درباره دلتا جی پی اس

جی پی اس ردیاب دلتا در سال ۱۳۸۴ با اهداف بشر دوستانه شکل گرفت. علاقه به نجات جان و مال انسانها در طی ۱۴ سال فعالیت تخصصی ما باعث شده است که سختی های فعالیت در زمینه جی پی اس برایمان آسان شود. سختی فعالیت در زمینه جی پی اس نسبت به کالاهای دیگر، بیشتر است. چون اولا در واردات و ترخیص این دستگاه ها، مراحل طولانی و طاقت فرسایی طی می‌شود. همچنین هزینه های واردات قانونی ردیاب به نسبت کالاهای دیگر بیشتر می‌باشد. دوما با فروش ردیاب، تعهد بلند مدت به مشتریان آغاز می‌شود. پشتیبانی حرفه ای از خریداران برای داشتن امنیت و آرامش پایدار، نیازمند داشتن انرژی و علاقه به خدمت رسانی به مشتریان می‌باشد.

مجموعه مهندسی ردیاب دلتا از همان ابتدا به دنبال ارائه بهترین دستگاه های ردیاب با خدمات ردیابی عالی بود. محصولات مختلفی در سایتهای کارخانه ها وجود داشت که ظاهری مشابه با قیمتهای متفاوت داشت. برای ما که میخواستیم فعالیت بلند مدت و با کیفیت ارائه دهیم، انتخاب محصول از دور امکان پذیر نبود. به همین دلیل طی دوره های مختلف و به دفعات مختلف، از نزدیک خط تولید بسیاری ازکارخانه های تولید کننده GPS را در کشورهای مختلف بازدید نمودیم تا بتوانیم بهترین محصولات را انتخاب کنیم.

ما به دنبال این بودیم که محصولات سفارشی درجه یک را تهیه نمائیم. به همین دلیل با افزایش دانش الکترونیکی و افزایش دانش بازرگانی خارجی تا به امروز در صدر بهترین فعالین  GPS در ایران بودیم. محصولات ردیاب خودرویی و موتورسیکلت دلتا، مطابق با آخرین استاندارد روز دنیا تولید می‌شود. همچنین ما محصولاتمان را با توجه به شرایط چهار فصل ایران و شهرهای پارازیتی سفارش می‌دهیم. این سفارشات تخصصی فقط در حوزه دانش و تجربه مهندسی ردیاب دلتا می‌باشد.




برخی از فعالین ردیاب در ایران سعی کردند که از از محصولات وارداتی ما کپی برداری کنند. اما چون در جریان فعالیت‌های تخصصی و اهداف بشر دوستانه ما نبودند، نتوانسته بودند محصول اصلی را وارد نمایند. همچنین آنها غافل از این نکته بودند که اگر هدف، جنبه معنوی داشته باشد، می‌تواند پایدار باشد. ما به جای ظاهر سازی  به اصل خدمت رسانی پرداخته ایم. ما خودمان را امین مشتریانی می‌دانیم که به ما افتخار داده اند و ردیاب دلتا را انتخاب کرده اند. به همین دلیل، دستگاه و لوازم اورجینال را با خدمات قدرتمند و فابریک که استاندارد خودروهای مختلف را رعایت کرده باشد،  به مشتریانمان ارائه می‌دهیم. در حال حاضر بیش از یک میلیون مشتری فعال، از خدمات ردیابی دلتا در سراسر ایران استفاده می‌کنند. اکثر مشتریان ردیاب دلتا ، شرکتها و سازمانهایی هستندکه تعداد زیادی خودرو تحت مدیریت دارند. دلیل استقبال گسترده مشتریان و مخصوصا شرکتها با حجم بالای خودرو از ردیاب دلتا، ارائه دستگاه اورجینال با خدمات فابریک بین المللی برای بلند مدت و پشتیبانی حرفه ای و تخصصی ما می‌باشد .


آنچه که باعث می‌شود ما متفاوت از بقیه باشیم این است که ما آگاهانه و با دانش روز پیش میرویم و به اهداف بشر دوستانه فکر میکنیم و در راستای خدمت رسانی به مشتریان، تلاش شبانه روزی می‌کنیم. محصولات وارداتی ما، اورجینال می‌باشد و دارای مجوزهای وارداتی از مراجع ذیصلاح کشور (سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی، آزمایشگاه انفورماتیک ایران، آزمایشگان صنایع برق ایران اپیل) می‌باشد.

تا کنون، شرکتهای بزرگی مشتری ردیاب دلتا بوده اند اما از ذکر جزئیات آنها خودداری می‌کنیم. دلیل استقبال گسترده این شرکتها، خدمات خوب و فابریک ردیاب دلتا به همراه دستگاه های با کیفیت و اورجینال می‌باشد. برنامه بلند مدت ما برای ارتقای سطح امنیت وسایل نقلیه و اشخاص، از مدتها پیش طراحی شده است. در هر بازه زمانی طبق برنامه قبلی پیش می‌رویم و همیشه در بروز بودن محصولاتمان تلاش می‌نماییم.

دفتر مرکزی ما در تهران می‌باشد. در اکثر شهرها و مراکز استانها، نمایندگی فروش و یا نصب را داریم. برای مشتریانی که به ما دسترسی مستقیم ندارند، فایلهای آموزشی تصویری قرار داده ایم. همچنین واحد پاسخگویی ما به صورت آنلاین و یا تلفنی در خدمت مشتریان می‌باشد. این خدمات و پشتیبانی حتی در روزهای تعطیل و یا ساعات غیر اداری نیز انجام می‌گیرد.





Top
logo-samandehi