه موقعیت را اینترنتی به صورت یک دایره بر روی نقشه نشان میدادند. برای کارهای امنیتی خودرو، حتما از ردیابهای ماهواره ای استفاده کنید. یکی از این ردیابهای قدرتمند ماهواره ای ، جی پی اس ردیاب دلتا 203A می‌باشد. این مدل در اکثر نمایندگی فروش ردیاب خودرو دلتا در شهرهای مختلف وجود دارد.

فرق دزدگیر ماهواره ای با دزدگیر سیمکارتی

دزدگیرهای سیم‌کارتی از طریق اضافه شدن کیت سیمکارت بر روی دزدگیرهای قدیمی ساخته می‌شود. پلتفرم کلی این قبیل دزدگیرها همان دزدگیر های قدیمی است. به راحتی توسط سارقان حرفه ای هک می‌شوند. معمولا اپلیکیشن‌های جذاب در کنار آپشنهای جذاب باعث زیاد شدن میل خرید مشتریان می‌شود. اما باید دقت داشته باشید که هدف از نصب دزدگیر ، ایجاد امنیت است نه جذابیت . هرچند نمی‌توان منکر داشتن جذابیت بود اما امنیت اولویت بیشتری دارد.

دزدگیرهای ماهواره ای کلا تکنولوژی به روز هستند. امکانات مبتنی بر ارتباط ماهواره ای دارد. به راحتی میتوان از طریق ماهواره، موقعیت خودرو را رصد کرد. دلیل نامگذاری به عنوان دزدگیر ماهواره ای، داشتن ارتباط با ماهواره های GPS می‌باشد. ماهواره های جی پی اس متشکل از 28 ماهواره در حال گردش به دور زمین در مدارات خاص می‌باشد. با ارتباط 4 ماهواره نزدیک به گیرنده زمینی، با محاسبه فورمولهای خاص و ساعت اتمی ماهواره ها، موقعیت دقیق گیرنده زمینی محاسبه می‌شود. واحد پردازش این محاسبه توسط ماژول GPS و CPU  گیرنده و فرستنده انجام می‌گیرد. هرچقدر ورژن این ماژول در گیرنده زمینی قوی تر باشد، قدرت محاسبه و پردازش اطلاعات بیشتر می‌شود. این امر باعث افزایش دقت و سرعت نمایش اطلاعات نیز می‌شود.

بهترین مارک ردیاب خودرو

همیشه این سوال در بین خریداران جی پی اس ردیاب خودرو وجود دارد که واقعا بهترین ردیاب کدام است؟ باید دقت داشته باشید که بعضی چیزها را با تست می‌توان تشخیص داد و بعضی چیزها را با نظر سنجی از دیگران، ریسک تست تمامی ردیابها برای تشخیص بهترین ردیاب بسیار زیاد است و نمیتوان امتحان کرد . پس میتوان از راهکار دوم که نظرسنجی است استفاده نمود. هرچند که ما نسبت به مشتری، دانش تخصصی بیشتری داریم و از نزدیک خط تولید همه کارخانه ها را بررسی کردیم. با تجمیع دانش الکترونیک و مشاهداتمان از خط تولید، بهترین ردیاب خودرو را وارد ایران کردیم. اما مشتریان از کجا میتوانند تشخیص دهند؟

سایت ردیابی دلتا، فابریک کارخانه می‌باشد. این سایت با پوشش 18 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی، قدرت و کشورهای مشتری این کارخانه را به نمایش می‌گذارد .دارای 4 سرور قدرتمند در نقاط مختلف دنیا می‌باشد. بدون هیچگونه افت سرع و یا قطعی، میتوانید از خدمات بین المللی لذت ببرید. داشتن اینهمه مشتری در دنیا نشان دهنده سخت افزار قدرتمند و رعایت استاندارد انواع خودرو ها می‌باشد. پس با اطمینان میتوان گفت که برند DELTAGPS به عنوان بهترین مارک ردیاب خودرو در ایران و دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمایندگی فروش ردیاب خودرو

نحوه اخذ نمایندگی ردیاب دلتا

نمایندگی ردیاب دلتا به دو صورت می‌باشد. نمایندگی فروش و نمایندگی نصب در برخی شهرها نمایندگی فروش و نصب را به صورت همزمان اعطا کرده ایم. اما در برخی شهرها، نمایندگی فروش و نمایندگی نصب را به صورت جداگانه داده ایم. نحوه فعالیت نشان دهنده پذیرش نمایندگی ما می‌باشد. برخی از نمایندگیهای ما در نصب مهارت بسیار زیادی دارند و برخی در فروش ماهر هستند. اما در کل چون همه نمایندگی های ردیاب دلتا توسط دفتر مرکزی نظارت می‌شوند، با اطمینان خاطر میتوانید اقدام به خرید و نصب نمایید. فقط موقع خرید حتما به آرم DELTAGPS دقت کنید. برای اخذ نمایندگی ردیاب دلتا با ما تماس بگیرید .

برای دیدن محصولات جی پی اس ردیاب خودرو دلتا کلیک کنید .




مطالب مرتبط: