ردیاب خودرو یا دزدگیر ماشین

ردیاب خودرو یا دزدگیر ماشین کدام بهتر است ؟ آیا نصب ردیاب خودرو یا دزدگیر ماشین هم زمان ممکن است ؟ برای اینکه بتوانید بین ردیاب خودرو یا دزدگیر ماشین ، بهترین را انتخاب کنید در ادامه با ما همراه باشید . برای اینکه بدانید ردیاب چیست ابتدا باید در مورد جی پی اس صحبت کنیم تا بتوانیم به مزایای داشتن یک سیستم خوب برسیم .

جی پی اس

تعداد 28 ماهواره ساخت کشور آمریکا در حال گردش به دور زمین هستند . این ماهواره ها در ابتدا مخصوص کشور آمریکا بود . اما بعد از اتفاقی که برای هواپیمای مسافربری افتاد ، استفاده برای همه ساکنین کره زمین رایگان و آزاد شد . برای دریافت موقعیت دقیق لازم است که سه عدد از این ماهواره ها که نزدیک به گیرنده زمینی هستند تشکیل مثلث دهند . با استفاده از فورمولهای خاص ریاضی و ساعت اتمی که در داخل ماهواره ها وجود دارد ، موقعیت دقیق محاسبه میشود . این موقعیت به گیرنده زمینی منتقل میشود تا قابل نمایش در همان محل باشد ( مسیریاب – رهیاب – Navigation ) . همچنین قابل ارسال به مکان دیگر میباشد تا در زمان دلخواه دیده شود ( ردیاب – Tracker ) .از GPS میتوان برای نقشه برداری – کوه نوردی – نظامی – دریایی – خودرو و موتورسیکلت – کشاورزی – اشخاص و اشیا استفاده کرد .

 

جی پی اس ردیاب

جی پی اس ردیاب برای سه نوع استفاده وجود دارد . مجموعه مهندسی ردیاب دلتا DELTAGPS با واردات بهترین ردیاب در تلاش است تا امنیت و آرامش واقعی را به استفاده کنندگان از GPS هدیه دهد . در این مقاله فقط به مقایسه داشتن ردیاب خودرو با دزدگیر ماشین میپردازیم . برای دیدن مطالب در مورد کاربردهای دیگر ردیاب اینجا کلیک کنید .

  1. جی پی اس ردیاب خودرو
  2. جی پی اس ردیاب موتورسیکلت
  3. جی پی اس ردیاب شخصی
جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

جی پی اس ردیاب خودرو

برای داشتن امنیت خودرو لازم است که از روشهای نوین استفاده شود . بهترین روش برای تامین امنیت استفاده از تکنولوژی ردیاب ماهواره ای میباشد . یعنی دانستن مکان دقیق خودرو از طریق ماهواره میسر میشود . وقتی علم به اندازه ای پیشرفت کرده است که بشر به آسایش برسد پس چرا نباید از آن استفاده کرد ؟ اتفاقات زیادی که در جوامع مختلف رخ میدهد از سهل انگاری و یا نا آگاهی خود افراد شکل میگیرد . روشهای قدیم برای دزدگیر ماشین استفاده از آژیر بود . یعنی به محض وارد شدن ضربه یا باز شدن دربها ، دزدگیر ماشین اقدام به آژیر ( آلارم به انگلیسی Alarm ) کشیدن میکرد .

 

نشنیدن صدای آژیر باعث میشد به راحتی خودرو به سرقت رود . حتی دزدگیر های تصویری خودرو هم نتوانستند محدوده فاصله را حذف کنند . یعنی یک ریموت تصویری دزدگیر ماشین هم نماتواند به بیش از یک کیلومتر هشدارهای لازم را ارسال کند . پس این یک ضعف بسیار بزرگی هست که نمیتوان با خیال راحت برای امنیت استفاده کرد . و اما ردیاب خودرو…

ردیاب ماهواره ای خودرو

ردیاب ماهواره ای خودرو

ردیاب خودرو یا دزدگیر ماشین

داشتن ردیاب خودرو مساوی است با امنیت و آرامش . یعنی شما اولین نفری خواهین بود که مطلع میشین برای خودرو اتفاقی در حال افتادن است . به محض باز شدند درب خودر و یا ضربه به خودرو برای شما پیامک هشدار ارسال میشود . آپشنهای بیشماری بر روی ردیاب خودرو دلتا 203A و ردیاب دزدگیر ماهواره ای دلتا 203B+ وجود دارد . توضیحات هر کدام را میتوانید در لینک خودشان و یا با کلیک در اینجا مشاهده کنید . پس انتخاب بین ردیاب خودرو یا دزدگیر ماشین مساله آسانی است . چون علاقمندان به دزدگیر ماشین میتوانند امکانات دزدگیر ماهواره ای را در دلتا 203B+ تجربه کنند . مدل دلتا 203A هم برای خودروهای شرکتها و خودروهایی که دزدگیر دارند اما قصد ارتقا امنیت ماشین را دارند مناسب است . استاندارد سخت افزار ردیاب دلتا بین المللی است که مورد تائید اتحادیه اروپا ( استاندارد  CE ) و مراجع ذیصلاح ایران میباشد .

 

مطالب مرتبط :

دزدگیر ماشین مناسب با قیمت خوب دارای جی پی اس ردیاب

نصب ردیاب خودرو دلتا برای جلوگیری از سرقت خودرو

قیمت ردیاب خودرو دلتا

خرید اینترنتی دزدگیر ماشین

راهنمایی برای خرید ردیاب خوب

درباره ردیاب دلتا بیشتر بدانید

تماس با ردیاب دلتا

صفحه اصلی ردیاب دلتا

وبلاگ ردیاب دلتا

 

منبع : سایت ردیاب خودرو دراگون