جی پی اس دستی گارمین Map 64s

جی پی اس دستی گارمین Map 64s d یک وسیله بسیار کارآمد برای کوهنوردان - استفاده در کویر - استفاده در جنگل و معدن میباشد . همچنین با این وسیله قدرتمند میتوان مساحی نمود . البته مدلهای پایین تر هم برای استفاده هایی که ذکر شد وجود دارد . اما جی پی اس دستی گارمین Map 64s نسبت به مدلهای پیشین دارای امکانات و قدرت بیشتری میباشد .

گارمین map 64s

جی پی اس گارمین Map 64s مجهز به صفحه نمایش رنگی در ابعاد ۲.۶ اینچ قابل مشاهده در نور خورشید، مجهز به گیرنده با حساسیت بالا با دریافت ماهواره های جی پی اس و گلوناس توسط آنتن جی پی اس چهارگوش ، قابلیت ذخیره سازی  ۵۰۰۰ نقطه و ۲۰۰ مسیر و قابلیت ذخیره سازی ۲۰۰ خط سیر را دارد. جی پی اس گارمین به شما این امکان را می دهد تا نقاط مسیر، مسیرهای طی شده، مسیرها و ژئوکاشه ها را بصورت بی سیم با سایر وسایل سازگار به اشتراک بگذارید.

جی پی اس گارمین

بنابراین اکنون می توانید اطلاعات پیاده روی  و یا ژئوکشینگ مورد علاقه تان را به سادگی و سریعا با وصل کردن جی پی اس به کامپیوتر و  فشار دادن ارسال “send” به دستگاه گارمین دوستانتان ارسال کنید تا آنها نیز لذت ببرند.

جی پی اس گارمین Map 64s

جی پی اس گارمین Map 64s دارای ۴ گیگا بایت حافظه داخلی ، قابلیت افزودن کارت حافظه خارجی به صورت Micro SD و قابلیت محاسبه مساحت است. این جی پی اس گارمین قابلیت دریافت اطلاعات از ماهواره های GLONASS و GPS بطور همزمان را دارا می باشد.

جی پی اس گارمین Map 64s دارای یک  قطب نمای سه محوره داخلی الکترونیکی است که حتی زمانی که ایستاده اید و جی پی اس را بصورت شیب دار در دست دارید، جهت قطب شمال را نشان می دهد. فشارسنج بارومتریک آن تغییرات جزئی فشار را براساس ارتفاع دقیق پیگیری می کند، شما می توانید وضع فشارسنج بارومتریک را بطور دائمی پیگیری کنید، تا به شما کمک کند که از تغییرات شرایط آب و هوا آگاه شوید.

جی پی اس دستی

جی پی اس دستی گارمین Map 64s مجهز به نقشه پایه دنیا که سایه ارتفاعات را نمایش می دهد و یک سال عضویت BirdsEye Satellite Imagery برای مشاهده تصاویر واقعی ارائه می شود. این جی پی اس قابلیت اضافه کردن و نصب نقشه و امکان ارسال اطلاعات به صورت wirelessبه دستگاه های مشابه را دارد.

جی پی اس دستی گارمین Map 64s با عمر باطری به مدت ۲۰ ساعت ، مجهز به منوی فارسی ، مجهز به خروجی USB و مجهز به سیستم Live Tracking می باشد.

Map 64s ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس گارمین آمریکا، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

مشخصات جی پی اس گارمین Map 64s

    مجهز به صفحه نمایش رنگی در ابعاد 2.6اینچ
    مجهز به گیرنده با حساسیت بالا
    قابلیت ذخیره سازی  5000 نقطه و 200 مسیر
    قابلیت ذخیره سازی 200 خط سیر
    دارای 4 گیگا بایت حافظه داخلی
    قابلیت افزودن کارت حافظه خارجی به صورت Micro SD
    قابلیت محاسبه مساحت
    قابلیت دریافت اطلاعات از ماهواره های GLONASS
    مجهز به قطب نمای الکترونیکی سه بعدی
    مجهز به ارتفاع سنج بارومتریک
    امکان نمایش پروفیل ارتفاعی
    مجهز به نقشه پایه
    قابلیت اضافه کردن و نصب نقشه
    امکان ارسال اطلاعات به صورت wirelessبه دستگاه های مشابه
    عمر باطری به مدت 20 ساعت

قیمت جی پی اس گارمین


    مجهز به منوی فارسی
    مجهز به خروجی USB
    مجهز به سیستم Live tracking
    ساخت کمپانی گارمین تایوان

قیمت جی پی اس دستی گارمین Map 64s

قیمت جی پی اس دستی گارمین Map 64s بر اساس نوسانات ارز همیشه بالا و پائین می رود. اما برای اطلاع دقیق از قیمت لطفا با ما در تماس باشید تا کارشناسان فروش اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند .

برای خرید جی پی اس دستی گارمین Map 64s میتوانید مراجعه حضوری به دفتر ما داشته باشید و یا با واریز مبلغ دستگاه و با دادن آدرس کامل پستی برایتان ارسال نمائیم .

گارانتی های مختلفی برای محصولات گارمین وجود دارد . نوع گارانتی هم در قیمت دستگاه موثر میباشد . برای مجموعه ما ، کیفیت و گارانتی معتبر در درجه اول اولویت دارد . اگر مشتری به دنبال گارانتی متفرقه هم باشید میتوانند از فروشگاه های متفرقه خریداری کنند .

 

 

 

 

 

منبع : پاسکال الکترونیک