طراحی ظاهری رنو تندر پلاس

تندر 90 از ابتدای عرضه‌ی خود در ایران به سبب ظاهر نه‌چندان زیبایش انتقادهای زیادی را به خود دید؛ به خصوص نمای عقب آن که طراحی عجیبی داشت و روی بسیاری از مشتریان را از این مدل برمی‌گرداند! در طی سالیان گذشته، تلاش‌های زیادی در جهت بهبود ظاهر این مدل صورت گرفت که پارس تندر یکی از آن‌ها است. البته تغییراتی که در پارس تندر اتفاق افتاد بیشتر متوجه طراحی پراشکال نمای عقب خودرو می‌شد و سایر بخش‌ها کمابیش ثابت باقی ماندند. حالا پس از مدت‌ها ایران خودرو تصمیم گرفته است تا فیس‌لیفت جدیدی از این خودرو به نام تندر 90 پلاس را به عرضه برساند که از نظر ظاهری بهبود زیادی نسبت به گذشته داشته است. تندر 90 پلاس در حقیقت همان مدل فیس‌لیفت نسل اول رنو لوگان است که در سال 2009 از آن رونمایی شد و حالا بعد از گذشت 8 سال شاهد عرضه‌ی آن در داخل هستیم!

ردیاب خودرو رنو تندر پلاس

نمای جلوی تندر پلاس از طراحی متفاوتی در قسمت چراغ‌ها، سپر و جلوپنجره بهره می‌برد. جلوپنجره‌ی این مدل شباهت زیادی به رنو ساندرو دارد و علاوه بر این یک نوار کرومی هم در قسمت بالای جلوپنجره به کار برده شده که مشابه آن را بر روی درب صندوق عقب هم می‌توان دید. در نمای جانبی، دستگیره‌های درب خودرو و ضربه‌گیرها همرنگ بدنه شده‌اند و ظاهر یکدستی را خلق کرده‌اند. در قسمت پشت خودرو علاوه بر تغییر ظاهر چراغ‌ها، شاهد یک برآمدگی در بالای درب صندوق عقب هستیم که از دو طرف تا چراغ‌ها امتداد پیدا کرده است. یکی از قسمت‌های عجیب این بخش جایگاه چراغ پروژکتور است که بر روی لبه‌ی پایینی سپر عقب قرار گرفته و تقارن ظاهری این قسمت را به هم زده است.

راحتی و فضای داخلی رنو تندر پلاس

با ورود به کابین تندر 90 پلاس در مجموع با محیط آشنایی روبه‌رو می‌شویم و تغییرات در این بخش چندان ساختارشکن نبوده‌اند. در طراحی داشبورد این مدل از دو رنگ استفاده شده و قسمت‌هایی مثل صفحه آمپر، طاقچه‌ی عقب و روکش صندلی‌ها و رودری‌ها جدید هستند و شباهت زیادی با رنو ساندرو دارند؛ همچنین طراحی غربیلک فرمان هم کاملاً تغییر کرده و زیباتر شده است. از نظر ارائه‌ی فضایی جادار و راحت، تندر 90 پلاس مشابه گذشته همچنان یکی از برترین خودروهای داخلی است و علاوه بر این، همچنان فضای 510 لیتری صندوق عقب آن یکی از بزرگترین‌ها در این کلاس به شمار می‌رود.

دزدگیر خودرو رنو تندر پلاس

عملکرد و مشخصات فنی خودرو رنو تندر پلاس

در صنعت خودروسازی، «فیس‌لیفت» به مدلی گفته می‌شود که با حفظ ساختار پایه و پلفترم اصلی، تغییراتی را از نظر ظاهری پشت سر گذاشته است تا ضعف و نقص‌های موجود در طراحی گذشته‌ی خود را جبران کند؛ با این وجود ممکن است در این میان شاهد تفاوت‌هایی از نظر فنی هم باشیم که به ندرت اتفاق می‌افتند. خودروسازان داخلی هم غالباً علاقه‌ای به ایجاد تغییرات فنی در مدل‌های فیس‌لیفت خود نداشتند و به همان تغییرات ظاهری که بعضاً سودمند یا موثر هم نبودند، اکتفا کردند. به همین جهت تندر 90 پلاس به عنوان مدل فیس‌لیفت تندر 90 حتی با کوچکترین تغییری از حیث فنی روبه‌رو نبوده است.

تندر 90 پلاس از پیشرانه‌ی 1.6 لیتری K4M با آرایش چهار سیلندر خطی و 16 سوپاپ بهره می‌برد که دارای حداکثر قدرت خروجی 105 اسب بخار در 5750 دور بر دقیقه و سقف گشتاور 140 نیوتن‌متر در 3750 دور بر دقیقه است. این مدل در دو تیپ با گیربکس 5 سرعته‌ی دستی و گیربکس چهار سرعته‌ی اتوماتیک عرضه می‌شود که صرفاً با تکیه بر اعداد و ارقام، مدل دستی از نظر عملکرد و مصرف سوخت برتری محسوسی دارد.

شتاب و مصرف سوخت خودرو تندر پلاس

شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت تندر 90 پلاس با گیربکس دستی 10.2 ثانیه و با گیربکس اتوماتیک 11.7 ثانیه است و هر دو مدل می‌توانند به حداکثر سرعت 175 کیلومتر بر ساعت دست یابند؛ همچنین مصرف سوخت ترکیبی تندر 90 پلاس به ازای هر 100 کیلومتر رانندگی در مدل دستی 6.9 لیتر (5.6 لیتر در خارج شهر/ 9 لیتر در شهر) و در مدل اتوماتیک 8.3 لیتر (6.6 لیتر/ 11.1 لیتر) برآورد شده است.

ایمنی و کیفیت ساخت خودرو تندر پلاس

تندر 90 که در بازارهای جهانی با نام داچیا لوگان شناخته می‌شود، در سال 2005 در تست‌های تصادف «برنامه‌ی ارزیابی ایمنی خودروهای تازه‌ی اروپا» (Euro NCAP) حضور داشته و به تفکیک در بخش ایمنی سرنشینان بزرگسال سه ستاره از پنج ستاره، ایمنی سرنشینان کودک سه ستاره از پنج ستاره و حفاظت از عابرین پیاده یک ستاره از چهار ستاره را دریافت کرده است. البته این ارزیابی به مدل پیش از فیس‌لیفت مربوط می‌شود اما از آنجایی که بخش اعظم تغییرات مربوط به طراحی ظاهری خودرو می‌شوند، تا حد زیادی می‌توان این نتایج را به مدل تازه‌ی تندر 90 هم تعمیم داد.

محصولات شرکت رنو در داخل کشور همواره از کیفیت ساخت بالاتری نسبت به رقبای داخلی خود برخوردار بودند که نگاهی به گزارش‌های اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هم این موضوع را به وضوح نشان می‌دهد. در گزارش شهریور 1396 این شرکت، تندر 90 پلاس اتوماتیک با کسب چهار ستاره‌ی کیفی در کلاس قیمتی 250 تا 500 میلیون ریال موفق به کسب جایگاه پنجم از میان بیست و پنج خودروی حاضر در این کلاس شده است. این در حالی است که صدر جدول در این گزارش به ساندرو، از دیگر محصولات رنو، تعلق دارد.

مزایای ردیاب ماهواره ای خودرو دلتا

ردیاب خودرو دلتا محصول کارخانه بین المللی با خدمات ردیابی اورجینال میباشد . این ویژگی تنها در ردیاب دلتا رعایت شده است . ما با اهداف بشر دوستانه در خدمت مشتریان هستیم . به همین دلیل با جان و دل به مشتریانمان خدمات و پشتیبانی میدهیم . رضایت مشتریان سابق از ما باعث دلگرمی و ادامه این مسیر در ما شده است. به همین دلیل بازدیدهای متوالی از کارخانه های مختلف انجام میدهیم تا همیشه از بروز بودن محصولات مطلع شویم . وقتی از نزدیک تولیدات یک کارخانه را میبینیم متوجه میشویم کدام محصول بهترین است . این نیازمند داشتن دانش فنی ، آشنایی به اصول بازرگانی و همچنین زبان تخصصی بازرگانی آن کشور است .

ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی

قیمت ردیاب ماهواره ای خودرو دلتا

ردیابهای دلتا به صورت کاملا قانونی وارد و ترخیص میشوند . ترخیص قانونی به نفع مشتریان است . گمرک در هر واردات ما با ارسال نمونه ردیابهای دلتا به آزمایشگاه های تخصصی الکترونیک از استاندارد بودن دستگاه مطمئن می شود . همچنین سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی از ایمن بودن امواج دستگاه مطمئن میشود . طی کردن همه این مراحل هزینه زیادی دارد . بعضی ها با دور زدن گمرک و سازمانهای ذیربط اقدام به ترخیص میکنند . این کار هزینه واردات را کم میکند که در ظاهر به نفع مشتری است . اما چون از صحت دستگاه اطمینان حاصل نشده است احتمال خطرات جانی و مالی برای مشتریان زیاد خواهد بود . همچنین چون برخی وارد کنندگان ، کالاهای متفرقه وارد میکنند ، کاملا مشخص است که امکان دریافت تائیدیه های استاندارد را نخواهند داشت . به همین دلیل اجناس بی کیفیت اما با قیمت ارزان به دست مشتری میرسد . پنل ردیابی این قبیل دستگاه ها هم متفرقه است که پر از اشکالات برنامه نویسی و ردیابی میباشد .

پس با کنار هم قرار دادن آیتم هایی که در بالا اشاره شد کاملا میتوان متوجه شد که دلیل ارزانی چیست . اما آیا امنیت برای مشتری ارزش بیشتری دارد یا بی کیفیت ارزان ؟ داشتن پنل ردیابی فابریک مساوی است با امنیت پایدار و آرامش بلند مدت . یعنی مشتریان دوست دارند دستگاه خریداری شده برای چندین سال کار کند و سایت ردیابی همیشه آنلاین باشد . خب این ارامش و امنیت را فقط در ردیابهای با کیفیت دلتا میتوان به دست آورد . باز هم عنوان میکنیم که این ادعا نیست و شناسنامه محصول همان 18 زبان موجود در 4 سرور قدرتمند فابریک کارخانه میباشد .

قیمت ردیاب ماهواره ای خودرو دلتا

ویژگیهای سخت افزاری ردیاب دلتا

۱ – ارسال هشدار باز شدن غیر مجاز درب خودرو ( از طریق sms )
۲ – ارسال هشدار روشن شدن غیر مجاز خودرو ( از طریق sms )
۳ – امکان خاموش کردن خودرو از راه دور قابل . تنظیم در سرعتهای مختلف ( از طریق sms )
۴ – امکان ارسال هشدار قطع برق اصلی خودرو ( از طریق sms )
۵ – دارای باطری داخلی برای زمانهای قطع برق
۶ – امکان ارسال هشدار ضعیف شدن باطری داخلی ( از طریق sms )
۷ – امکان شنود داخل کابین خودرو ( فقط برای صاحب خودرو امکان پذیر است )
۸ – امکان ردیابی از طریق سایت قدرتمند فابریک کارخانه ( ۱۸ زبان زنده دنیا- زبان فارسی )
۹ – امکان ردیابی از طریق نرم افزار اندروید و آیفون
۱۰ – امکان ردیابی و گرفتن آدرس موقعیت خودرو از طریق sms
۱۱ – امکان نصب کارت SD
۱۲ – دارای دو عدد آنتن اکسترنال قوی و کاملا اکتیو که به صورت مخفی نصب میشود .
۱۳ – دارای برق استاندارد ۱۲ ولت و ۲۴ ولت میباشد .
( مناسب برای موتورسیکلت.خودروهای سواری داخلی.خودروهای سواری خارجی.خودروهای سنگین )

ویژگی های ردیاب دلتا جی پی اس

ویژگی نرم افزار مخصوص موبایل ( اندروید و آیفون )

۱ – نرم افزار بسیار کم حجم و روان ( کمتر از ۳ مگابایت )

۲ – امنیت بالا و ضد هک ( به دلیل وصل شدن به سور قدرتمند کارخانه )

۳ – امکان نمایش آنلاین و همزمان چندین وسیله نقلیه

۴ – امکان گزارشگیری از موقعیت های قبلی

۵ – امکان تنظیمات گزینه ها به دلخواه

۶ – امکان مشاهده وضعیت خودرو ( روشن یا خاموش – سرعت – مسافت حرکت – وصل بودن برق خودرو – وضعیت ماهواره و اینترنت )

۷ – قابل نصب بر روی هر تعداد موبایل و تبلت بدون محدودیت
ردیاب خودرو جی پی اس دلتا

ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی


سالیان زیادی است که استفاده از جی پی اس ردیاب در دنیا مرسوم شده است. قبلا ردیابها به صورت افلاین بودند و اطلاعات و مسافتهای پیموده شده در حافظه SD ذخیره میشد . این اطلاعات با انتقال به کامپیوتر قابل مشاهده بود . اما با گسترش سیمکارت، همه ردیابها آنلاین شدند . یعنی در هر لحظه از راه دور میتوان موقعیت دقیق خودرو را بر روی نقشه مشاهده کرد .

جی پی اس ردیاب دلتا با تجربه ۱۲ ساله در زمینه ردیاب، پیشگام این کالای تخصصی بود . خوشبختانه ما در مجموعه ردیاب دلتا توانستیم به همه نیازهای مشتریان پاسخ دهیم و رضایت قلبی آنها را تامین کنیم. ردیاب دلتا به لحاظ داشتن خدمات فابریک کارخانه ، همیشه مورد استقبال اشخاص و مدیران شرکتها بود. داشتن سایت ردیابی فابریک ۱۸ زبانه از جمله زبان فارسی نشان دهنده ویژگی برتر و انحصاری ردیاب دلتا میباشد.


مطالب مرتبط: