جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو کوییک جدیدترین بهترین و ارزانترین قیمت مناسب

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو کوییک جدیدترین بهترین و ارزانترین قیمت فابریک مناسب فقط ردیاب دلتا 203A میباشد . این مدل دارای استاندارد کامپیوتر خودرو کوییک را دارد و میتوان به صورت سوکت فابریک در دوره گارانتی نصب کرد . نمایندگی های شرکت دلتا حرفه ای هستند و هیچگونه آسیبی به سیمکشی خودرو وارد نمیشود. دارای گارانتی تعویض یکساله نیز میباشد .

جدیدترین ردیاب خودرو کوییک

خودرو کوییک با اینکه از پیشرانه تیبا استفاده میکند ، اما ماشین بسیار شیکی است و مورد پسند خیلی ها میباشد . برای داشتن امنیت خودرو کوییک ، لازم است که از سیستمهای امنیتی جدید و پیشرفته استفاده نمائید . یکی از جدیدترین و بهترین ردیابها ، ردیاب خودرو دلتا 203A میباشد . این مدل به دلیل ویژگیهای منحصر بفردی که دارد ، همیشه جزو اولین و بهترین انتخاب صاحبان خودرو کوییک میباشد . خرید یک ردیاب خوب به معنی سرمایه گزاری جهت ایجاد امنیت خودرو میباشد . پس در زمینه امنیت خودرو باید به کیفیت و دقت جی پی اس با وسواس انتخاب کرد . حتما شما هم مثل افرادی که ردیاب خودرو دلتا 203A را برای خودروی کوییک انتخاب کردند ، رضایت 100 درصدی را خواهید داشت .

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو کوییک جدیدترین بهترین و ارزانترین قیمت مناسب

دزدگیر تصویری خودرو کوییک

دزدگیرهای تصویری به دلیل داشتن محدودیت مسافت و حرفه ای شدن سارقین ، مثل دزدگیرهای ساده ، منسوخ شده اند . به جای آن دزدگیرهای ماهواره ای را میتوان استفاده نمود . روش کار به این صورت است که همه هشدارهای ضربه و باز شدن یا روشن شدن خودرو ، آنلاین از طریق موبایل و بدون محدودیت مسافت قابل دریافت است . به عبارت دیگر ، دزدگیر ماهواره ای همان کار دزدگیر تصویری را بدون محدودیت مسافت انجام میدهد . بهترین دزدگیر ماهواره ای ، همان جی پی اس ردیاب دلتا 203A برای کوییک میباشد . قابلیت نصب آژیر را دارد که با خیال راحت میتوان در مواقع ضروری فعال یا سایلنت کرد . پس با خرید جی پی اس ردیاب دلتا 203A یک تیر و دو نشان خواهید زد .

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو کوییک جدیدترین بهترین و ارزانترین قیمت مناسب

تفاوت ردیاب ارزان و گران

ردیابها مدلهای مختلفی دارند که در کارخانه های مختلف تولید میشوند . مبدا بیشتر ردیابها ، کارخانه های چینی میباشد . برخی شرکتها قطعات ردیاب را وارد و در ایران مونتاژ میکنند و برخی شرکتها مثل شرکت ردیاب دلتا ، ردیاب اورجینال را وارد میکند . تفاوت ردیاب اورجینال با ردیاب مونتاژی از زمین تا آسمان است . اما به این نکته مهم باید اشاره کرد که ردیاب اورجینال توسط دستگاه های پیشرفته ، تست مخصوص میشود اما ردیابهای مونتاژی فاقد این تست هستند و فقط تست معمولی میشوند .

دلیل ارزان یا گران بودن برخی ردیابها به نوع کارخانه و قطعات استفاده شده در آن نیز مربوط است . ردیاب دلتا توسط یک کارخانه بین المللی چینی با قطعات سفارشی ( ماژول GPS ورژن 4 نسل جدید ) تولید میشود . پس از طی کردن مراحل تست مخصوص توسط دستگاه های پیشرفته ، به ایران ارسال میگردد . سپس در گمرک با اخذ تائیدیه های آزمایشگاه انفورماتیک ایران و سازمان ارتباطات رادیویی ایران ، ترخیص میگردد .

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو کوییک جدیدترین بهترین و ارزانترین قیمت مناسب

انواع جی پی اس ردیاب

جی پی اس ردیاب به دو دسته صنعتی و ساده تقسیم میشود .

ردیاب صنعتی

ردیابهای صنعتی دارای بدنه آلومینیومی جهت تبادل با محیط میباشد . همچنین ردیابهای صنعتی دارای دو آنتن اکسترنال برای تقویت امواج میباشد . از ویژگیهای دیگر ردیاب صنعتی میتوان به قطعات با کیفیت و سازگار با شرایط آب هوایی مختلف میباشد . قیمت هر یک از متعلقات دستگاه مثل آنتن و یا جنس بدنه و کیفیت دستگاه باعث افزایش قیمت و البته ارزش خرید بیشتر ردیاب میشود. برای استفاده های امنیتی و یا استفاده های بلند مدت ، بهتر است که از ردیاب صنعتی استفاده شود .

ردیاب ساده

ردیابهای ساده دارای بدنه پلاستیکی میباشد . در ردیاب ساده خبری از دو آنتن تقویت کننده نیست و آنتها داخلی میباشد . امکان مخفی کردن حرفه ای داخل خودرو وجود ندارد . به دلیل پلاستیکی بودن ، فقط در شرایل آب هوایی معتدل میتوان از آن استفاده نمود . برای استفاده های ساده و موقتی مناسب است اما نباید برای حفاظت خودرو در برابر سارقین حرفه ای ، از ردیابهای ساده استفاده کرد .

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو کوییک جدیدترین بهترین و ارزانترین قیمت مناسب

نصب ردیاب دزدگیر در دوره گارانتی خودرو کوییک

نصب ردیاب دلتا توسط نمایندگی های حرفه ای ما انجام میگیرد . در دوره گارانتی کوییک هم میتوان نصب کرد و اصلا جای نگرانی ندارد . چون هم میشه با سوکت فابریک نصب کرد و هم بدون سوکت میشود نصب کرد . شما فقط یک عدد سیمکارت ایرانسل نو تهیه نو به نمایندگی ما مراجعه نمائید . نمایندگی های نصب ردیاب دلتا به خوبی میدانند که چگونه و کجای ماشین نصب کنند که هم گارانتی ماشین حفظ شود و هم در برابر سارقین خودرو ، امنیت داشته باشد .

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو کوییک جدیدترین بهترین و ارزانترین قیمت مناسب

ویژگیهای ردیاب دلتا 203A

  1. ماژول GPS سفارشی ورژن 4 جدید ، سریع و دقیق
  2. نمایش آنلاین و لحظه به حظه موقعیت دقیق خودرو
  3. نرم افزار و سایت ردیابی اورجینال کارخانه با پوشش زبان فارسی
  4. گارانتی تعویض یکساله
  5. دو آنتن اکتیو اکسترنال جهت تقویت امواج در جاده ها و شهرهای شلوغ پارازیتی
  6. امکان نصب حرفه ای و ضد سرقت نمودن خودرو با دو آنتن GPS و GSM
  7. امکان نصب آژیر
  8. دارای سنسور ضربه داخلی  با تنظیم درجه حساسیت تا سه مرحله
  9. اطلاع  از ضربه ، باز شدن درب ، روشن شدن ، قطع باتری  توسط پیامک و نمر افزار
  10. میکروفون خبرنگاری با شنود بسیار قوی داخل کابین خودرو
  11. رله خاموش کن خودرو جهت خاموش کردن خودرو از راه دور به دو حالت سرعت زیر 20 و یا سریع درجا
  12. بدنه آلومینیومی با تبادل دمای داخل دستگاه با محیط
  13. دارای دکمه SOS برای ارسال هشدار کمک در مواقع نیاز
  14. دارای مجوز انفورماتیک ایران و سازمان ارتباطات رادیویی ایران
  15. متناسب با شرایط 4 فصل ایران
  16. بدون نویز و ضد پارازیت
  17. امکان گزارشگیری از سرعت و مسافتهای پیموده شده و زمانهای روشن و خاموش بودن خودرو در بازه زمانی دلخواه


مطالب مرتبط: