جی پی اس ردیاب کامیون و اتوبوس و مینی بوس

خودروهای سنگین از قبیل اتوبوس و کامیون به دلیل سفر در جاده ها همیشه در معرض خطرات زیادی قرار دارند . همچنین مدیران شرکتهایی که تعداد زیادی خودرو در دست رانندگان دارند نیاز اساسی به ردیاب دارند . پس ردیاب خودرو به عنوان یک وسیله امنیتی برای رانندگان و یک وسیله مدیریتی برای مدیران میباشد. رانندگان خودروهای سنگین با داشتن ردیاب خودرو خیالشان از بابت سرقت ماشین راحت خواهد شد . دیگر در هیچ جای دنیا در شب و روز نگران سرقت خودرو و امانتی که در خودرو حمل میکنند نخواهند بود . مدیران شرکتها با داشتن ردیاب میتوانند تمامی پرسنل و خودروهای تحت امر خودشان را مدیریت کنند . این کار باعث افزایش راندمان شرکتها خواهد شد . یعنی وقتی رانندگان در جریان کنترل از راه دور وسیله نقلیه باشند ، منضبط تر عمل خواهند نمود . این کار باعث کاهش هزینه های سوخت و استهلاک ماشین و مدیریت ساعات کار رانندگان خواهد شد.

جی پی اس ردیاب خودروهای سنگین


ردیاب خودرو یا دزدگیر خودرو کدام بهتر است؟

همیشه برای صاحبان خودرو این سوال مطرح میشود که آیا نصب دزدگیر بهتر است یا نصب ردیاب ؟ ما با قاطعیت و بر اساس تجربیات ۱۲ ساله خودمان در زمینه سیستمهای امنیتی اعلام میکنیم که ردیاب بهتر است . چون دزدگیر خودرو هیچ کاری انجام نمیدهد . و اصلا یک دزدگیر در کارخانه سازنده به عنوان ALARM ( هشدار دهنده ) معروف است . اما در ایران اصطلاح عامیانه دزدگیر لقب گرفته است ولی هیچ موقع دزدگیر دزد نگرفته است . تنها وسیله که که میتواند دزد را بگیرد فقط ردیاب خودرو دلتا است .

جی پی اس ردیاب کامیون


فرق دزدگیر ماهواره ای دلتا با دزدگیر سیمکارتی خودرو

دزدگیر ماهواره ای دلتا برای دریافت موقعیت دقیق از ماهواره استفاده میکند . ردیابهای دلتا به دلیل داشتن دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو، قدرت بیشتری نسبت به آنتن داخلی ها دارد. اما در دزدگیرهای سیمکارتی، گیرنده ماهواره وجود ندارد . در دزدگیر سیمکارتی ، موقعیت تقریبی از طریق دکلهای اطراف محاسبه و ارسال میگردد . خطای دزدگیرهای سیمکارتی بسیار زیاد میباشد و قابل اطمینان نیست . اما دزدگیر ماهواره ای دلتا به صورت دقیق و آنلاین موقعیت را نمایش میدهد . نرم افزار مخصوص برای گوشیهای اندروید و آیفون دارد . همچنین سایت ردیابی اورجینال کارخانه از ویژگیهای خوب ردیاب خودرو دلتا میباشد .

جی پی اس ردیاب خودرو سنگین


ردیاب ارزان قیمت خودرو

همیشه این سوال مطرح میشود که چه فرقی بین ردیاب ارزان و ردیاب گران وجود دارد . پاسخ ما این است که اگر به دنبال تامین امنیت هستید حتما ردیاب با کیفیت خریداری کنید . طبیعی است که ردیابهای با کیفیت ، گران تر میباشد . چون تولید یک کارخانه معتبر با رعایت استاندارد انواع خودرو نشان دهنده تکنولوژی به روز میباشد . امنیت همیشه از طرف سارقین در حال تهدید است . اگر کارخانه ای نتواند محصولات خود را به روز کنید در معرض خطر سرقت خودرو قرار خواهد گرفت . همچنین متعلقات و آپشن های دستگاه ردیاب گران قیمت به مراتب بیشتر و بهتر از ردیابهای بی کیفیت و ارزان می باشد . معمولا مشتریان ردیابهای ارزان افرادی هستند که کارهای موقتی با ردیاب دارند . بهترین ردیاب خودرو که در دنیا طرفداران زیادی دارد ردیاب خودرو دلتا ۲۰۳A میباشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید بهترین ردیاب خودرو و دانستن دلایل برتری ردیاب دلتا ، کلیک کنید.

جی پی اس ردیاب اتوبوس