قیمت ردیاب خودرو دلتا

برای دانستن قیمت ردیاب خودرو دلتا ذکر چند مطلب لازم و ضروری است . قیمت ردیاب خودرو دلتا بر اساس کیفیت و خدمات تعیین میشود . کارشناسان جی پی اس ردیاب خودرو دلتا به صورت تخصصی کار میکنند . این کار تخصصی از لحظه خرید از کارخانه DELTAGPS شروع میشود و با پشتیبانی تخصصی از مشتری همراه میشود .

جی پی اس

جی پی اس انواع مختلف برای استفاده های مختلف دارد . 1 - جی پی اس مسیریاب و رهیاب 2 - جی پی اس ردیاب دلتا

جی پی اس مسیریاب و رهیاب

دستگاهی است که دارای نمایشگر میباشد و نقشه های هوشمند در داخل دستگاه وجود دارد . پس از اتصال به ماهواره GPS موقعیت دقیق را بر روی نقشه نمایش میدهد . همچنین میتواند به صورت سخنگو و تصویری آدرس و مکان مورد نظر را بر روی نقشه نمایش دهد . امکانات دیگری از قبیل پخش فیلم و موسیقی و بلوتوث و FM را نیز دارد .

جی پی اس ردیاب دلتا

ردیاب دلتا دارای انواع ختلف برای استفاده های مختلف میباشد . 1 - ردیاب خودرو دلتا 203A 2 - ردیاب خودرو دلتا + دزدگیر ماهواره ای خودرو دلتا 203B+ 3 - ردیاب موتور سیکلت دلتا 4 - ردیاب موتور سیکلت + دزدگیر ماهواره ای موتور سیکلت 5 - ردیاب شخصی برای ردیابی کودکان و ردیابی سالمندان

ردیاب خودرو دلتا

جی پی اس خودرویی دلتا مدلهای مختلفی دارد . اما بهترین مدل ردیاب خودرو دلتا 203A میباشد . این مدل دارای دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو میباشد . وجود دو عدد آنتن باعث میشود که نصاب بتواند جای بهتری دستگاه را نصب کند . این کار باعث میشود که دور از دسترس سارقین باشد . همچنین دارای باطری بکاپ میباشد که در زمان قطع برق هشدار به صاحب خودرو ارسال میکند و از باطری پشتیبان استفاده میکند . توضیحات بیشتر را اینجا ببینید .

ردیاب خودرو دلتا + دزدگیر ماهواره ای خودرو

بهترین دزدگیر ماهواره ای خودرو متعلق به جی پی اس ردیاب دلتا 203B+ میباشد . دارای یک عدد ریموت مخصوص و آژیر و سنسور ضربه میباشد . علاوه بر داشتن ویژگیهای مدل 203A دارای ویژگیهای دزدگیر ماشین نیز میباشد . با داشتن این مدل شما از دزدگیرهای دیگر بی نیاز خواهید شد . چون بدون بعد مسافت همه هشدارها را به اطلاع شما از طریق پیامک خواهد رساند . با ارسال پیامک از راه دور میتوانید درب خودرو را قفل و باز کنید . امکان نصب دو عدد سیمکارت بر روی این دستگاه وجود دارد و مناسب برای استفاده های مختلف میباشد . امکان ردیابی از طریق سایت ردیابی و همچنین نرم افزار موبایل را دارد .

ردیاب موتور سیکلت دلتا

بهترین وسیله تامین امنیت موتور سیکلت چیست ؟ آیا میدانید که داشتن جی پی اس ردیاب برای همه نوع وسیله نقلیه لازم و ضروری است ؟ بهترین ردیاب موتورسیکلت مدل 203A میباشد . بسیار وسیله مناسبی برای استفاده ههای شخصی و مدیران میباشد . شرکتهایی که میخواهند پیک موتوری خود را ردیابی کنند از دلتا 203A میتوانند استفاده کنند . استاندارد ردیابهای دلتا اجازه نصب بر روی هر نوع وسیله نقلیه را میدهند . برق ردیاب دلتا 12 /24 ولت میباشد .

ردیاب موتور سیکلت + دزدگیر ماهواره ای موتور سیکلت

شرایط سرقت موتورسیکلت با سرقت خودرو فرق دارد . یعنی امکان جابجای موتورسیکلت بدون روشن کردن وجود دارد . پس لازم هست که برای موتورسیکلت از مدل ردیاب دلتا 203B+ نصب گردد . این مدل دارای سنسور حرکتی میباشد که فابلیت تنظیم حساسیت ضربه را دارد . به محض تکان خوردن موتور سیکلت شروع به آژیر کشیدن میکند . همچنین هشدار ضربه را به صاحب موتور سیکلت پیامک میکند . این مدل یک دزدگیر ماهواره ای کامل برای موتورسیکلت میباشد . اطلاعات بیشتر را اینجا ببینید .

قیمت ردیاب خودرو دلتا

قیمت ردیاب خودرو دلتا با توجه به کیفیت و خدمات تعیین میگردد . بر همه مردم دنیا کاملا یقین حال شده است که امنیت با DELTAGPS بیشتر از سایر مارکها تامین میگردد . وجود 18 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی نشان دهنده اصالت این محصول با کیفیت میباشد . داشتن امنیت یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر در هر جامعه میباشد . امنیت یک مساله جدی است و قابل سهل انگاری و شوخی کردن نیست . بخاطر همین موضوع ، مجموعه مهندسی ردیاب دلتا از نزدیک اقدام به بازدید کارخانه های مختلف کرده است . کشورهای مختلفی تولید کننده جی پی اس میباشند . ما با تلاش زیاد و پس از بازدید و تستهای مختلف توانستیم بهترین را انتخاب کنیم . عکس و فیلمهای مستند از این بازدیدها در پیج اینستاگرام ما موجود است ( @deltagps ) .

دریافت لیست قیمت ردیاب خودرو دلتا

با مطالعه مطالب بالا و لینکهای مربوطه بهتر میتوانید تصمیم بگیرید . برای خرید و اطلاع از قیمت ردیاب خودرو دلتا با ما تماس بگیرید . همه مجموعه مهندسی ردیاب دلتا در تلاش هستند که رضایت مشتریان را جلب کنند . تامین امنیت و ایجاد آرامش برای صاحبان وسیله نقلیه اولویت اصلی ما میباشد . در یک کلام هدف اصلی ردیاب دلتا نیست بشر دوستانه میباشد . به همین دلیل به صورت کاملا جدی و خستگی ناپذیری پیش میرویم انشالله .

راهنمایی برای خرید ردیاب خوب

ردیاب مخصوص خودروی ایرانی

ردیاب مخصوص خودروی خارجی

ردیاب خودرو یا دزدگیر خودرو ؟ کدام بهتر است ؟

ردیاب خودرو اروپایی و آمریکایی

دزدگیر سیمکارتی

 

منبع : ردیاب خودرو دلتا