پرسش های متداول

۱. ردیاب قابلیت نصب بر روی چه خودروهایی را دارد ؟
این ردیاب قابلیت نصب بر روی انواع خودرو را دارد از پیکان گرفته تا پژو و انواع مدل ماشینهای خارجی سبک و سنگین و ماشینهای راه سازی و همچنین قابلیت نصب بر روی موتورسیکلت را هم دارد . اما جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۲. ردیاب خودرو یا همان دزدگیر جی پی اس خودرو چگونه کار میکند؟

ردیاب خودرو یک دستگاه کوچک به اندازه یک گوشی موبایل در سایز ۵*۸ سانتیمتر میباشد که سیمکارت می خورد و معمولا در زیر داشبورد خودرو به صورت کاملا مخفیانه جاسازی می شود و چند عدد سیم دارد که به سیم کشی خودرو متصل می شود و بعد از نصب در هر لحظه محل دقیق خودرو را از طریق ماهواره های جی پی اس دریافت می کند و از طریق اس ام اس به موبایل صاحب خودرو موقعیت لحظه ای خودرو ، سرعت لحظه ای خودرو، وضعیت درب خودرو و وضعیت موتور خودرو را ارسال می کند . همچنین از طریق سایت ردیابی دلتا صاحب خودرو می تواند خودرو خود را بصورت زنده و آنلاین ردیابی کند و کل مسیرهای پیموده شده خودرو خود را به مدت یک سال بر روی نقشه مشاهده کند.

۳. چه سیمکارتی را می توان در داخل ردیاب خودر قرار داد ؟

هر نوع سیمکارت اعتباری یا دائمی را شامل ایرانسل ، همراه اول ، تالیا ، رایتل و ... را می توان در داخل ردیاب قرار داد ولی برای ردیابی بهتر در کل کشور بهترین گزینه سیمکارت اعتباری ایرانسل می باشد ( بسته های اینترنتی ایرانسل بسیار ارزان و آنتن دهی بسیار قوی )

۴. آیا با قطع برق باطری خودرو و دستکاری برق خودرو، ردیاب خودرو از کار می افتد؟
خیر . ردیاب خودرو دارای یک باطری داخلی است که بعد از قطع برق خودرو توسط باتری داخلی عمل ردیابی را به مدت حدود ۶ ساعت و بیشتر ( بر اساس تنظیمات متفاوت میباشد ) انجام می دهد و به صاحب خودرو از طریق اس ام اس اطلاع می دهد که برق خودرو دستکاری شده است.

۵. در چه فاصله ای می توان خودرو خود را از راه دور با ارسال اس ام اس خاموش کرد؟
در هر نقطه از ایران و بدون محدودیت فاصله می توانید با ارسال یک اس ام اس، خودرو خود را در هنگام سرقت و یا در مواقع اضطراری خاموش کنید و در این حالت دیگر خودرو به هیچ عنوان قابلیت روشن شدن دوباره را ندارد مگر اینکه صاحب خودرو مجدا به ردیاب خودرو اس ام اس ارسال کند و اجازه روشن شدن دوباره را صادر کند .

 ۶. روش نصب ردیاب خودرو بر روی انواع خودرو ها چگونه است ؟
روش نصب برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی تقریبا یکسان میباشد اما باید توسط نصاب دزدگیر با تجربه نصب شود . معمولا در اکثر شهرها نمایندگی ردیاب دلتا وجود دارد که بعد از هماهنگی با ما میتوانید اطلاعات نمایندگی را کسب نمائید . لازم به ذکر است که جهت بهرمند شدن از گارانتی حتما باید توسط نصاب مورد تائید شرکت ما صورت گیرد .

۷. در مواقعی که شبکه موبایل قطع شود و یا آنتن دهی موبایل مناسب نباشد ردیاب به چه صورت عمل می کند ؟
خود ردیاب دارای یک جای مموری بر روی بدنه می باشد که یک مموری ۴ گیگ میکرو SD را ساپورت می کند و در مواقع قطع شبکه موبایل به صورت اتوماتیک نقاط و مکانهایی را که خودرو طی کرده از ماهواره های جی پی اس دریافت می کند و در حافظه جانبی ذخیره می کند و بعد از وارد شدن خودرو به محدوده آنتن دهی مکانهای مورد نظر را بر روی سایت ردیابی فابریک خود کارخانه ارسال می کند و صاحب خودرو می توتند متوجه شود که در این فاصه خودرو در چه مکانهایی بوده است.

۸. در مواقعی که شبکه جی پی اس قطع باشد یا خودرو در زیر سقف قرار داشته باشد ردیاب خودرو چگونه عمل می کند ؟
این ردیاب ها دارای تکنولوژی پیشرفته ای هستند که حتی در صورت قطع جی پی اس می توانند بلا فاصله از طریق شبکه دکل های موبال مکان دقیق خودرو را محاسبه کند و به صاحب خودرو اطلاع دهد که به این حالت LBS گفته میشود ( توجه : برخی از افراد سود جو در بازار دستگاههایی که ماژول جی پی اس ندارند و فقط LBS هستند را به اسم جی پی اس به فروش میرسانند با قیمت کم و وسوسه انگیز )

 ۹. پس از نصب ردیاب خودرو در چه مواقعی به صاحب خودرو اس ام اس ارسال می شود ؟
پس از نصب ردیاب خودر صاحب خودرو می تواند تا ۵ شماره موبایل را برای ردیاب تعریف کند که در موارد زیر به شماره های تعریف شده اس ام اس ارسال می شود :

• باز شدن درب خودرو
• روشن و خاموش شدن موتور خودرو
• ضربه خوردن و یا تصادف کردن خودرو
• آزیر کشیدن دزدگیر خودرو
• وارد یا خارج شدن خودرو به یک محدوده خاص
• حرکت خودرو با سرعت بیشتر از حد مجاز
• فشار دادن دکمه کمک اضطراری داخل خودرو
***لازم به ذکر است که تمامی موارد فوق می تواند توسط صاحب خودرو فعال یا غیر فعال شود . به عنوان مثال زمانی که درب ماشین باز شود صاحب خودرو دیگر اس ام اس باز شدن درب را دریافت نکند.

۱۰. روش استفاده از سایت ردیابی چگونه است ؟
پس از نصب ردیاب بر روی خودرو، سایت ردیابی توست ردیاب دلتا برای شخص فعال می شود و یک یوزر و پسورد به شخص داده می شود که با وارد شدن به سایت ردیابی و وارد شدن به قسمت سامانه ردیابی می توانید خودرو خود را به صورت زنده بر روی نقشه گوگل مپ مشاهده و ردیابی کنید . و همزمان وضعیت درب خودرو و موتور خودرو و سرعت لحظه ای خودرو را ببینید . همچنین کل مسیرهای پیموده شده خودر در طول یک سال از تاریخ نصب به بعد بر اساس تاریخ و زمان قابل مشاهده است .و از طریق سایت ردیابی میتوانید موارد زیر را برای خودروتان فعال یا غیر فعال نمایید .

• خاموش کردن خودرو از راه دور
• باز و بسته کردن درب خودرو از راه دور
• تعریف سرعت مجاز برای خودرو بر حسب کیلومتر که اگر خودرو از این سرعت بیشتر برود به صاحب خودرو اس ام اس هشدار ارسال می شود .
• تعریف محدوده مجاز جغرافیایی برای خودرو – مثلا یک محله خاص یا محدوده شهر که با خارج شدن خودرو از این محدوده به شما اس ام اس هشدار ارسال می شود .
• مشاهده مسیر پیموده شده خودرو بر اساس زمان و تاریخ
• مشاهده میزان کیلومتر کار کرد خودرو در ۲۴ ساعت یا یک ساعت مشخص
• مشاهده ساعت هایی که خودرو حرکت کرده و خودرو روشن بوده در ۲۴ ساعت

 


Top
logo-samandehi