سرقت خودرو (Vehicle theft) از قدیم بوده و هست و خواهد بود. باید قبول کنیم که ناآگاهی صاحبان خودرو از امنیت هم مزید بر علت شده است. تا زمانی که ماشین گارانتی دارد، صاحبان خودرو نگران دستکاری در سیم‌کشی خودرو هستند. بعضی‌ها فقط به آژیر و دزدگیر معمولی دلخوش می‌کنند. بعضی‌ها هم چون فکر می‌کنند که پارکینگ دارند، هیچ خطری متوجه ماشین آنها نیست. اما آمار سرقت خودرو نشان دهنده چیز دیگری است.

امروزه در شهرهای بزرگ و یا جاده‌های خلوت، زورگیری سارقین زیاد شده است. افرادی هم که در مقابل سارقین مقاومت می‌کنند، زخمی و یا کشته می‌شوند. ذات گرگ صفت سارقین بر هیچکسی پوشیده نیست. هیچ‌گونه رحمی در سارقین وجود ندارد. حتما اخبار این جنایات سارقین تا به حال به گوشتان رسیده است. پس یک سارق با کسی شوخی ندارد. یک سارق علم غیب ندارد که چه کسی آدم بدی است تا ماشینش را سرقت کند. پس سرقت خودرو به خوب یا بد بودن افراد بستگی ندارد و ممکن است برای شما خواننده این مطلب نیز خدای نکرده اتفاق بیفتد. پس باید هرچه سریعتر به فکر باشید.

انواع دزدگیر برای خودرو پراید

دزدگیر معمولی خودرو

نمونه‌ای از دزدگیر معمولی

دزدگیر معمولی خودرو عبارت است از دستگاهی که فقط با تحریک درب ها و یا ضربه آژیر می‌کشد. همچنین قابلیت باز و بسته کردن درها با ریموت را دارد. روی بسته بندی این دستگاه ها کلمه ALARM به معنی هشدار نوشته می‌شود. یعنی اساس کار این دستگاه ها آژیر کشیدن می‌باشد. خب پس نقطه ضعف این دستگاه ها کاملا مشخص می‌شود که قطع شدن آژیر است. یعنی با شنیده نشدن صدای آژیر، یک سارق به اهداف خودش به راحتی خواهد رسید. قیمت این قبیل دستگاه ها از ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.


دزدگیر تصویری خودرو

نمونه‌ای از دزدگیر تصویری

دزدگیر تصویری خدماتی مشابه دزدگیر معمولی ارائه میدهد. یعنی وابسته به صدای آژیر است. همچنین آلارم های مربوط به ضربه و باز شدن دربها را تا ۵۰۰ متر و در بعضی مدلها تا یک کیلومتر بر روی ریموت قابل مشاهده است. در این مدل دزدگیرها با دوتا نقطه ضعف آشنا شدید. یعنی صدا و محدوده ریموت تصویری دستگاه، اینها مواردی هستند که یک سارق با برنامه و بدونه برنامه هم میتواند به راحتی یک ماشین را سرقت کند.


دزدگیر سیمکارتی خودرو

برای رفع مشکلات در دزدگیرهای معمولی و دزدگیر تصویری تغییرات کوچکی انجام شده است. با اضافه شدن GSM به برد (PCB) این قبیل دزدگیرها باعث اختراع دزدگیر سیمکارتی شده است. در اصل برای رفع محدودیت فاصله، از سیمکارت استفاده شده است. روال کار به این صورت است که هشدارها به صورت پیامکی به صاحب خودرو ارسال میشود. همچنین برای دریافت موقعیت خودرو با اتصال به دکلهای مخابراتی یک موقعیت تقریبی دریافت می‌شود. موقعیت دریافتی  از طریق سیمکارت به صورت لینک گوگل مپ ارسال میشود. پس تا این قسمت هم متوجه شدید که موقعیت دریافتی تقریبی است و فقط به صورت SMS قابل ارسال است. یعنی اگر دستگاه خاموش شود دیگر نمیتوان به موقعیت دسترسی پیدا کرد. پس نقطه ضعف این دزدگیرها، تقریبی بودن مکان و وابسته بودن به روشن شدن است.


دزدگیر ماهواره‌ای خودرو

دزدگیر و ردیاب دلتا جی پی اس

دزدگیر ماهواره‌ای خودرو یک سیستم کامل و پیشرفته است. دریافت اطلاعات از طریق ماهواره های در حال گردش به دور زمین است. موقعیت دریافتی کاملا دقیق می‌باشد. (مخصوصا در مدلهای دارای آنتن اکسترنال). ارسال اطلاعات بر روی بستر اینترنت (GPRS) و بستر پیامک (SMS/GSM) می‌باشد. محلی برای ذخیره خودکار اطلاعات به نام سرور (server) وجود دارد. امکان از کار انداختن دزدگیر ماهواره ای کاملا صفر می‌باشد. چون یک سارق به محض باز کردن درب خودرو کاملا غافلگیر می‌شود. یعنی صاحب خودرو از باز شدن درب ها به وسیله پیامک مطلع شده است.

درباره ردیاب خودرو بیشتر بدانید

ردیاب خودرو و دزدگیر ماهواره‌ای دلتا جی پی اس، مدل 203B

در مدل فول آپشن جی پی اس ردیاب دلتا، به محض تکان خوردن خودرو، شروع به آژیر کشیدن میکند. هم زمان از طریق پیامک وضعیت پیش آمده را به صاحب خودرو اطلاع میدهد. پس فرضیه از کار انداختن جی پی اس ردیاب دلتا، صفر می‌باشد. همچنین باید یادآوری کنیم که نصب جی پی اس ردیاب دلتا و دزدگیر ماهواره ای خودرو توسط نصابان حرفه ای و نمایندگیهای معتبر که نصب می‌شوند هیچگونه جای دسترسی سریع به جی پی اس ردیاب را نمی‌دهد.

برای قیمت تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۷۶۹۵۱۲

فرق بین دزدگیر ماهواره ای و دزدگیر سیمکارتی

قصد داریم ابتدا تفاوت بین جی پی اس ردیاب و دزدگیر ماهواره ای را با دزدگیر سیمکارتی مشخص کنیم تا بهتر بتوانید فرق این دو دستگاه را تشخیص دهید.

جی پی اس ردیاب و دزدگیر ماهواره ای

دزدگیر ماهواره ای برای دریافت موقعیت دقیق به ماهواره های GPS در حال گردش به دور زمین متصل می‌شود. با فرمول‌های خاص ریاضی و ساعت اتمی دقیق که در ماهواره وجود دارد، موقعیت دقیق محاسبه می‌شود. حداقل سه ماهواره از 28 ماهواره GPS برای این محاسبه نیاز است. موقعیت دقیق دریافت شده از ماهواره جی پی اس برای ارسال به سایت ردیابی، نیازمند داشتن سیمکارت می‌باشد. پس نقش سیمکارت در دزدگیر ماهواره ای فقط به عنوان ارسال داده ها می‌باشد و گیرندگی اصلی از ماهواره GPS انجام می گیرد. موقعیت دقیق خودرو در محلی به نام سرور ذخیره می‌شود. گزارش این موقعیت به صورت خودکار هر 10 ثانیه از طرف دستگاه به سایت مخصوصی ارسال می‌شود. مشاهده دقیق موقعیت هم از طریق سایت ردیابی و هم از طریق نرم افزار اندروید و آیفون قابل مشاهده است.

همچنین می‌توان موقعیت‌های قبلی را گزارشگیری و پرینت نمود. مزیت اصلی داشتن جی پی اس در این است که گزارشات دقیق و لحظه ای و مستند می باشد. مطلب مهمی که در این قسمت باید دقت بیشتری کرد این است که هر سایت ردیابی قابل اعتماد نیست. بعضی از سرورهای ردیابی توسط شرکتهای کوچک ساخته شده اند و بعضی سرورها فابریک کارخانه می‌باشند.

سایت ردیابی فابریک دلتا با ۴ سرور قدرتمند و پوشش ۱۸ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی جزو قدرتمند ترین و پر طرفدارترین ردیاب های دنیا است. تجربه ۱۲ ساله ما در مجموعه ردیاب دلتا باعث این انتخاب قدرتمند شده است. به دلیل فابریک بودن سایت ردیابی دلتا، گزارشات مستند می‌باشد.

دزدگیر سیمکارتی

دزدگیر سیمکارتی همان دزدگیر قدیمی است که فقط کیت سیمکارت به آن اضافه شده است. این سیمکارت برای کارهای سبک در نظر گرفته شده است که آلارم های دستگاه را به صورت پیامک و یا به صورت اینترنتی بر روی نرم افزار گوشی ارسال کند. موقعیت های دریافتی از دزدگیر های سیمکارتی به صورت تقریبی می‌باشد. این دزدگیر ها برای دریافت موقعیت به دلیل نداشتن ماژول GPS مجبور هستند که از دکل های مخابراتی اطراف کمک بگیرند. خطای دریافتی و نمایش این موقعیت بسیار زیاد است و اصلا قابل استناد نیست. همچنین در صورت پیدا شدن دستگاه توسط سارقین و خاموش شدن دستگاه، قادر به مشاهده موقعیت وسیله نقلیه نخواهید بود.

بهترین دزدگیر برای پراید

دیده ها و شنیده ها حاکی از آن است که امنیت هیچ ماشینی 100 درصد نیست. مخصوصا ماشین پراید که به دلیل طراحی قدیمی به راحتی قابل سرقت است. آمار بیشترین سرقتها در بین پراید و پژو 405 بیشترین گزارشات را داشته است. پس آیا به راحتی باید اجازه سرقت را داد یا باید فکر اساسی و جدید کرد. تجربه کسانی که بر روی خودرو، دزدگیر (دزدگیر ساده، دزدگیر تصویری) نصب کرده اند به راحتی قابل دسترس است. یعنی میتوان فهمید که سیستم‌های قدیمی جوابگوی امنیت کنونی خودرو ها را ندارد. چون یک سارق با از کار انداختن آژیر به راحتی میتواند به اهداف خودش برسد. پس محدودیت زیادی در دزدگیرهای قدیمی (حتی دزدگیرهای شیک جدید) وجود دارد. یکی از این محدودیت ها داشتن فاصله زیاد و پیدا شدن دستگاه توسط سارقین است. اما دزگیرهای ماهواره ای دلتا هیچ گونه محدودیتی ندارند.

پس لازم است که برای پراید دزدگیرهای نسل جدید نصب شود. اگر صاحب خودرو تمایلی به نصب آژیر ندارد و نمی‌خواهد که سارقین از داشتن سیستم امنیتی مطلع شوند، ما جی پی اس ردیاب دلتا 203A را پیشنهاد می‌دهیم. همچنین می‌توان با نصب ردیاب دزدگیر ماهواره ای دلتا 203B+ یک تیر و دو نشان را زد. یعنی هم می‌تواند مثل دزدگیر به هنگام خطر آژیر بکشد و هم می‌تواند هشدارها را از فاصله دور بر روی موبایل صاحب خودرو ارسال کند. ارسال این هشدارها لحظه‌ای می‌باشد و از طریق پیامک انجام می‌گیرد. پس هیچگونه محدودیتی در ارسال ندارد.

درباره ردیاب خودرو بیشتر بدانید

در مدل فول آپشن جی پی اس ردیاب دلتا، به محض تکان خوردن خودرو، شروع به آژیر کشیدن میکند. هم زمان از طریق پیامک وضعیت پیش آمده را به صاحب خودرو اطلاع میدهد. پس فرضیه از کار انداختن جی پی اس ردیاب دلتا، صفر می‌باشد. همچنین باید یادآوری کنیم که نصب جی پی اس ردیاب دلتا و دزدگیر ماهواره ای خودرو توسط نصابان حرفه ای و نمایندگیهای معتبر که نصب می‌شوند هیچگونه جای دسترسی سریع به جی پی اس ردیاب را نمی‌دهد.

جی پی اس خودرو مدل 203A

روش کار سارق خودرو

یک دزد تنها کاری که انجام میدهد به ترتیب زیر است:

۱ – چک کردن باز بودن دربها (در همان لحظه ردیاب دلتا یک پیامک ارسال میکند)

۲ – ضربه به خودرو جهت مطلع شدن از سیستم امنیتی خودرو (در همان لحظه ردیاب دلتا یک پیامک ارسال میکند)

۳ – باز کردن درب خودرو به روشهای خودش (در همان لحظه ردیاب دلتا یک پیامک ارسال میکند)

۴ – تلاش برای روشن کردن خودرو

۵ – روشن کردن خودرو (در همان لحظه ردیاب دلتا یک پیامک ارسال میکند)

۶ – با عجله شروع به رانندگی کردن به سمت گاراژ اختصاصی خودشان

۷ – مخفی شدن برای مدتی تا آب از آسیاب بیفتد

پس جی پی اس ردیاب دلتا در همه مراحل به شما فرصت می‌دهد که به سمت ماشین خود بروید. حال سوال دیگری که ممکن است در ذهن مخاطب ایجاد شود این است که اگر دیر رسیدیم تکلیف چیست؟ جواب این است که با ارسال پیامک خاموش کردن خودرو از هر فاصله ای (چون ماهواره ای است پس مسافت اصلا مهم نیست)

مزایای جی پی اس ردیاب دلتا به شرح زیر می‌باشد

ویژگی اول

۱- پرسنل و کارشناسان ردیاب دلتا از مجموعه بزرگی تشکیل شده اند. که از لحظه تولید جی پی اس ردیاب در کارخانه تا لحظه رسیدن آن به دست مشتری به طور کامل نظارت دارند. یعنی در تولید و خرید آن در کارخانه نظارت کامل توسط کارشناس بازرگانی جی پی اس ردیاب دلتا صورت می‌گیرد. که بهترین جی پی اس ردیاب را بتوانیم به ایران وارد کنیم. این خرید چون به میزان زیاد و در خود کارخانه ( نه از راه دور ) انجام می گیرد طبیعتا به قیمت بسیار مناسب تهیه می‌گردد.

کارشناسان ما این توانایی را دارند که مثل سایر جی پی اس های ردیاب بی کیفیتی که در بازار موجود است را به قیمت خیلی پایین تر خریداری کنند. اما آنچه که برای مجموعه جی پی اس ردیاب دلتا مهم است ،فقط کیفیت است.

رقابت ردیاب دلتا در بازار ایران فقط بر روی قیمت نیست. چون اگر قیمت اولویت اصلی کار ما بود مطمئنا جی پی اس ردیاب با قیمتهای بسیار پایین‌تر نسبت به افراد دیگر در بازار به فروش میرساندیم. (قیمت جی پی اس ردیاب دلتا بسیار مناسب است). پس ما سعی کردیم که از کارخانه اصلی خریداری کنیم که این کار فقط در انحصار توانایی ما است و لاغیر.

ویژگی دوم

۲- سایت ردیابی جی پی اس دلتا، فابریک کارخانه می‌باشد. یعنی خدمات ارائه شده جهت ردیابی از طریق خود کارخانه که دارای سرورهای بسیار قدرتمندی جهت ردیابی دارند صورت می‌گیرد. همه مخاطبین محترم در جریان هستن که قدرت سرورهای فابریک خیلی بیشتر از سرورهای موجود در ایران است. در حال حاضر سرورهای جی پی اس ردیاب دلتا به ۱۸ زبان زنده دنیا که فارسی هم جزوی از آن است خدمات ارائه می‌دهند.

این مطلب به این معنی است که این کارخانه به کل دنیا جنس صادر میکند و مشتریان راضی زیادی از سراسر دنیا دارد. که تا این حد توانسته است رشد کند. وجود سایت ردیابی قدرتمند گویای برتری سخت افزاری جی پی اس ردیاب دلتا می‌باشد. قابلیتهای بیشماری در سایت ردیابی جی پی اس دلتا وجود دارد. از قبیل:

  • تعین سرعت و محدوده
  • امکان ردیابی همزمان و آنلاین تعداد زیاد خودرو بدون افت سرعت در ردیابی. (مثلا ۲۰۰ عدد خودرو را آنلاین در یک لحظه می‌توان دید که این نشان دهنده قدرت بالای سرورهای ردیاب دلتا می‌باشد).
  • امکان مشاهده روی نقشه مخصوص ردیابی
  • امکان گرفتن خروجی اکسل از گزارشات و مسافتهای طی شده تا یک ماه .

ویژگی سوم

۳- سخت افزار با کیفیت عالی که به تاییدیه سازمانهای استاندارد جهانی رسیده است. (استاندارد معروف CE) در کشور ایران، جی پی اس ردیاب دلتا توانسته است مجوزهای استاندارد شرکت اپیل (صنایع انرژی برق ایران) و سازمان ارتباطات و مقررات رادیویی را اخذ کند.

ویژگی چهارم

۱- نرم افزار ردیابی گوشیهای اندروید و آیفون. با حجم بسیار کم و روان، با قدرت و امنیت بسیار بالا (غیر قابل هک).

۲- پشتیبانی خستگی ناپذیر کارشناسان جی پی اس ردیاب دلتا۶ – تنوع جی پی اس ردیاب دلتا

۳- همیشه موجود بودن جی پی اس ردیاب

۴- در دسترس بودن و آسان بودن خرید ردیاب دلتا ( مرکز تهران با امکان دسترسی از طریق مترو و اتوبوس )

۵- سایر مزایا را خودتان بعد از خرید جی پی اس ردیاب دلتا خواهید دید .

ویژگیهای ردیاب دلتا

ردیابهای دلتا مجهز به دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو می‌باشند که به صورت کاملا مخفی نصب می‌شوند و اصلا قابل دیده شدن نیستند. وجود این دو آنتن اکتیو باعث افزایش قدرت مانور نصاب در مخفی کردن می شود. برای دیدن توضیحات بیشتر میتوانید مدل دلتا 203A و دلتا 203B+ را ببینید.

قیمت بهترین دزدگیر برای پراید با قابلیت دزدگیر ماهواره ای را میتوانید از بخش فروش ردیاب دلتا به دست آورید. بهترین زمان برای خواننده این مطالب است که هرچه سریعتر از سیستمهای قدیمی دل بکند. همه دزدگیر های تصویری و ساده که در بازار وجود دارند خیلی وقت پیش از رده خارج شده اند . حتی مارکهای معروفی که به قیمت بسیار زیاد و یا ارزان در بازار به فروش میرسند دیگر جوابگوی نیاز مشتریان نیست.

برای قیمت تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۷۶۹۵۱۲

در این مقاله سعی کردیم که شما را با سیستمهای جدید امنیتی آشنا سازیم و تفاوت بین دزدگیرهای سیمکارتی و دزدگیر ماهواره ای را بیان کردیم تا بهترین و امن ترین انتخاب را داشته باشید.

جی پی اس چیست ؟

جی پی اس ( GPS ) عبارت است از ۲۸ ماهواره در حال گردش به دور زمین در مدار خاص می‌باشد . این ماهواره ها توسط کشور آمریکا به فضا پرتاب شده اند. در ابتدا کاربرد نضامی داشت اما با سقوط هواپیمای مسافربری، استفاده عمومی پیدا کرد. کشورهای دیگری مثل چین به جای gps از ماهواره بومی خودشان به اسم بیدو ( Beidou ) دارند. کشور روسیه از ماهواره های بومی خودشان به اسم گلونانس استفاده میکنند. همه گوشی های هوشمند مجهز به ماژول GPS می‌باشند و بعضی ها ماژول گلونانس را نیز دارند.

فرق جی پی اس ردیاب با مسیریاب ؟

جی پی اس استفاده های متفاوتی دارد. برای مهندسین عمران به عنوان ابزار نقشه برداری دقیق است. برای وسایل نقلیه هوایی، دریایی و زمینی بهترین وسیله ناوبری است. برای تامین امنیت و کنترل از راه دور هم کاربرد دارد.
۱- مسیریاب و رهیاب موقعیت دریافت شده از ماهواره را بر روی نقشه نمایش میدهد.
۲- ردیاب موقعیت دریافت شده از ماهواره را به صورت GPRS و یا SMS ارسال میکند.

جی پی اس ردیاب

جی پی اس ردیاب استفاده های مختلفی دارد. استفاده از جی پی اس باعث ایجاد امنیت و آرامش می‌شود. همچنین باعث افزایش راندمان کاری مدیران می‌شود.

جی پی اس ردیاب خودرو

جی پی اس ردیاب خودرو عبارت است از یک دستگاه امنیتی و مدیریتی در خودرو. برای کنترل رانندگان و یا جلوگیری از سرقت خودرو استفاده می‌شود. داشتن ردیاب برای خودرو مساوی است با امنیت و آرامش. انواع مختلفی از ردیاب خودرو در دنیا تولید و استفاده می‌شود. بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در دنیا DELTAGPS می‌باشد. دلایل برتری ردیاب خودرو دلتا را می‌توانید با کلیک بر روی لینک ببینید. نحوه کار به این صورت است که با استفاده از نرم افزار مخصوص گوشی و یا از طریق سایت ردیابی فابریک، موقعیت دقیق را ببینید. موقعیت دقیق به صورت آنلاین قابل مشاهده می‌باشد. همچنین می‌توانید موقعیت های قبلی را نیز بر روی نقشه ببینید. بهتره توضیحات مربوطه را در مقاله دلتا ۲۰۳A و دلتا ۲۰۳B+ میتوانید ببینید. برای آگاهی از فروش جی پی اس دست دوم خودرو با ما همراه باشید.

جی پی اس ردیاب موتورسیکلت

جی پی اس ردیاب دلتا برای موتورسیکلت نیز قابل استفاده است . یعنی میتوانید به عنوان ردیابی موتورسیکلت شخصی و یا شرکتی استفاده کنید . مدل های ردیاب دلتا به دلیل استاندارد بالایی که دارند قابل نصب بر روی خودرو و موتورسیکلت میباشند . برای داشتن دزدگیر ماهواره ای میتوانید مشخصات دلتا ۲۰۳B+ را ببینید . همچنین برای استفاده شرکتی میتوان از مدل دلتا ۲۰۳A استفاده کرد . برای آگاهی از فروش جی پی اس دست دوم خودرو با ما همراه باشید .

جی پی اس ردیاب شخصی

جی پی اس ردیاب شخصی دلتا ۲۰۲ برای استفاده کودکان و سالمندان می‌باشد. یعنی با داشتن جی پی اس شما هر لحظه موقعیت آنلاین را بر روی نقشه میتوانید ببینید. این امنیت و آرامش برای دارندگان محسوس تر از بینندگان می‌باشد. سالمندان آلزایمری در معرض گم شدن می‌باشند. کودکان در معرض سرقت و تعرض قرار دارند. با استفاده از دکمه SOS که بر روی ردیاب دلتا ۲۰۲ قرار دارد شما میتوانید درخواست کمک فرزندتان را دریافت کنید. با استفاده از نرم افزار موبایل و سایت مخصوص ردیابی میتوانید موقعیت دقیق را بر روی نقشه ببینید.

خرید جی پی اس ردیاب خودرو یا دزدگیر خودرو ؟

دزدگیر خودرو یک ترجمه کاملا غلط از دستگاهی است که فقط آژیر میکشد. سازنده دستگاه دزدگیر را با اسم ALARM یعنی هشدار میفروشد اما متاسفانه در ایران به اسم دزدگیر شناخته شده است. برای همین سعی کردیم ردیابی را وارد ایران کنیم که قابلیت آلارم یا همان دزدگیری هم داشته باشد. مدل ردیاب دزدگیر ماهواره ای دلتا ۲۰۳B+ به عنوان با امنیت ترین وسیله ای است که با خیال راحت میتوان بر روی همه نوع وسیله نقلیه نصب کرد. دزدگیری ردیاب دلتا به دلیل ماهواره ای بودن بسیار مطمئن تر از دستگاه های معمولی آلارم موجود در بازار است. برای آگاهی از فروش جی پی اس دست دوم خودرو با ما همراه باشید.

بهترین قیمت جی پی اس ماشین

عوامل مهمی در تعیین قیمت جی پی اس ماشین موثر است. اول از همه کارخانه سازنده و خدمات ارائه شده از کارخانه در تعیین قیمت موثر است. کیفیت ساخت دستگاه جی پی اس خودرو وقتی به تائید اتحادیه اروپا میرسد، میتوان بر روی هر نوع وسیله نقلیه نصب کرد. ردیاب دلتا تولید شده توسط یک کارخانه بین المللی میباشد که همه استانداردهای اروپایی و ایران را رعایت کرده است.

عامل دوم در تعیین قیمت جی پی اس ماشین، داشتن خدمات ردیابی فابریک کارخانه می‌باشد. بعضی از کارخانه ها سرور ردیابی مناسبی ندارند. به همین دلیل بعضی ها به دلیل قیمت ارزان این کارخانه ها، محصول خریداری شده را به ناچار با سایت ایرانی خدمات دهی می‌کنند. این سایت‌ها همیشه در معرض خطر حمله هکرها و همچنین تعطیلی شرکتهای ایرانی هستند و در این بین مشتری متضرر خواهد شد.

عامل سوم در تعیین قیمت جی پی اس ماشین، داشتن آپشنهای مختلف است. ردیابهای دلتا به دلیل داشتن دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو جزو پر فروش ترین ردیابهای دنیا است. همچنین آپشنهای خاموش کردن خودرو از راه دور – سنسور ضربه – آژیر – ریموت – میکروفون و بسیاری از آپشنهای دیگر که در قیمت تمام شده محصول کاملا موثر است. وجود اینهمه آپشن و متعلقات باعث افزایش هزینه های حمل و ترخیص می‌شود. اما به دلیل اینکه مشتری حق استفاده از بهترین محصول دنیا را دارد، با افتخار ما همیشه بهترین جی پی اس ردیاب خودرو را وارد ایران می‌کنیم. برای آگاهی از فروش جی پی اس دست دوم خودرو با ما همراه باشید.


مطالب مرتبط: