بهترین دزدگیر خودرو ساینا جی پی اس ردیاب ماهواره ای دلتا

بهترین دزدگیر خودرو ساینا جی پی اس ردیاب ماهواره ای دلتا 203A میباشد . ردیاب ماشین دلتا به دلیل داشتن ماژول GPS سفارشی نسل جدید به عنوان دقیق ترین سیستم امنیتی فابریک خودرو ساینا اس و ساینا پلاس بدون هیچ مشکلی میباشد . قابل نصب به صورت مخفی و حتی با سوکت فابریک توسط نمایندگی های نصب شرکت دلتا بدون آسیب به گارانتی خودرو انجام میشود . برای خرید و دریافت قیمت بهترین و ارزانترین ردیاب مناسب خودرو ساینا با ما همراه شوید.

بهترین دزدگیر مناسب خودرو ساینا

شما دو تا انتخاب برای خودروی ساینا دارید . اول اینکه میتوانید از دزدگیرهای نسل قدیمی که به صورت ریموت ساده و یا ریموت تصویری میباشد ، استفاده کنید . دوم اینکه از سیستمهای امنیتی جدید بر پایه ماهواره GPS استفاده کنید . طبیعتا بهترین انتخاب برای ساینا ، استفاده از ردیاب دزدگیر ماهواره ای نسل جدید بر پایه جی پی اس می باشد. مهمترین دلیل برای انتخاب راه دوم این است که دزدگیرهای نسل قدیم به راحتی توسط سارقین از کار می افتد . همچنین محدودیت در مسافت دارد . یعنی تا وقتی در محدوده نباشد ، ریموت تصویری آنتن نمیدهد و یا امکان شنیدن صدای آژیر وجود ندارد .

اما در دزدگیرهای ماهواره ای نسل جدید مثل ردیاب خودرو دلتا 203A ، محدودیت مسافت وجود ندارد و از هر جای دنیا به خودرو دسترسی خواهید داشت . روش کار به این صورت است که هر اتفاقی برای خودرو بیافتد ، به سرعت هشدار آن به گوشی شما پیامک خواهد شد . همچنین از طریق ماهواره جی پی اس ، موقعیت دقیق و آنلاین خودرو از هرجای دنیا قابل مشاهده است . امکانات بیشماری بر روی این قبیل دزدگیرها وجود دارد از جمله امکان خاموش کردن و شنود کردن داخل خودرو از راه دور میباشد .

بهترین دزدگیر خودرو ساینا جی پی اس ردیاب ماهواره ای دلتا

نصب دزدگیر ساینا در دوره گارانتی خودرو

خیلی ها نگران گارانتی خودرو هستند . به همین دلیل در دوره گارانتی ، دزدگیر نصب نمیکنند . این کار باعث میشود که همیشه استرس سرقت داشته باشند و یا واقعا خودرویشان سرقت میشود . در مورد گارانتی خودرو ، دوتا ریسک وجود دارد . ریسک سرقت خودرو و ریسک آسیب به گارانتی خودرو . طبیعتا ریسک سرقت خودرو بیشتر است پس نباید خودرو را فدای این ریسک ها کنید . بهترین راه این است که از شرکت معتبر با نمایندگی های نصب حرفه ای دستگاه امنیتی را تهیه نمائید .

شرکت ردیاب دلتا با تجربه 17 ساله در زمینه واردات سیستمهای امنیتی خودرو میباشد . نمایندگی های نصب ما در سراسر ایران ، نصب بدون خطا و بدون آسیب به گارانتی خودرو را با ضمانت انجام میدهند . برای خودروهای صفر ساینا ، امکان نصب به صورت سوکت فابریک هم وجود دارد . بهترین ردیاب دزدگیر ماهواره ای خودرو ساینا مدل ردیاب دلتا 203A میباشد که ارزش خرید و نصب زیادی دارد . پس با خیال راحت به شرکت ما اعتماد کنید و از یکسال گارانتی تعویض ردیاب نیز برخوردار شوید .

ردیاب دزدگیر خودرو بهتر است یا بیمه بدنه و کارت طلایی ساینا

همیشه این سوال برای دارندگان خودرو ساینا پیش می آید که آیا در دوره گارانتی خودرو ، داشتن کارت طلایی و یا بیمه بدنه خودرو کافی است یا نه ؟ در جواب باید خدمتتان عرض کنیم که لحظه سرقت خودرو و مراحل شکایت خودرو را تصور کنید . فشار روانی سرقت خودرو بسیار زیاد است . مراحل شکایت و اعلامی مفقودی خودرو هم بسیار سخت و وقت گیر است . شرایط پرداخت بیمه در قبال سرقت خودرو هم خیلی به نفع مالک خودرو نیست .

چون بعد از یکسال ، هشتاد درصد از مبلغ خودرو پرداخت میشود . طبیعی است که با هشتاد درصد مبلغ خودرو بعد از یکسال نمیتوان همان خودرو را خریداری کرد . همچنین هر سال نیاز به تمدید بیمه و پرداخت پول زیادی میباشد . حالا تصور کنید که یکبار برای همیشه ، بهترین ردیاب بر روی خودرویتان نصب کرده اید . در همان لحظه سرقت ، متوجه خواهید شد و میتوانید به سراغ خودرویتان بروید و از ماهواره به صورت آنلاین موقعیت دقیق آنرا خواهید دید . همچنین امکان خاموش کردن خودرو از راه دور وجود دارد . پس با کمی فکر میتوان نتیجه گرفت ارزش خرید ردیاب بیشتر از سایر گزینه ها است .

بهترین دزدگیر خودرو ساینا جی پی اس ردیاب ماهواره ای دلتا

قیمت دزدگیر ساینا

دزدگیرها و یا ردیاب دزدگیرها ، قیمتهای مختلفی بر اساس نوع برند و آپشن وجود دارد . معمولا قیمت ردیاب دزدگیرها بسیار مناسب تر از دزدگیر هستند . پس ما فقط در زمینه ردیاب دزدگیر بحث میکنیم که نسل جدید سیستمهای امنیتی هستند . شروع قیمت ردیاب دزدگیرها معمولا از هشتصد هزار تومان تا دوازده میلیون تومان میباشد . اما ردیاب مناسب ساینا ، بهترین و دقیق ترین ردیاب موجود در بازار ایران مدل دلتا 203A میباشد به دلایل زیر :

  1. دارای ماژول GPS نسل جدید و سفارشی ورژن 4 میباشد
  2. دارای دو آنتن اکتیو اکسترنال برای مخفی کردن بهتر داخل خودرو میباشد .
  3. دارای بدنه آلومینیومی برای تبادل دمای داخل دستگاه با محیط میباشد .
  4. دارای استاندارد کامپیوتر خودروی ساینا میباشد .
  5. امکان نصب آژیر دارد .
  6. قطعات با کیفیت و بادوام با طول عمر زیاد میباشد .
  7. دارای گارانتی تعویض یکساله میباشد .
  8. دارای آپشن های مختلفی میباشد .


بهترین دزدگیر خودرو ساینا جی پی اس ردیاب ماهواره ای دلتا

تفاوت ردیاب سیمکارتی و ردیاب ماهواره ای

ردیابها به دو صورت میباشند . ردیابهایی که گیرندگی و فرستندگی آنها از طریق دکل مخابراتی و سیمکارت داخل دستگاه است . و ردیابهایی که گیرندگی از طریق ماهواره GPS و فرستندگی از طریق سیمکارت میباشد . پس هر دو مدل به سیمکارت  نیاز دارد . اما در مدل اول ، چون ماژول جی پی اس ندارد ، گیرندگی تقریبی از دکلهای اطراف است . اما در مدل دوم ، به دلیل داشتن ماژول GPS گیرندگی از طریق ماهواره و فرستندگی از  طریق سیمکارت است .

نوع ماژول GPS به کار رفته در ردیابهای ماهواره ای ، متفاوت است . معمولا نسلهای قدیمی ارزانتر هستند اما موقعیت با خطا نمایش میدهند . اما نسل جدید ماژول GPS ورژن 4 میباشد که حتی در شرایط پارازیتی هم ، موقعیت دقیق را نمایش میدهد . طبیعتا قیمت ماژول نسل جدید نسبت به ماژول نسل قدیم بیشتر است اما برای استفاده های امنیتی ، ارزش خرید زیادی دارد . چون موقع سرقت خودرو ، صاحب خودرو میخواهد موقعیت دقیق خودرو را ببینید . ردیاب خودرو دلتا 203A تنها ردیاب در ایران است که دارای ماژول GPS نسل جدید ورژن 4 میباشد .

بهترین دزدگیر خودرو ساینا جی پی اس ردیاب ماهواره ای دلتا

مشخصات ردیاب دزدگیر ماهواره ای دلتا 203A

  1. ارسال هشدار ضربه ، باز شدن دربها ، قطع سرباتری ، روشن شدن غیر مجاز به صاحب خودرو و 5 نفر که تعریف شده
  2. امکان شنود قوی داخل خودرو از راه دور بدون محدودیت مسافت با میکروفون اکسترنال خبرنگاری
  3. امکان خاموش کردن خودرو از راه دور بدون مسافت با رله بدون خطا به دو طریق در سرعت زیر 20 کیلومتر و یا در هر سرعتی
  4. امکان نصب آژیر تک صدا و یا شش صدا که بتواند علاوه بر ارسال هشدار ، همزمان آژیر بکشد . قابلیت سایلنت را هم دارد .
  5. دارای کلید SOS برای ارسال کمک اضطراری با موقعیت دقیق ماهواره ای به 5 نفر که از قبل تعریف شده
  6. دارای باتری بکاپ قوی از 6 ساعت تا 48 ساعت بستگی به نوع تنظیم در تراک دیتا
  7. امکان گزارشگیری از موقعیت های پیموده شده تا یک ماه قبل به صورت تصویری و همچنین امکان دانلود به صورت فایل اکسل
  8. امکان مشاهده سرعت آنلاین خودرو و یا سرعت در ساعات و روزهای قبلی
  9. امکان ایجاد محدودیت سرعت برای ارسال هشدار در زمانهای نقض سرعت تعیین شده
  10. امکان ایجاد محدوده جغرافیایی و ارسال هشدار در صورت نقض محدوده تعیین شده
  11. امکان اطلاع از زمانهای روشن بودن و یا خاموش بودن خودرو در روزها و هفته های قبل
  12. دارای پنل ردیابی فابریک قدرتمند با 4 سرور بین المللی و پوشش زبان فارسی و 18 زبان زنده دنیا
  13. دارای نرم افزار اورجینال برای گوشی اندروید و آیفون بدون محدودیت در نصب بر روی هر تعداد گوشی و تبلت
  14. دارای دو عدد آنتن اکسترنال GPS و GSM برای تقویت امواج و مخفی کردن بهتر داخل خودرو
  15. دارای بدنه آلومینیومی با تبادل دمای دستگاه با محیط و افزایش طول عمر دستگاه

بهترین دزدگیر خودرو ساینا جی پی اس ردیاب ماهواره ای دلتا

اقدامات لازم برای خرید و نصب ردیاب دلتا با اطمینان کامل

برای خرید و نصب ردیاب در تهران و یا شهرستانها میتوانید با شرکت ردیاب دلتا تماس بگیرید تا نزدیکترین شعبه به شما معرفی گردد . قبل از نصب لازم است که یک عدد سیمکارت نو تهیه نمائید . معمولا چون خدمات ایرانسل نسبت به سایر اپراتورها بهتر است ، پیشنهاد ما ، سیمکارت ایرانسل میباشد . به دلیل اینکه طبق قوانین کشور ایران ، صاحب سیمکارت برای فعالسازی باید به دفاتر خدمات سیمکارت مراجعه نماید ، امکان ارائه سیمکارت رایگان برای مشتریان وجود ندارد .



مطالب مرتبط: