ردیاب خودرو برلیانس اچ ۳۳۰ h330

H۳۳۰ محصول مشترک سایپا و برلیانس ( شریک تجاری BMW) که در شرکت پارس خودرو و در دو مدل دستی و اتوماتیک تولید می شود . این محصول تمامی ویژگیهای یک خودروی خوب را که می تواند شامل : ظاهر زیبا – موتور قدرتمند – راحتی سرنشینان – ایمنی – ارگونومی – جادار بودن و … باشد را در خود دارا می باشد و به زودی نیز به بازار عرضه شده است.

ردیاب خودرو برلیانس اچ 330 h330


ویژگی های مثبت برلیانس h330 , h320

مسلما هر خودرویی به نوبه خود دارای نقاط قوت و ضعف است و H320 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. ابتدا به سراغ جنبه های مثبت H320 برویم. عملکرد سیستم برقی فرمان با بازخورد های مثبت فراوانی از سوی رانندگان مواجه شده است.

نرمی و کارایی مناسب این سیستم برای بسیاری از افراد کاملا مشهود و تحسین برانگیز بوده است. هندلینگ مناسب و پایداری نسبی در عبور از پیچ‌ ها را هم بایستی به نکات مثبت این خودرو اضافه نمود.
اگر اهل مسافرت هستید و نگران کمبود جا برای قراردادن وسایل سفر خود در داخل این خودروی هاچبک هستید، بهتر است بدانید که محفظه بار H320 از فضای نسبتا کافی برخوردار است و در مقایسه با سایر هاچبک‌ های بازار، کاملا جادار است. همچنین میزان دید به بیرون از داخل کابین هم کافی ارزیابی می‌شود.

ویژگی های مثبت برلیانس h330 , h320


انواع دزدگیر ماشین برلیانس

دزدگیر معمولی برلیانس
دزدگیر تصویری برلیانس
دزدگیر سیمکارتی برلیانس
دزدگیر ماهواره ای برلیانس

ردیاب خودرو برلیانس اچ 330 h330


دزدگیر معمولی ماشین برلیانس

دزدگیر معمولی ماشین عبارت است از دستگاهی که فقط با تحریک درب ها و یا ضربه آژیر میکشد . همچنین قابلیت باز و بسته کردن دربها با ریموت را دارد . روی بسته بندی این دستگاه ها کلمه ALARM به معنی هشدار نوشته میشود . یعنی اساس کار این دستگاه ها آژیر کشیدن میباشد . خب پس نقطه ضعف این دستگاه ها کاملا مشخص میشود که قطع شدن آژیر است . یعنی با شنیده نشدن صدای آژیر ، یک سارق به اهداف خودش به راحتی خواهد رسید . قیمت این قبیل دستگاه ها از ۸۰ هزار تومان شروع میشود .

دزدگیر معمولی ماشین برلیانس


دزدگیر تصویری ماشین برلیانس

دزدگیر تصویری خدماتی مشابه دزدگیر معمولی ارائه میدهد . یعنی وابسته به صدای آژیر است . همچنین آلارم های مربوط به ضربه و باز شدن دربها را تا ۵۰۰ متر و در بعضی مدلها تا یک کیلومتر بر روی ریموت قابل مشاهده است . در این مدل دزدگیرها با دوتا نقطه ضعف آشنا شدید . یعنی صدا و محدوده ریموت تصویری دستگاه . اینها مواردی هستند که یک سارق با برنامه و بدونه برنامه هم میتواند به راحتی یک ماشین را سرقت کند .

دزدگیر تصویری ماشین برلیانس


دزدگیر سیمکارتی ماشین برلیانس

برای رفع مشکلات در دزدگیرهای معمولی و دزدگیر تصویری تغیرات کوچکی انجام شده است . با اصافه شدن GSM به برد ( PCB ) این قبیل دزدگیرها باعث اختراع دزدگیر سیمکارتی شده است . در اصل برای رفع محدودیت فاصله ، از سیمکارت استفاده شده است . روال کار به این صورت است که هشدارها به صورت پیامکی به صاحب خودرو ارسال میشود . همچنین برای دریافت موقعیت خودرو با اتصال به دکلهای مخابراتی یک موقعیت تقریبی دریافت میشود . موقعیت دریافتی از طریق سیمکارت به صورت لینک گوگل مپ ارسال میشود . پس تا این قسمت هم متوجه شدید که موقعیت دریافتی تقریبی است و فقط به صورت SMS قابل ارسال است . یعنی اگر دستگاه خاموش شود دیگر نمیتوان به موقعیت دسترسی پیدا کرد . پس نقطه ضعف این دزدگیرها ، تقریبی بودن مکان و وابسته بودن به روشن شدن است .

دزدگیر سیمکارتی ماشین برلیانس


دزدگیر ماهواره ای ماشین برلیانس

دزدگیر ماهواره ای ماشین یک سیستم کامل و پیشرفته است . دریافت اطلاعات از طریق ماهواره های در حال گردش به دور زمین است . موقعیت دریافتی کاملا دقیق میباشد . ( مخصوصا در مدلهای دارای آنتن اکسترنال ) . ارسال اطلاعات بر روی بستر اینترنت ( GPRS ) و بستر پیامک ( SMS/GSM ) میباشد . محلی برای ذخیره خودکار اطلاعات به نام سرور ( server ) وجود دارد . امکان از کار انداختن دزدگیر ماهواره ای کاملا صفر میباشد . چون یک سارق به محض باز کردن درب خودرو کاملا غافلگیر میشود . یعنی صاحب خودرو از باز شدن درب ها به وسیله پیامک مطلع شده است .

دزدگیر ماهواره ای ماشین برلیانس


انتخاب دزدگیر ماشین مناسب با قیمت خوب دارای جی پی اس ردیاب

همانطور که در بالا بیان شد ، نسل قدیمی دزدگیرها دچار تغییراتی شده اند . الان سیستمهای ماهواره ای در دنیا حرف اول را میزنند . داشتن یک ردیاب خوب نعمت است . وجود سارقین و زورگیران باعث ایجاد خطراتی زیادی شده است . پس بهتره از دزدگیرهای ماشینتون خداحافظی کنید و به نصب دزدگیر های ماهواره ای اقدام کنید . قیمت بسیار مناسب دزدگیر ماهواره ای باعث میشود که همه توان خرید داشته باشند . البته باید دقت کرد که بعضی از دستگاهها به اسم دزدگیر ماهواره ای به فروش میرند در حالیکه ماژول GPS ندارند . یعنی همان دزدگیر سیمکارتی را به اسم دزدگیر ماهواره ای به فروش میرسانند . نحوه شناسایی از طریق سایت ردیابی میباشد . یعنی داشتن سایت ردیابی نشان دهنده اطمینان بیشتر به ماهواره ای بودن دستگاه است .

ردیاب ماهواره ای خودرو


خرید دزدگیر ماشین مناسب با قیمت خوب دارای جی پی اس ردیاب

برای خرید دزدگیر ماشین مناسب با قیمت خوب دارای جی پی اس ردیاب پیشنهاد ما یکی از دو مدل ردیاب خودرو دلتا ۲۰۳A و ردیاب دزدگیر ماهواره ای دلتا ۲۰۳B+ میباشد . دلایل برتری ردیاب دلتا به شرح ذیل میباشد :

دلایل برتری ردیاب خودرو دلتا

۱ – ردیاب دلتا دارای کارخانه بسیار قدرتمند و پیشرفته ای میباشد که میتوانید خط تولید را اینجا ببینید .۲ – سایت ردیاب دلتا دارای ۱۸ زبان زنده دنیا است . این یعنی اصالت محصول و کشورهای در حال استفاده۳ – ردیاب دلتا از بین چندین برند مختلف در جهان انتخاب شده است . بازدید از خط تولید کارخانه های مختلف باعث انتخاب بهترین ردیاب خودرو شده است .۴ – بخش فروش – نصب – پشتیبانی ردیاب دلتا دارای کارشناسان حرفه ای میباشد . ما به فکر کیفیت رضایت مشتریان هستیم .۵ – تجربه ۱۲ ساله ما بیشتر از دیگران است . این تجربه همیشه ما را مصمم کرده است که بهترین ردیاب خودرو DELTAGPS میباشد .۶ – ردیاب های دلتا دارای ۲ عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو میباشند . این آنتنها به صورت کاملا مخفی نصب میشوند و قدرت را افزایش میدهند .

جی پی اس ردیاب برای ماشین های چینی


 

مشخصات فنی برلیانس

مشخصات برلیانس h330


مشخصات کلی برلیانس h330

مشخصات برلیانس h330


 

تجهیزات و ایمنی برلیانس h330

تجهیزات و ایمنی برلیانس h330