محصولات دلتا جی پی اس






                                       




  ردیاب دلتا 203A

ردیاب دلتا به دلیل داشتن استاندارد سخت افزار و برق (12/24) قابل نصب بر روی هر نوع وسیله نقلیه می‌باشد. یعنی بر روی خودرو های سواری و خودروهای سنگین قابل نصب می‌باشد. همچنین به راحتی بر روی موتورسیکلت هم قابل نصب می‌باشد. ردیاب دلتا به راحتی قابل نصب بر روی انواع خودرو های ایرانی و خودروهای خارجی می‌باشد. تنها برندی هست که این قابلیت را دارد که بر روی هر نوع وسیله نقلیه ایرانی و خارجی نصب شود. ردیاب دلتا دارای کارخانه بسیار قدرتمند و پیشرفته ای می‌باشد که میتوانید خط تولید را اینجا ببینید. سایت ردیاب دلتا دارای 18 زبان زنده دنیا است. این یعنی اصالت محصول و کشورهای در حال استفاده ردیاب دلتا از بین چندین برند مختلف در جهان انتخاب شده است. بازدید از خط تولید کارخانه های مختلف باعث انتخاب بهترین ردیاب خودرو شده است. بخش فروش - نصب - پشتیبانی ردیاب دلتا دارای کارشناسان حرفه ای می‌باشد. ما به فکر کیفیت رضایت مشتریان هستیم. تجربه 12 ساله ما بیشتر از دیگران است. این تجربه همیشه ما را مصمم کرده است که بهترین ردیاب خودرو DELTAGPS می‌باشد. ردیاب های دلتا دارای 2 عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو می‌باشند. این آنتن‌ها به صورت کاملا مخفی نصب می‌شوند و قدرت را افزایش می‌دهند.


ردیاب دزدگیر 203B+

این دزدگیر از نوع ماهواره ای میباشد. یعنی بدون محدودیت مکانی و فاصله همه هشدارها را بر روی موبایل شما ارسال میکند. تجره به همه ثابت کرده است که دزدگیر های قدیمی در بازار ( حتی دزدگیرهای تصویری و گران ) هم نتوانسته اند امنیت کامل برای خودرو تامین کنند. در حال حاضر بهترین روش تامین امنیت خودرو ، استفاده از دزدگیر ماهواره ای 203B+ میباشد. ردیاب دلتا به دلیل داشتن سخت افزار قدرتمند ارتباط با ماهواره از طریق دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو، جزو بهترین های دنیا میباشد. در ایران هم طی 12 سال فعالیت ما در مجموعه ردیاب دلتا شاهد استقبال گسترده از ردیاب دلتا مخصوصا سری 203A و مدل 203B+ بودیم. ردیاب دلتا به دلیل داشتن سایت ردیابی فابریک کارخانه ( 18 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی ) سخت افزار قدرتمند مورد تائید کشورهای مهم صنعتی دنیا، جزو بهترین و پر فروش ترین ردیاب دنیا شناخته شده است.




رهیاب و مسیریاب oto5

بهترین رهیاب و مسیریاب oto 5 با نقشه جدید آپدیت ۲۰۱۷ می‌باشد. قیمت بسیار مناسبی دارد و به راحتی بر روی هر نوع خودرویی قابل نصب می‌باشد. وارد کننده رهیاب و مسیریاب oto 5 شرکت معتبر  اتولوکس می‌باشد. این شرکت در زمینه های مختلف آپشن خودرویی فعالیت دارد.



ردیاب شخصی دلتا 201 و 202

یکی از این اهداف بشر دوستانه به صورت خدمات در زمینه جی پی اس ردیاب شخصی میباشد که کاربردهای زیادی میتونه برای همه افراد جامعه داشته باشه. یکی از این کاربردهاش برای ردیابی کودکان میباشد.












ردیاب موتورسیکلت

به دلیل مخفی نصب شدن ردیابها، دریافت امواج ماهواره ای ضعیف می‌شود. ردیاب دلتا به همین دلیل دارای دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو برای افزایش قدرت گیرندگی و فرستندگی می‌باشد. این آنتن‌ها به صورت کاملا مخفی نصب می‌شوند. ردیاب خودرو دلتا تنها مارک (برند) GPS ردیاب در دنیا است که با سایت ردیابی فابریک خدمات ارائه میدهد. وجود ۱۸ زبان از جمله زبان فارسی نشان دهنده رضایت کشورهای مختلف در دنیا از DELTAGPS می‌باشد. رضایتمندی نیازمند رعایت استاندارد سخت افزاری و نرم افزاری می‌باشد. مشتریان ردیاب دلتا در اکثر کشورهای اروپایی و آمریکایی وجود دارد. ورود یک محصول الکترونیکی به کشورهای مهم صنعتی نیازمند رعایت استانداردهای برق و الکترونیک می‌باشد. پس به راحتی از سایت فابریک ۱۸ زبانه میتوان متوجه شد که DELTAGPS تنها برندی هست که استانداردهای بین المللی را رعایت کرده است. همچنین در ایران هم توانسته ایم مجوز آزمایشگاه صنایع انرژی برق ایران (اپیل) و آزمایشگاه انفورماتیک ایران را دریافت کنیم. ردیاب دلتا تنها دارنده مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌باشد . 
Top
logo-samandehi