ردیاب خودرو با امکان خاموش کردن ماشین از دور

ردیاب خودرو با امکان خاموش کردن ماشین از دور یکی از امکانات مهمی است که باید هر جی پی اس داشته باشد . این قابلیت بر روی همه مدلهای ردیاب دلتا وجود دارد . مخصوصا جی پی اس ردیاب دلتا 203A دارای رله قطع کن دو زمانه است . این حالت باعث میشود که در دو سرع کم و یا هر سرعتی ، ماشین را خاموش کرد .

نحوه خاموش کردن خودرو با جی پی اس

اگر جی پی اس ردیاب دارای رله خاموش کن استاندارد باشد و توسط نصاب حرفه ای نصب شده باشد ، امکان کارکرد صحیح آن وجود دارد . معمولا رله قطع کن در مسیر سیم پمپ سوخت نصب میشود . البته امکان نصب در مسیر قطع برق خودرو هم وجود دارد . به محض ارسال دستور از طرف کاربر ، خودرو خاموش میشود . ردیاب دلتا مجهز به رله خاموش کن دو زمانه است و میتواند خودرو را در دو حالت خاموش کند .

سرعتهای مطمئنه مثل سرعت زیر 20 کیلومتر ، بهترین حالت میباشد . یعنی خودرو اگر بالای 20 کیلومتر سرعت داشته باشد ، دستگاه پیغام خواهد داد که امکان خاموشی در این سرعت وجود ندارد . اما چون رله خاموش کن ردیاب خودرو دلتا 203A دو زمانه است ، هم میتوان در سرعت زیر 20 کیلومتر خاموش کرد و هم میتوان دستور خاموش کردن فوری در هر سرعتی را به دستگاه ارسال کرد . 

نوع خاموش کردن خودرو ، بستگی به انتخاب کاربر دارد .  اگر مطمئن باشد که خودرو در جای خلوتی در حال حرکت است ، ماتواند حالت خاموش کردن فوری را به دستگاه ارسال کند . اما اگر مطمئن نیست ، میتواند حالت مطمئنه را به دستگاه ارسال کند . در اینصورت دستگاه تصمیم میگیرد و اقدام میکند . دستور خاموش کردن خودرو به دو صورت پیامکی و نرم افزاری اینترنتی است . اما استفاده از حالت پیامکی مطمئن تر میباشد .

ردیاب خودرو با امکان خاموش کردن ماشین از دور


ارتباط نصب خاموش کن خودرو با گارانتی خودرو

سیم رله خاموش کن ردیاب باید پس از قطع سیم پمپ سوخت نصب شود . به همین علت اگر خودروی شما دارای گارانتی است ، این قسمت به اختیار شما نصب میگردد . اما اگر ریسک گارانتی و ریسک سرقت خودرو همزمان سنجیده شود ، ریسک سرقت بیشتر است . پس  نصب رله خاموش کن حتی در دوره گارانتی خودرو ، امکان پذیر و با ارزش خواهد بود .

قسمت خاموش کن ردیاب را میتوان به تیر آخر تشبیه کرد . یعنی در مرحله آخر از آن استفاده میشود . باید در نظر داشت که یک سارق به محض ورود به ماشین زمان زیادی برای روشن کردن خودرو صرف میکند . در لحظه ورود ، ردیاب به کاربر یک پیامک هشدار ارسال میکند . به محض روشن شدن ، پیامک دوم ارسال میشود . از طریق نرم افزار ردیابی هم موقعیت دقیق خودرو نمایش داده میشود . پس همه چیز تحت کنترل صاحب خودرو است و قسمت خاموش کن ، حکم تیر آخر را دارد که به سارق ضربه زده شود .

ردیاب خودرو با امکان خاموش کردن ماشین از دور

پیشنهاد بهترین ردیاب خودرو با قابلیت خاموش کردن بدون خطا

همانطور که در بالا گفتیم ، ردیاب خودرو دلتا 203A استاندارد کامپیوتر همه خودرو ها را دارد . به همین علت ، بهترین انتخاب برای همه خودروهای سواری و سنگین و حتی موتورسیکلت میباشد . دارای ماژول  سفارشی ورژن 4 برای دقیق نشان دادن موقعیت خودرو میباشد . جنس بدنه فلزی با تبادل بهتر دمای دستگاه با محیط را دارد و باعث افزایش طول عمر دستگاه میشود . دو آنتن اکسترنال اکتیو برای مخفی کرد بهتر داخل خودرو را دارد . در یک کلمه میتوان گفت که بهترین جی پی اس ردیاب برای انواع وسایل نقلیه میباشد . برای مشاهده توضیحات کامل ، اینجا کلیک کنید .

ردیاب خودرو با امکان خاموش کردن ماشین از دور

مطالب مرتبط: