جی پی اس چیست ؟

جی پی اس GPS مخفف کلمه Global positioning system ldfhan می‌باشد. جی پی اس از دو بخش فرستنده و گیرنده تشکیل شده است. بخش فرستنده متشکل از 28 ماهواره در حال گردش به دور زمین در مدارات خاص می‌باشد. بخش گیرنده با استفاده از 3 ماهواره نزدیک و تشکیل مثلث با فورمولهای خاص، موقعیت گیرنده محاسبه می شود. یک ساعت اتمی در هر ماهواره وجود دارد که به محاسبه دقیق داده ها کمک میکند. ماهواره های GPS متعلق به کشور آمریکا است. ماهواره های دیگری نیز با نامهای گلوناس و بیدو در مدار زمین وجود دارد که مال کشورهای روسیه و چین است .

جی پی اس ماهواره ای

کاربرد جی پی اس

جی پی اس در اوایل برای اهداف نظامی شکل گرفته بود اما امروزه از GPS استفاده های مختلفی می‌شود . در همه گوشی ها هوشمند، جی پی اس وجود داردکه برای استفاده های مسیریابی ( ناوبری navigation ) می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم به کاربرد امنیتی جی پی اس در خودرو و موتورسیکلت بپردازیم . علاوه بر وسایل نقلیه، از جی پی اس میتوان برای امنیت کودکان و سالمندان نیز استفاده کرد.

  1. جی پی اس ردیاب خودرو
  2. جی پی اس ردیاب موتورسیکلت
کاربرد جی پی اس برای مسیریابی

جی پی اس ردیاب خودرو

جی پی اس ردیاب خودرو قبلا به صورت آفلاین برای استفاده های مدیریتی بود. روش کار بسیار ساده بود ولی با تاخیر بسیار زیاد همراه بود. در حالت آفلاین، یک کارت حافظه و یا فلش به دستگاه وصل می‌شد تا اطلاعات دریافتی از ماهواره ، پس از پردازش به صورت دیتای خام بر روی کارت حافظه ذخیره می‌شد. سپس با انتقال فلش به کامپیوتری، بر روی نرم افزار موقعیتهای خودرو در ساعات و روزهای قبلی قابل نمایش بود. اما امروزه با توسعه شبکه تلفن همراه، ارسال اطلاعات به صورت آنلاین انجام می‌گیرد. اطلاعات دریافتی بر روی سرور ذخیره می‌شود و با استفاده از نرم افزار موبایل و یا سایت ردیابی، به راحتی میتوان موقعیت آنلاین را مشاهده کرد.

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا 203A یکی از بهترین ردیابهای خودرویی در دنیا می‌باشد . سخت افزار قدرتمند با دو آنتن اکسترنال اکتیو میتواند دقیق ترین موقعیت را دریافت و به سرعت به سرور ارسال نماید. ردیابهای دلتا همیشه با تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شود تا هیچ سارق حرفه ای نتواند آنرا از کار بیاندازد. همچنین در جاده هایی که پوشش آنتن ضعیف است، ردیابهای دلتا با دو آنتن مخصوص، گیرندگی و فرستندگی را تقویت می‌کند. از مدل دلتا 203B هم میتوان علاوه بر ردیابی، به عنوان دزدگیر ماهواره ای نیز استفاده کرد .

دزدگیر ماهواره دلتا 203B

جی پی اس ردیاب موتورسیکلت

ردیابهای دلتا به دلیل داشتن برق استاندارد 12 و 24 ولت، قابل نصب بر روی انواع وسایل نقلیه می‌باشند. برق موتورسیکلت همانند برق خودرو های سواری، 12 ولت می‌باشد. همچنین موتورهای انژکتوری دارای کامپیوتر ECU می‌باشند. پس بهترین حالت برای تامین امنیت موتورسیکلت و در عین حال مراقبت از کامپیوتر موتورسیکلت، استفاده از جی پی اس ردیاب دلتا 203A و یا جی پی اس ردیاب دزدگیر دلتا 203B+ می‌باشد. نصب بسیار حرفه ای توسط نمایندگی های ردیاب دلتا انجام می‌گیرد و دارای یکسال گارانتی می‌باشد.

محصولات دلتا جی پی اس با یک سال گارانتی

ویژگیهای ردیاب خوب

ردیاب خوب باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟ همیشه قبل از خرید باید به درستی بررسی کنید تا دچار حوادث احتمال نشوید. برای مقابله با سارقان و حفظ امنیت و گارانتی ماشین ، لازم است که به موارد زیر به خوبی دقت کنید.

  1. سخت افزار اورجینال با آپشنهای کاربردی ساخته شده توسط کارخانه معتبر
  2. سایت ردیابی اورجینال با پوشش حداکثری زبان های زنده دنیا
  3. نرم افزار تبلت و موبایل به صورت اورجینال برای انواع سیستم عامل های اندروید و IOS
  4. گارانتی و پشتیبانی عالی
  5. نصب حرفه ای بدون خطا

با افتخار در طول 13 سال فعالیت تخصصی در زمینه GPS توانسته ایم همه 5 ویژگی بالا را به صورت عالی داشته باشیم . رضایت مشتریان از ردیابی دلتا باعث ماندگاریدر طول 13 سال شده است. مجموعه مهندسی ردیاب دلتا، تنها شرکتی است که با علم و تخصص از نزدیک همه کارخانه های تولید کننده ردیاب را بررسی کرده است. حاصل این بررسی ها، انتخاب کارخانه DELTAGPS می‌باشد که مشتریان زیادی در سراسر دنیا دارند. خدماتی ردیابی با سرورهای قدرتمند این کارخانه باعث استقبال گسترده از این محصولات در سراسر دنیا شده است . برای مشاهده محصولات جی پی اس ردیاب دلتا کلیک کنید.


مطالب مرتبط: