عوامل موثر در خرید ردیاب خودرو

ردیاب های خودرو بر اساس آپشن و کارخانه سازنده دستگاه، تعیین قیمت می‌شود. حتی دستگاه هایی وجود دارند که ماژول GPS ندارند ولی به عنوان ردیاب با قیمت ارزان به فروش برسد. پس ردیاب خودرو قیمت ارزان بدون دلیل نیست و باید به دقت بررسی شود. عوامل موثر را قبل از خرید باید به خوبی بررسی کرد از جمله:

  1. سایت ردیابی حتما اورجینال کارخانه باشد.
  2. سایت اورجینال حتما زبان فارسی را پوشش دهد.
  3. سایت اورجینال تعداد زیادی از زبانهای بین المللی را پوشش دهد.
  4. نرم افزار اورجینال موبایل اندروید و آیفون را داشته باشد.
  5. متعلقات دستگاه کامل باشد.
  6. آنتنهای مخصوص داشته باشد.
  7. میکروفون مخصوص داشته باشد
  8. پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد .
  9. گارانتی معتبر داشته باشد.
  10. نصاب حرفه ای نصب نماید .

عوامل موثر در خرید ردیاب خودرو


بهترین ردیاب خودرو قیمت ارزان

معمولا شرکتهای معتبر، اجناس معتبر وارد می‌کنند. وارد کنندگان نو ظهور در بازار فقط به دنبال سود مقطعی هستند و اصلا رضایت مشتری برایشان در بلند مدت مهم نیست. پس برای اینکه بتوانید بهترین ردیاب خودرو قیمت ارزان را تهیه نمائید، حتما به دفتر فروش و خدمات فروش ردیابها مراجعه نمائید. از نزدیک دستگاه را ببینید و لمس کنید. یک دستگاه خوب، ظاهر خوب و متعلقات با کیفیتی دارد. ردیاب های با کیفیت حتی کابل های با کیفیتی برای سیمکشی دارند .

بهترین ردیاب خودرو قیمت ارزان در حال حاضر متعلق به جی پی اس ردیاب خودرو دلتا 203A میباشد که نیمه فول آپشن میباشد . این ردیاب قابل نصب به صورت کاملا حرفه ای بر روی انواع خودرو های سبک و سنگین می‌باشد. به دلیل استاندارد بودن این محصول ، به راحتی بر روی انواع خودرو های خارجی نیز نصب می‌شود. همچنین دارندگان موتورسیکلت هایی که انژکتوری هستند، نیز میتوانند از این مدل استفاده کنند. اگر نیاز به مدل فول آپشن هستید میتوانید از مدل ردیاب دزدگیر دلتا 203B+ استفاده کنید.


خرید ردیاب خودرو قیمت ارزان

پس از بررسی و انتخاب بهترین ردیاب خودرو قیمت ارزان می‌توانید اقدام به خرید نمائید. حتما عوامل 10 گانه ای که در بالا ذکر شد را به خوبی مد نظر قرار دهید. چون ردیاب یک وسیله امنیتی است و باید به دقت انتخاب شود. مجموعه مهندسی ردیاب دلتا به صورت رایگان آماده مشاوره جهت خرید ردیاب خودرو قیمت ارزان به شما مشتریان گرامی می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا مراجعه حضوری نمائید.

با خرید هر یک از محصولات ردیاب خودرو دلتا، خودروی شما مجهز به جدیدترین تکنولوژی امنیتی دنیا خواهد شد. این محصولات با علم و دانشی که مجموعه ردیاب دلتا دارد انتخاب شده است. کارشناسان خرید ردیاب دلتا با حضور در کارخانه های مختلف تولید کننده ردیاب در کشورهای مختلف، با بررسی های زیاد این محصولات را انتخاب کرده ایم. به دلیل شرایط ویژه جغرافیایی ایران، همواره محصولات سفارشی ویژه این شرایط را وارد میکنیم تا مثل همیشه، مشتریان از قدرت سیگنال دهی ردیابهای دلتا رضایت داشته باشند.

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا 203A


نصب ردیاب خودرو قیمت ارزان

بعد از انتخاب بهترین ردیاب خودرو قیمت ارزان دلتا، به نصابهای حرفه ای با تخصص چندین ساله در تهران وشهرستان‌ها معرفی خواهین شد. نصاب‌های دلتا به عنوان نمایندگی ها نصب ما در  تهران و شهرستان های می‌باشند. در برخی از شهرها نیز نمایندگی فروش و نصب را به صورت همزمان داریم. با نصب هر یک از نمایندگی های نصب ردیاب دلتا، گارانتی محصولات ردیاب دلتا به رسمیت خواهد رسید و میتوانید از مزایای گارانتی طلایی ردیاب دلتا بهرمند شود.

در انتخاب شرکت ارائه دهنده ردیاب و نصب ردیاب باید دقت کنید. چون  امنیت خودرو علاوه بر کیفیت دستگاه ، به معماری و ظرافت کاری نصاب هم بستگی دارد. هیچ موقع نباید به خاطر نصب ارزان، امنیت خودرو را به افراد ناشناس واگذار کرد. چون برخی افراد سودجو همیشه به دنبال سو استفاده از افراد هستند. بعضی از دستگاه ها به دلیل نداشتن آپشنهای کاربردی، معمولا توسط فروشندگان غیر متعهد و نصابهای تازه کار به صورت غیر حرفه ای نصب می‌شود. این قبیل دستگاه ها معمولا در یه جای معمولی نصب می‌شود و فقط از مثبت و منفی خودرو تامین برق می‌شود. به دلیل داشتن آنتن داخلی، نصب این قبیل دستگاه ها آسان است. اما از لحاظ امنیتی به شدت ضعیف می‌باشند.


مطالب مرتبط: