قیمت ردیاب خودرو

آیا از عوامل موثر در قیمت ردیاب خودرو مطلع هستید ؟ پس با ما همراه شوید تا اطلاعات کامل را خدمتتان توضیح دهیم . معمولا امکان واردات ردیاب برای ایران ، از کشور دبی و چین میباشد . محصولاتی در دبی مونتاژ و با مارکهای الکی به ایران وارد میشود . بعضی از واردکنندگان ماژول و قطعات خام را وارد و در ایران مونتاژ میکنند . برخی دیگر از واردکنندگان از کشور چین قطعات جی پی اس را وارد میکنند . در واردات قطعات خام و یا مونتاژ شده دبی ، هیچگونه نظارتی در تولید وجود ندارد . یعنی بخشی به نام کنترل کیفی با دستگاه های پیشرفته برای مونتاژ کارهای داخلی و دوبی در زمینه ردیاب وجود ندارد .

برخی از کارخانه های چینی ، تولیدات با کیفیت دارند که توانسته اند به کل دنیا صادرات داشته باشند . برخی دیگر از کارخانه های چینی ردیاب ، با کپی برداری از محصولات اورجینال ، با قیمت ارزان تولید میکنند . پس اگر بخواهیم دسته بندی داشته باشیم به صورت زیر خواهد بود :

  1. ردیاب مونتاژ دبی
  2. ردیاب مونتاژ ایران
  3. ردیاب کپی چینی
  4. ردیاب اورجینال چینی

اما چرا ما دسته بندی کشورهای مهم صنعتی را در این مقاله نیاوردیم ؟ چون قیمت تمام شده محصولات غیر چینی با کیفیت ، به مراتب خیلی بیشتر از محصولات چینی با کیفیت است . و همچنین امکان واردات از کشورهای غیر چینی ، بدون دخالت کشور ثالث امکان پذیر نیست و این هم عاملی در افزایش قیمت تمام شده خواهد بود . پس در نهایت به همان 4 دسته بندی که در بالا اشاره شد ، امکان استفاده از ردیاب در ایران وجود دارد .

ما در مجموعه ردیاب دلتا سعی کردیم که از کارخانه های مختلف تولید ردیاب در دنیا بازدید نماییم . کارخانه های بسیار زیادی در زمینه تولید ردیاب در دنیا وجود دارند . اما هیچکدام به اندازه کارخانه DELTAGPS نظر ما را جلب نکرد . چون خط تولید بسیار پیشرفته با کنترل کیفی دقیق توسط دستگاه های اتوماتیک دارد . به دلیل شرایط کشور چین ، امکان کپی برداری از محصولات به راحتی وجود دارد . این محصول نیز در چین توسط کارخانه های مختلفی تولید میشود . متاسفانه برخی از همکاران و اکثر مشتریان تفاوت جنس کپی و اورجینال را نمیدانند .

ردیاب خودرو ارزان قیمت

ردیاب اورجینال چینی

ما قصد داریم تمامی حواشی در مورد قیمت ردیاب را کنار بگذاریم . چون ردیاب برای استفاده امنیتی میباشد . با یک ردیاب میتوان جان یک کودک و سالمند را نجات داد . با ردیاب میتوان از سرقت خودرو و موتورسیکلت جلوگیری کرد . با ردیاب میتوان خودروهای یک شرکت و سازمان را مدیریت بهینه کرد . پس ما در مجموعه ردیاب دلتا اهداف والایی برای استفاده های بشردوستانه و مدیریتی را در نظر گرفته ایم . این اهداف به ما اجازه نمیدهد که بخاطر سود شخصی ، سود مشتریان را در نظر نگیریم . در فروش خوب باید مشتری نیز سود ببرد . سود مشتری یعنی رضایت از خرید در بلند مدت که بازخورد این رضایت دوباره برای ما در بلند مدت سودآوری مادی و معنوی را خواهد داشت . ما برای بلند مدت برنامه ریزی کرده ایم و به همین دلیل است که توانسته ایم حدود 13 سال در زمینه انواع جی پی اس به صورت تخصصی فعالیت کنیم .

اگر بخواهیم عوامل موثر در قیمت ردیابهای با کیفیت را دسته بندی کنیم میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. درجه کیفی کارخانه تولید کننده در دنیا
  2. آپشنهای موجود در ردیاب
  3. سفارشی نمودن ردیاب برای استفاده در مناطق خاص
  4. واردات قانونی و پاس کردن استانداردهای الکترونیکی ایران

محصولات ردیاب دلتا توسط یک کارخانه بین المللی تولید میشود . این کارخانه برای صادرات به کل دنیا ، ملزم به رعایت استاندارد خودروهای آن کشورها است . سایت ردیابی 18 زبانه این کارخانه نشان دهنده وجود مشتری های زیاد در کشورهای مختلف دنیا است . یکی از این 18 زبان ، زبان فارسی میباشد . یعنی چندین سال است که مشتریان زیادی هم در ایران داریم . وجود 4 سرور قدرتمند ردیابی در نقاط مختلف دنیا ، برای افزایش سرعت ردیابی در نقاط مختلف کره زمین  میباشد . همه این 4 سرور قدرتمند به دیتا سنتر مرکزی متصل میشود تا امنیت داده ها توسط فایروالهای قدرتمند ضد هک تامین شود .

تولیدات این کارخانه در نهایت توسط مهندسین بخش کنترل کیفی با دستگاه های تست کننده پیشرفته تست میگردد . کنترل کیفی همیشه بخش مهم تولید است . چون اگر محصول امنیتی را بدون کنترل کیفی به دست مشتریان برسانند ضررهای جبران ناپذیری به مشتریان تحمیل خواهد شد . متاسفانه در اجناس متفرقه مونتاژی این بخش رعایت نمیشود.

ویژگی ردیاب خودرو دلتا

آپشنهای مورد استفاده در ردیاب دلتا

ردیابهای دلتا به صورت سفارشی برای موقعیت چهار فصل ایران با در نظر گرفتن مناطق کوهستانی و آلودگی های امواج پارازیت ساخته شده است . این سفارشی بودن علاوه بر آپشنهای عمومی است که کارخانه ارائه میدهد . استفاده از ماژولهای GPS ورژن 4 که جدیدترین و قدرتمندترین برای اولین بار توسط ما بر روی ردیابهای دلتا در ایران استفاده شده است . وجود دو عدد آنتن اکسترنال قدرتمند کاملا اکتیو باعث تقویت قدرت سیگنال دهی در نقاط مختلف ایران میشود . همچنین برای نصب مخفی و ایمن لازم است که از آنتهای اکسترنال با نصب مخفی استفاده شود . این کار باعث میشود که بتوان دستگاه را به صورت کاملا حرفه ای و دور از دسترس سارقین نصب کرد .

از همان ابتدای واردات ، مجموعه ردیاب دلتا جزو اولینهایی بود که با ترخیص قانونی ردیاب و پاس کردن استانداردهای انفورماتیک ایران ، صنایع انرژی برق ایران اپیل ، سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی ایران توانست رضایت مشتریان را جلب نماید . چون ما سعی کردیم که محصولمان دامنه وسیعی از وسایل نقلیه ایرانی و خارجی را پوشش دهد . خودروهای با کیفیتی مثل بنز ، پورشه و بی ام دبلیو طبیعتا استانداردهای ECU خاصی دارد که در ردیابهای دلتا رعایت شده است . پس با خیال راحت میتوان بر روی خودروهای دیگر ایرانی و یا هر کشور دیگری بدون خطا نصب کرد .

نتیجه نهایی :

با مطالعه مقاله بالا حتما متوجه شدید که ما به فکر امنیت و آرامش شما مشتریان عزیز بودیم . وجدان به ما در طول این 13 سال اجازه نداد که اجناس متفرقه وارد کنیم. حتما شما هم میتوانید تصور کنید که با اجناس متفرقه چه سرنوشتی میتواند در انتظار وسیله نقلیه تان باشد .  سارقین هر روز نسبت به قبل حرفه ای تر میشوند و حتما لازم و ضروری است که شما هم مثل ما از ردیابهای بروز و پیشرفته استفاده نمائید .

میتوانید از اینجا محصولات کامل ردیاب دلتا را ببینید .


مطالب مرتبط: