ردیاب خودرو بدون محدودیت نصب نرم افزار جی پی اس

ردیاب خودرو بدون محدودیت نصب نرم افزار جی پی اس دلتا بر روی انواع گوشی های اندروید و آیفون را میتوانید از شرکت ردیاب دلتا تهیه نمائید . مهمترین ویژگی این نرم افزار ، اورجینال بودن آن و ارائه توسط کارخانه سازنده میباشد . مزیت اصلی دیگر این است که نرم افزار اورجینال ردیاب دلتا ، بدون وابستگی به ما میباشد و در گرو ادامه فعالیت ما نمیباشد.

نرم افزار جی پی اس ردیاب

مهمترین رابط بین سخت افزار جی پی اس و شما ، نرم افزار و سایت ردیابی میباشد . معمولا ردیابهایی از اطمینان بیشتری برخوردار هستند که سایت و نرم افزار آن توسط کارخانه سازنده ارائه می شود . چون در این صورت شما مطمئن میشوید که ردیال اورجینال خریداری کرده اید نه فیک . همچنین مطمئن میشوید که شما هم یکی از چند صد میلیون مشتری آن کارخانه هستید . همچنین مطمین میشوید که توسط یک کارخانه قدرتمند به راحتی و همیشه موقعیت خودرو را بر روی نقشه مشاهده میکنید . به تعبیر دیگر ، مهندسین کارخانه همیشه مراقب هستند تا رضایت مشتریان در سراسر دنیا را تامین کنند .

نرم افزارهای اورجینال و بین المللی ، امکان مسدود سازی در اثر تحریم را ندارند و برای همین با خیال راحت برای چندین سال قابل استفاده میباشد . همچنین هیچگونه محدودیتی در نصب بر روی گوشی وجود ندارد . و شما میتوانید بر روی هر تعداد گوشی و تبلت خود نصب کنید . این ویژگی باعث میشود که در موقع سرقت خودرو ، اگر به گوشی خود دسترسی نداشتید ، به راحتی میتوانید از گوشی دیگران برای ردیابی استفاده کنید .

نرم افزارهای اورجینال بسیار ساده و آسان طراحی شده اند و حجم آن بسیار کم است . به همین دلیل بر روی همه گوشی ها ، حتی گوشی های قدیمی هم قابل نصب میباشد . این ویژگی باعث میشود که به گوشی کاربر ، فشار وارد نشود و احتما خراب شدن گوشی به واسطه نرم افزار ردیابی اورجینال ، صفر میباشد . اما برخی از وارد کنندگان ، بخاطر خرید از کارخانه متفرقه و عدم پشتیبانی آن کارخانه ، به ناچار مجبور شده اند که یک سرور و نرم افزار برای خودشان طراحی کنند . این نوع نرم افزارها دارای باگ فراوان هستند و به گوشی مشتریان خودشان آسیب جدی میزنند . از معایب نرم افزارهای ساختگی توسط این قبیل شرکتها ، میتوان به انحصاری بودن ، داغ کردن گوشی ، محدود شدن به نصب بر روی فقط یک گوشی ، اشاره نمود . همچنین خطر سرقت رفتن گوشی و ندانستن جای خودرو در این قبیل نرم افزارها زیاد است .

ردیاب خودرو بدون محدودیت نصب نرم افزار جی پی اس


مقایسه نرم افزار ردیابی اورجینال با نرم افزار ساختگی شرکتی

اگر بخواهیم مقایسه ای داشته باشیم که نرم افزار اورجینال بهتر است یا ساختگی به جدول زیر مراجعه کنید

مقایسه نرم افزار جی پی اس برای ردیابی
اورجینالشرکتی
محدودیت در نصب بر روی هر تعداد گوشی
بدون محدودیت
دارای محدودیت
احتمال وجود کد مخرب و خرابی گوشی  و داغ شدن
امکان ندارد
احتمال دارد
احتمال تعطیلی و قطع نرم افزار
امکان ندارد
احتمال دارد
احتمال تحریم توسط مارکتهای گوگل و اپ استور
امکان ندارد
بسیار زیاد دیده شده
احتمال هک شدن توسط دیگران
امکان ندارد
احتمال دارد
حجم نرم افزار قابل نصب
کم ، ساده و روان
بسیار زیاد و سنگین

بهترین و با سابقه ترین نرم افزار ردیابی

اگر بخواهیم بهترین را انتخاب کنیم باید اطلاعات انواع کارخانه ها را توضیح دهیم . همانطور که قبلا ذکر شد ، کارخانه های زیادی در دنیا وجود دارد . بهترین نرم افزار ردیابی دلتا برای خودرو و موتورسیکلت TRACKER HOME میباشد . حجم کم و سادگی و روان بودن نصب آن همیشه مورد توجه کاربران در سراسر دنیا بوده است . این کارخانه چند صد میلیون مشتری در سراسر دنیا دارد و از روشهای مختلفی اقدام به دانلود و نصب نرم افزار TRACKER HOME میکنند . میزان دانلود نسخه اندروید آن فقط در فروشگاه گوگل،  بالای صد هزار میباشد . البته باید توجه کرد که در سایر فروشگاه های اندروید هم امکان دانلود وجود دارد . همچنین امکان دانلود مستقیم از سایت و نمایندگی های مختلف این کارخانه در سراسر دنیا وجود دارد . این میزان علاوه بر تعداد دانلودها در اپ استور است .

ردیاب خودرو بدون محدودیت نصب نرم افزار جی پی اس

نحوه نصب نرم افزار ردیابی دلتا

نرم افزار ردیابی دلتا در سایت دلتا جی پی اس و همچنین در گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود است . بعد از خرید و نصب دستگاه ، توسط شرکت برای مشتریان فعالسازی میگردد . سپس فایل آموزشهای تصویری و متنی از طریق واتساپ در اختیار مشتریان قرار میگیرد . کارشناسان ما به صورت شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل هم پشتیبان و پاسخگوی اشکالات  مشتریان هستند .

ردیاب خودرو بدون محدودیت نصب نرم افزار جی پی اس

اشتراک سالانه اکانت ردیابی

سال اول استفاده از سایت ردیابی و نرم افزار ردیابی برای مشتریان دلتا ، رایگان است و از سال دوم بستگی به میزان تمدید ، هزینه متغیر و ناچیزی دارد . سرورهای قدرتمند ردیاب دلتا که در 4 قاره وجود دارد ، برای بروزرسانی و پشتیبانی سرورها سالانه مبلغ ناچیزی از کاربران دریافت میکنند . تمدید اکانت یعنی خرید اشتراک استفاده از سایت و نرم افزار ردیابی که به صورت کاملا اختیاری میباشد . مشتریان میتوانند به جای تمدید ، از طریق لوکیشن پیامکی ، موقعیت خودرو را ببینند . البته نباید غافل شد که هزینه تمدید اکانت خیلی ناچیز  اما  بسیار سودمند است .

همه شرکتها سالانه مبلغی را بابت تمدید اکانت دریافت میکنند که خوشبختانه هزینه تمدید اکانت ردیاب دلتا با وجود اورجینال بودن ، درمقایسه با دیگران ، بسیار ناچیز و بسیار با ارزش تر میباشد . البته در این میان کسانی هم هستند که با دروغ به مشتریان ، وعده رایگان برای همیشه میدهند که بعد از مدتی مشتری متوجه تعطیلی شرکت و بدقولی آنها میشود . پس نباید به سادگی از کنار این موضوع رد شد . چون بسیاری از افراد از این بابت متضرر شده اند و هیچ شرکت دیگری قادر به ارائه خدمات به آنها نشده است .

ردیاب خودرو بدون محدودیت نصب نرم افزار جی پی اس


جمع بندی

نرم افزار اورجینال ، ارزش بسیار بالاتری نسبت به نرم افزار های ساختگی توسط شرکتهای دیگر را دارد . البته در بین نرم افزارهای اورجینال فقط نرم افزار کارخانه های معتبری همچون DELTAGPS ارزش بیشتری برای خرید دستگاه و نصب نرم افزار را دارد . نرم افزار اورجینال دلتا بدون خطا و به سادگی و بدون محدودیت و در همه جا در دسترس کاربران میباشد .


مطالب مرتبط: