ردیاب موتورسیکلت

جی‌پی‌اس ردیاب موتورسیکلت هیچ تفاوتی با جی‌پی‌اس ردیاب خودرو از لحاظ فنی و کارایی ندارد. چون برق خودرو هم مانند برق موتورسیکلت ۱۲ ولت می‌باشد. البته ردیاب‌های استاندارد، برق ۲۴ ولت را نیز بدون تبدیل پشتیبانی می‌کنند. موتورسیکلت‌های دارای کامپیوتر ECU گزینه مناسبی برای نصب ردیاب می‌باشند. چون برق موتورسیکلت‌های دارای کامپیوتر، بدون نوسان می‌باشند و جی‌پی‌اس ردیاب دچار اختلال نمی‌شود. حتما لازم است که از ردیاب‌ها استاندارد مثل دلتا 203A استفاده کنید تا به کامپیوتر موتورسیکلت هم آسیب وارد نشود. 

 

 بهترین ردیاب موتور سیکلت

 ردیاب دلتا به دلیل داشتن برق استاندارد ۱۲/۲۴ ولت علاوه بر خودروهای سنگین و خودروهای سواری، قابل نصب بر روی موتورسیکلت هم می‌باشد. به دلیل داشتن شرایط خاص موتور سیکلت در سرقت، بهترین حالت استفاده از مدل 203 می باشد. چون این مدل تنها مدلی است که امکان اعلان ضربه و تکان خوردن و آژیر را دارد. پس بهتر است برای امنیت موتورسیکلت شخصی از مدل دلتا 203 استفاده شود. مدل 203 در چهار سری A و B و A+ و B+ ارائه می‌شود که بهترین و قوی‌ترین مدل برای موتورسیکلت، دلتا 203A می‌باشد. 

 اگر قصد استفاده برای موتورسیکلت شرکت‌ها و پیک موتوری‌ها را دارید و دقت و طول عمر دستگاه برایتان مهم نیست می‌توانید از  مدل‌های 603 دلتا  که پلاستیکی و آنتن داخلی هستند نیز استفاده کنید.

درباره ردیاب دلتا مدل A۲۰۳ بیشتر بدانید




                       

                       

                            

 دزدگیر ماهواره‌ای موتورسیکلت

جی‌پی‌اس ردیاب دزدگیر ماهواره‌ای موتور سیکلت مشابه دزدگیر ماهواره‌ای خودرو می‌باشد. در حال حاضر به دلیل این‌که همه افراد دارای گوشی موبایل اندروید و آیفون هستند، دیگر نیازی به استفاده از ریموت در موتورسیکلت و یا خودرو را ندارند. با استفاده از موبایل به‌راحتی از هرجای دنیا  می‌توانید آژیر دستگاه را فعال و یا غیر فعال نمائید. وجود یک سنسور ضربه قوی با قابلیت تنظیم حساسیت زیاد، به عنوان یک آپشن امنیتی بر روی این ردیاب وجود دارد. چون معمولا سارقینی وجود دارند که بدون روشن کردن موتورسیکلت، اقدام به سرقت می‌کنند. در این مواقع، به محض تکان خوردن، صاحب موتورسیکلت با پیامک مطلع می‌شود. از این‌جا می‌توانید به صورت کامل توضیحات محصولات ردیاب دلتا را ببینید.

 
    



 بهترین ردیاب برای موتور سیکلت                                                  

به دلیل مخفی نصب شدن ردیا‌ب‌ها، دریافت امواج ماهواره‌ای ضعیف می‌شود. ردیاب دلتا به همین دلیل دارای دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو برای افزایش قدرت گیرندگی و فرستندگی می‌باشد. این آنتن‌ها به صورت کاملا مخفی نصب می‌شوند. ردیاب خودرو دلتا تنها مارک (برند) GPS ردیاب در دنیا است که با سایت ردیابی فابریک خدمات ارائه می‌دهد. وجود ۱۸ زبان از جمله زبان فارسی نشان‌دهنده رضایت کشورهای مختلف در دنیا از DELTAGPS می‌باشد. رضایتمندی نیازمند رعایت استاندارد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌باشد. مشتریان ردیاب دلتا در اکثر کشورهای اروپایی و آمریکایی وجود دارد. ورود یک محصول الکترونیکی به کشورهای مهم صنعتی نیازمند رعایت استانداردهای برق و الکترونیک می‌باشد. پس به راحتی از سایت فابریک ۱۸ زبانه می‌توان متوجه شد که DELTAGPS تنها برندی هست که استانداردهای بین‌المللی را رعایت کرده است. هم‌چنین در ایران هم توانسته‌ایم مجوز آزمایشگاه صنایع انرژی برق ایران (اپیل) و آزمایشگاه انفورماتیک ایران را دریافت کنیم. ردیاب دلتا تنها دارنده مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌باشد.

    انواع ردیاب موتورسیکلت      

                                          
                     

ردیاب با دو آنتن و قابلیت شنود مدل۲۰۳A 

این ردیاب و جی‌پی‌اس خودرو، از محصولات کامل، با کیفیت و با دوام در حوزه ردیاب خودرو در جهت حفظ امنیت انواع وسایل نقلیه سبک، سنگین، موتورسیکلت، ماشین‌های داخلی و حتی خارجی می‌باشد. که مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی ردیاب‌های دلتا اورجینال بودن و داشتن سایت ردیابی فابریک و قدرتمند کارخانه است، از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد


 ویژگی‌های  نرم‌افزاری ردیاب خودرو مدل۲۰۳A

۱- ردیابی آنلاین ۲۴ ساعته از همه جای دنیا بدون افت سرعت (قدرتمند‌تر از سرورهای داخلی)
۲- سرور ردیابی در خود کارخانه قرار دارد (فابریک) 
۳- سایت ردیابی بین‌المللی می‌باشد (۱۸ زبان زنده دنیا)
۴- داشتن زبان فارسی 
۵- امکان تعیین محدوده سرعت (به محض نقض توسط راننده، هشدار به صاحب خودرو ارسال می‌گردد)
۶- امکان تعیین محدوده جغرافیایی (به محض نقض توسط راننده، هشدار به صاحب خودرو 

درباره ردیاب خودرو A۲۰۳بیشتر بدانید


دزدگیر ماهواره‌ای موتورسیکلت مجهز به جی‌پی‌اس ردیاب 

روش کار این دستگاه‌ها به این صورت می‌باشد که به صورت مخفی در داخل موتورسیکلت نصب می‌شود و به محض تکان خوردن و یا روشن شدن غیر مجاز در همان لحظه آژیر می‌کشد و هم‌چنین از طریق پیامک، هشدار و اتفاق رخ داده را به صاحب موتورسیکلت ارسال می‌کند. جی‌پی‌اس ردیاب دلتا و دزدگیر ماهواره‌ای موتورسیکلت دلتا مجهز به باطری بکاپ داخلی می‌باشند که به محض قطع شدن جریان برق موتورسیکلت تا مدت‌ها می‌تواند روشن باقی بماند و به ارسال گزارش و موقعیت بپردازد. 

در واقع ردیاب‌های دلتا یکی از کامل‌ترین سیستم‌های امنیتی موجود در دنیا می‌باشند که جهت استفاده بر روی انواع خودرو و موتورسیکلت طراحی شده‌اند. ویژگی‌های جالب دزدگیر ماهواره‌ای دلتادر صورت لزوم می‌توان موتورسیکلت را از راه دور با ارسال یک پیامک خاموش کرد که این قابلیت بر روی همه جی‌پی‌اس های ردیاب دلتا موجود می‌باشند. از قابلیت‌های خوب ردیاب‌های دلتا می‌توان به داشتن ۲ عدد آنتن خارجی بسیار قوی اشاره نمود که به صورت مخفی نصب می‌گردد. هم‌چنین سرورهای قدرتمند و فابریک جی‌پی‌اس ردیاب دلتا توانایی نشان دادن آنلاین موقعیت موتورسیکلت شما را دارد که هم می‌توانید از طریق سایت مخصوص ردیاب دلتا این موقعیت را ببینید و یا از طریق اپلیکشن مخصوص اندروید, آیفون که به آسانی می‌توان دانلود کرد. 

نرم‌افزار ردیابی موتورسیکلت بسیار کم حجم می‌باشد که این حالت باعث روان کار کردن این نرم‌افزار می‌شود. قدرت بالای هسته اصلی نرم‌افزار ردیابی اندروید و آیفون، امنیت زیادی ایجاد می٬کند که از هک شدن آن جلوگیری می‌کند.مسافت‌های پیموده شده در سایت ردیابی دلتا ذخیره می‌گردد که می‌توان موقعیت آنلاین و یا موقعیت‌های خودرو در روزهای قبل (تا یک ماه در سایت ذخیره می‌گردد) را مشاهده کرد و یا به صورت فایل اکسل خروجی گرفت. برخی افراد خرید سیستم امنیتی جدید برای خودرو و یا موتورسیکلت را به دید هزینه می‌بینند. در تعریف هزینه از نظر اقتصاد، چیزی است که از دست میرود در حالیکه شما با خرید یک عدد جی‌پی‌‌اس ردیاب دلتا که مجهز به دزدگیر ماهواره‌ای می‌باشد، چیزهای زیادی به دست می آورید  این داشته‌ها را خودتان می‌توانید تجربه کنید.

آیا دزدگیر موتور بهتر است یا ردیاب موتور؟

اگر به یک دزدگیر موتور دقت کنید متوجه می‌شوید که به جز آژیر کشیدن در فاصله نزدیک، کار دیگه ای انجام نمی‌دهد. یعنی یک وسیله با امکانات محدود می‌باشد. امنیت با محدودیت معنی ندارد. یعنی اگر شما یک دزدگیر موتور دارین نباید از آن انتظار امنیت را داشته باشید. چون اگر صدای آژیر را نشنوید پس اون وسیله نمی‌تواند برای شما امنیت و آرامش ایجاد کند. پس راه چاره چیست ؟ ما قصد داریم تا آگاهی و امنیت شما را در مجموعه ردیاب دلتا بیشتر کنیم.

برای آگاهی از هشدارهای خودرو و دیدن مکان موتور سیکلت نیازمند ابزار ماهواره‌ای هستید. تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده که محدودیت‌های امنیتی برداشته شوند. استفاده از جی‌پی‌اس ردیاب بسیار انتخاب بهتری نسبت به دزدگیر موتور سیکلت می‌باشد. حتی اگر یک دزدگیر تصویری با برند خوب هم باشد باز هم دارای محدودیت می‌باشد. اما ردیاب‌های دلتا مدل ۲۰۳A به عنوان ردیاب دزدگیر ماهواره‌ای موتورسیکلت می‌باشد. امکان سایلنت کردن آژیر و فقط دریافت هشدارهای پیامکی از قابلیت‌های خوب این مدل می‌باشد.


مقاله‌های ردیاب موتور سیکلت     





Top
logo-samandehi