ردیاب خودرو بدون تداخل در گارانتی ماشین با نصب جی پی اس

ردیاب خودرو بدون تداخل در گارانتی ماشین با نصب جی پی اس یکی از مهمترین سوالات مشتریان است . باید عرض کنیم که ردیاب دلتا به دلیل داشتن استاندارد های بین المللی ، بدون تداخل نصب میگردد . همچنین نمایندگان نصب ردیاب دلتا ، بسیار حرفه ای و آموزش دیده هستند و بدون مشکل در گارانتی خودرو ، نصب می نمایند .

ردیاب خودرو چجوری نصب میشود ؟

همه ردیابها برای روشن شدن ، با دو سیم مثبت و منفی به برق خودرو وصل میشود . برای دریافت برق از خودرو ، نگران گارانتی نباشید چون نمایندگی های نصب ردیاب دلتا بسیار حرفه ای هستند و بدون هیچگونه آسیبی و به صورت تضمینی نصب میکنند . سایر آپشنها هم به همین صورت و بدون تداخل در سیمکشی خودرو نصب میشود . مثلا برای اطلاع از باز شدن دربها ، از تحریک لادری استفاده میشود . برای اطلاع از روشن شدن خودرو ، از برق پله دوم سوئیچ استفاده میشود .

همه اینها بدون قطع شدن سیم های خودرو انجام میگیرد . تنها آپشنی که نیاز به قطع سیم دارد ، رله خاموش کن ردیاب است که میتوانید این قسمت را بعد از اتمام گارانتی خودرو نصب کنید . البته میتوانید ریسک پذیر هم باشید و همه آپشنها را نصب کنید . برای اکثر خودروهای ایرانی میتوان از سوکت فابریک هم استفاده کرد که نصب راحتی است . البته نصب بدون سوکت ، امنیت بیشتری دارد .

ردیاب خودرو بدون تداخل در گارانتی ماشین با نصب جی پی اس


آیا ماشین شما نیاز به ردیاب یا دزدگیر دارد ؟

جواب این سوال ، بله است. همه خودروها در معرض سرقت هستند و هیچ فرقی نمیکند که خودروی شما ایرانی باشد و یا خارجی . پس در هر صورت شما نیازمند نصب سیستم امنیتی هستید . بهترین و جدیدترین سیستم امنیتی برای خودرو، استفاده از جی پی اس ردیاب میباشد . و در بین جی پی اس ردیاب ، بهترین آنها که استاندارد و بادوام باشد، جی پی اس ردیاب خودرو دلتا 203A است . دلایلی وجود دارد که شما نیاز به ردیاب دارید .

مثلا سارقین ممکن است از طریق زورگیری اقدام کنند . در اینصورت برای حفظ جان و مال ، تنها راهکار پیش رو عدم درگیری با سارق است . وقتی خودروی شما مجهز به ردیاب باشد ، با آرامش میتوانید بعد از سرقت ، به دنبال خودروی خودتان بروید و حتی از دور خاموش کنید که سارقین دور نشوند . همه این اقدامات منوط به نصب ردیاب و البته ردیاب با کیفیت و استاندارد است که توسط سارقین ، شناسایی نشود . این ویژگی را میتوان در جی پی اس ردیاب دو آنتنه دلتا 203A بدست آورد . پس در نصب سیستم امنیتی جدید و مخصوصا جی پی اس ردیاب دلتا ، شک نکنید که به نفع شما است .

ردیاب خودرو بدون تداخل در گارانتی ماشین با نصب جی پی اس

بررسی احتمال تداخل در گارانتی

همه ردیابهای موجود در بازار ، استاندارد نیستند و به هر خودرویی قابل نصب نیست . همه نصابها ، متخصص خودرو نیستند و احتمال ناشیگری و یا نا آگاهی وجود دارد . پس در خرید و نصب ردیاب خودرو باید به این موارد دقت کنید . خب ممکنه سوال پیش بیاد نحوه تشخیص به چه صورتی است ؟ اول از همه باید ملاک قیمت را کنار بگذارید و با دید بازتر به قضیه نگاه کنید . به ردیاب ارائه شده توسط فروشندگان به خوبی دقت کنید . ردیابهای اصلی معمولا جنس بدنه فلزی دارند که تبادل دما با محیط انجام گیرد . ردیابهای اصلی و صنعتی معمولا دو آنتن مجزا دارند که بتوان در بهترین قسمت و دور از دسترس ترین قسمت خودرو نصب شود .

ردیاب خودرو بدون تداخل در گارانتی ماشین با نصب جی پی اس

حالا به توضیحات فروشنده و نصاب دقت کنید . اگر منکر این واقعیت شد و به شما ردیاب پلاستیکی و آنتن داخلی معرفی کرد ، در صداقت و آگاهی ایشان شک کنید . چون ردیابهای پلاستیکی برای آب و هوای چهارفصل ایران اصلا مناسب نیست . دوم اینکه ردیابهای آنتن داخلی با شرایط جغرافیایی و پارازیتی ایران و مناطق کوهستانی ایران اصلا سازگار نیست . درسته که قیمت ارزانتری نسبت به ردیابهای دو آنتنه صنعتی دارد ، اما ارزش خرید آن برای مشتری ایرانی ، تقریبا صفر است . معمولا نصابها از روی تنبلی و یا به دنبال سود بیشتر ، به سراغ ردیابهای آنتن داخلی میروند . چون نصب آنها آسان و در زیر فرمان قرار میگرد که مشکل آنتن دهی نداشته باشد . و این کار باعث میشود که به راحتی توسط سارقین ، پیدا شود .

مطلب بعدی ، ارتباط صحیح و بدون خطای ردیاب با کامپیوتر ( ECU ) خودرو است . هرچند سیمکشی مستقیم به کامپیوتر خودرو وصل نمیشود اما احتما خطا وچود دارد . چون کنترل کننده عملکرد خودرو توسط کامپیوتر خودرو انجام میگیرد و هر اختلالی میتواند موجب ثبت خطا در کامپیوتر خودرو شود . به همین دلیل نصب ردیاب استاندارد بسیار به شما کمک میکند که علاوه بر مشاهده دقیق موقعیت خودرو ، بدون اختلال در گارانتی و ECU خودرو ، از رانندگی بذت ببرید .

ردیاب خودرو بدون تداخل در گارانتی ماشین با نصب جی پی اس

بهترین راهکار

هدف ما در این سایت ، بالا بردن سطح آگاهی شماست . انتخاب با شماست که بعد از خواندن این مطالب ، به سراغ چه ردیابی بروید . اما ما ویژگی بهترین ردیاب خودرو را توضیح میدهیم که بعدها دچار مشکل نشوید . ما در طول 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه انواع جی پی اس ، به این نتیجه مهم رسیده ایم که شرایط اقلیمی ایران و سطح آگاهی سارقین میطلبد که همیشه به روز باشیم و ردیابهای مناسب نیاز مشتریان را وارد کنیم. آنچه که مورد نیاز مشتریان است ، تهیه ردیاب ضد سرقت با دوام بیشتر و قیمت مناسب است . به همین دلیل در بین ردیابهایی که قیمتهای مختلفی دارد ، ردیاب خودرو دلتا 203A را برای استفاده های امنیتی و مدیریتی ، پیشنهاد میدهیم . البته ردیابهای دیگری هم برای استفاده های سازمانی داریم که جای خود را دارد . اما بهترین برای استفاده شخصی ، همان بود که عنوان کردیم .

ردیاب خودرو بدون تداخل در گارانتی ماشین با نصب جی پی اس


مطالب مرتبط: