ردیاب خودرو جی پی اس تراکر دزدگیر ماشین

ردیاب خودرو جی پی اس تراکر دزدگیر ماشین یکی از مهمترین لوازم هر خودرویی است . با یک انتخاب درست میتوانید امنیت واقعی را  داشته باشید . بهترین جی پی اس ردیاب خودرو موجود در بازار ایران متعلق به شرکت جی پی اس ردیاب دلتا میباشد .

بهترین ردیاب خودرو دلتا کدام است ؟

همه مدلهای ردیاب دلتا ، جزو بهترین ها در ایران و دنیا هستند . ابتدا باید بدانید هدفتان از خرید ردیاب خودرو چیست . اگر یک ردیاب برای استفاده های کوتاه مدت غیر امنیتی میخواهید ، میتوانید از مدلهای آنتن داخلی دلتا استفاده کنید . مثلا مدلهای دلتا 603B و 603G دو مدل آنتن داخلی با بدنه پلاستیکی است . این مدلها برای نصب آسان داخل خودرو که نیاز به مخفی کردن زیاد ندارند ، مناسب است . مثلا اگر یک شرکت برای پروژه کوتاه مدت نیاز به کنترل رانندگان خود دارد میتواند از این مدلهای آنتن داخلی ردیاب دلتا استفاده نماید . اما اگر برای امنیت خودرو و یا کنترل خودرو به مدت طولانی نیاز دارید ، بهتره از مدلهای صنعتی ردیاب خودرو دلتا 203A استفاده نمائید . همچنین برای پروژه های خاص میتوانید از مدل 205 و مدل 207 نیز استفاده نمائید .

ردیاب خودرو جی پی اس تراکر دزدگیر ماشین

چرا ردیاب دلتا ارزش خرید زیادی دارد ؟

ارزش خرید یک ردیاب به کارخانه تولید کننده و شرکت ارائه دهنده خدمات مربوط میشود . یعنی یک شرکت معتبر ایرانی از بهترین کارخانه دنیا ، محصول متناسب با کشور چهار فصل ایران را وارد نماید . ما در مجموعه ردیاب دلتا همیشه سعی کرده ایم که اطلاعاتمان را نسبت به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ، به روز نگه داریم . به همین علت از قطعاتی در محصولاتمان به کارخانه سازنده سفارش داده ایم که بیشترین و بهترین کارایی را در موقعیت جغرافیایی ایران داشته باشد . ایران یک کشور چهار فصل با مناطق مختلف از جمله کوهستانی میباشد . طبیعتا محصولی را باید وارد نمائیم که همه مردم ایران از استفاده آن رضایت صد در صدی را داشته باشند .

بهترین ردیاب دزدگیر برای خودرو کدام است ؟

بهترین ردیابی که میتوان دور از دسترس سارقین نصب کرد ، ردیاب خودرو دلتا 203A میباشد . این مدل به دلیل داشتن دو آنتن اکسترنال کاملا اکتیو ، توانایی مخفی کردن حرفه ای داخل خودرو را دارد . به همین دلیل ، نمایندگی های نصب ردیاب دلتا ، قدرت مانور بیشتری در نصب ردیاب دارند . یعنی میتوانند دستگاه مرکزی را در یک قسمت خودرو و آنتن ها را در قسمت دیگر خودرو نصب کنند که دست سارقین به آن نرسد . معمولا مدلهای آنتن داخلی را زیر فرمان خودرو نصب میکنند که اصلا برای استفاده های امنیتی توصیه نمیشود .

ردیاب خودرو جی پی اس تراکر دزدگیر ماشین

کار جی پی اس تراکر ماشین چیست ؟

جی پی اس تراکر یا همان ردیاب خودرو به محض نصب و راه اندازی ، موقعیت خود را به سامانه ردیابی دلتا ارسال میکند . قابلیت تنظیم ارسال اطلاعات دقیق موقعیت خودرو هر 10 ثانیه وجود دارد . سامانه ردیابی ( سایت ردیابی ) و همچنین نرم افزار ردیابی دلتا ، فابریک اورجینال کارخانه سازنده میباشد . ما سعی کرده ایم از کارخانه ای خرید کنیم که زبان فارسی را هم پوشش دهد . به همین علت به سراغ محصولات متفرقه نرفتیم که بخواهیم با سایت و نرم افزار ایرانی خدمات ارائه دهیم . پس شما با خرید ردیاب دلتا میتوانید یک جی پی اس تراکر مطمئن با سایت و نرم افزار اورجینال داشته باشید .

آیا ردیاب خودرو کار دزدگیر ماشین را انجام میدهد ؟

جواب این سوال زمانی بله است که بخواهید ردیاب خودرو دلتا 203A را نصب کنید . چون این مدل توانایی نصب آژیر را هم دارد . امکانات بیشماری از جمله خاموش کردن از راه دور ، میکروفون و اطلاع از ضربه و هشدارهای دیگر را دارد . از هر جای دنیا و بدون محدودیت با هر تعداد موبایل یا تبلت و یا کامپیوتر میتوانید موقعیت دقیق خودرو را مشاهده نمائید . امکان تعریف پنج نفر ادمین برای دریافت هشدارهای سرقت را دارد . این مدل به دلیل داشتن بدنه فلزی ، توانایی استفاده چندین ساله را دارد . چون تبادل دما با محیط بهتر انجام میگیرد و سالیان سال میتوانید از این ردیاب استفاده نمائید .

ردیاب خودرو جی پی اس تراکر دزدگیر ماشین

برای خرید و نصب جی پی اس تراکر دلتا چه باید کرد ؟

برای خرید ردیاب دلتا میتوانید با دفتر مرکزی ما تماس بگیرید تا نزدیکترین شعبه فروش و یا نصب خدمتتان معرفی گردد . نمایندگی های نصب ردیاب دلتا بسیار حرفه ای میباشند و بدون هیچ مشکلی میتوانید از خرید ردیاب دلتا ، لذت ببرید . حتی برای خودروهای خارجی و یا خودروهای دارای گارانتی هم میتوانید بدون هیچگونه نگرانی ، ردیاب دلتا را نصب کنید . اکثر خودروهای ایرانی را میتوان با سوکت فابریک نصب کرد و هیچ آسیبی به سیمکشی خودرو وارد نمیشود .


مطالب مرتبط: