دزدگیر موتورسیکلت , دزدگیر سیمکارتی موتورسیکلت , جی پی اس ردیاب موتورسیکلت ( دلتا جی پی اس )

 

آیا تا به حال بر روی موتورسیکلت دزدگیر نصب کردین ؟ آیا تا به حال شنیدین و یا دیدین که موتورسیکلت چطوری سرقت میشه ؟ به نظرتون با قفل و زنجیر کردن میتوان جلوی سرقت موتورسیکلت را گرفت ؟

 

توی همه جوامع ، عده ای هستند که شغل نا شریف دزدی را انتخاب کرده اند . بعضی از دزدها به حد و توانایی خودشون نگاه میکنند و اقدام به سرقت میکنند . بعضیهاشون فقط توی خط سرقت موتورسیکلت هستند . خیلی راحت میتوانند در عرض چند ثانیه بزرگترین قفلها را باز کنند . بعضی از افراد هم هستند که دستگاههایی روی موتورسیکلت نصب میکنند که کاری جز آژیر کشیدن انجام نمیدهد .

 

دزدگیر موتورسیکلت

پس میتوان نتیجه گرفت همه روشهای موجود تنها فقط برای محدود کردن چند لحظه ای میباشد و نمیتواند صد در صد جلوی سرقت موتورسیکلت توسط سارقان را بگیرد . آیا به نظرتون باید تسلیم این سارقان شد ؟

کافیست توی اینترنت کمی سرچ کنید تا روشهای جدید و تکنولوژی های جدید در زمینه جلوگیری از سرقت موتورسیکلت را ببینید . یکی از جدیدترین روشهای جلوگیری از سرقت ، استفاده از دزدگیر ماهواره ای موتورسیکلت است . این دستگاهها در اصطلاح اصلیشون جی پی اس ردیاب هستند که به دلیل داشتن آپشنهای دزدگیری ، به دزدگیر ماهواره ای هم معروفن . بعضی از جی پی اس ها قابلیت نصب دو عدد سیمکارت دارن و بعضی ها فقط یک عدد  سیمکارت میتوان نصب کرد . همچنین در اصطلاح برخی از افراد این دستگاهها به اسم دزدگیر سیمکارتی معروف هستند . البته باید دقت داشته باشید که هر دستگاه سیمکارتی ، دارای ماژول جی پی اس نیست . متاسفانه بعضی از افراد با نا آگاهی خودشان و یا سوء استفاده از مشتری ، دستگاههایی که فقط سیمکارت میخورن اما سخت افزار جی پی اس ندارند را به اسم جی پی اس به فروش میرسانند .این دستگاهها که ماژول GPS  ندارند دارای LBS هستند که به جای وصل شدن به ماهواره ، از طریق دکلهای مخابراتی ، موقعیت تقریبی میگیرند و به صورت پیامک ارسال میکنند و فاقد هرگونه سایت ردیابی هستند .

 

و اما دزدگیر ماهواره ای موتورسیکلت مجهز به جی پی اس ردیاب :

روش کار این دستگاهها به این صورت میباشد که به صورت مخفی در داخل موتورسیکلت نصب میشود و به محض تکان خوردن و یا روشن شدن غیر مجاز در همان لحظه آژیر میکشد و همچنین از طریق پیامک ، هشدار و اتفاق رخ داده را به صاحب موتورسیکلت ارسال میکند . جی پی اس ردیاب دلتا و دزدگیر ماهواره ای موتورسیکلت دلتا مجهز به باطری بکاپ داخلی میباشند که به محض قطع شدن جریان برق موتورسیکلت تا مدتها میتواند روشن باقی بماند و به ارسال گزارش و موقعیت بپردازد . در واقع ردیاب های دلتا یکی از کاملترین سیستمهای امنیتی موجود در دنیا میباشند که جهت استفاده بر روی انواع خودرو و موتورسیکلت طراحی شده اند .

در صورت لزوم میتوان موتورسیکلت را از راه دور با ارسال یک پیامک خاموش کرد که این قابلیت بر روی همه جی پی اس های ردیاب دلتا موجود میباشند . از قابلیتهای خوب ردیاب های دلتا میتوان به داشتن 2 عدد آنتن خارجی بسیار قوی اشاره نمود که به صورت مخفی نصب میگردد . همچنین سرورهای قدرتمند و فابریک جی پی اس ردیاب دلتا توانایی نشان دادن آنلاین موقعیت موتورسیکلت شما را دارد که هم میتوانید از طریق سایت مخصوص ردیاب دلتا این موقعیت را ببینید و یا از طریق اپلیکشن مخصوص اندروید , آیفون که به آسانی میتوان دانلود کرد . نرم افزار ردیابی موتورسیکلت بسیار کم حجم میباشد که این حالت باعث روان کار کردن این نرم افزار میشود . قدرت بالای هسته اصلی نرم افزار ردیابی اندروید و آیفون ، امنیت زیادی ایجاد میکند که از هک شدن آن جلوگیری میکند .

 

مسافتهای پیموده شده در سایت ردیابی دلتا ذخیره میگردد که میتوان موقعیت آنلاین و یا موقعیتهای خودرو در روزهای قبل ( تا یک ماه در سایت ذخیره میگردد ) را مشاهده کرد و یا به صورت فایل اکسل خروجی گرفت .

 

برخی افراد خرید سیستم امنیتی جدید برای خودرو و یا موتورسیکلت را به دید هزینه میبینند . در تعریف هزینه از نظر اقتصاد ، چیزی است که از دست میرود در حالیکه شما با خرید یک عدد جی پی اس ردیاب دلتا که مجهز به دزدگیر ماهواره ای میباشد ، چیزهای زیادی به دست می آورید . این داشته ها را خودتان میتوانید تجربه کنید .

پس لطفا تا فرصت هست کاری بکنید .

 

پاسکال الکترونیک با اهداف بشر دوستانه در ایران  همگام با شرکتهای معتبر دنیا ، با تجربه چندین ساله خود در زمینه انواع جی پی اس ( ردیاب ، مسیریاب ، دستی ) در جهت بالا بردن سطح امنیت افراد و لوازم آنها به صورت خستگی ناپذیری در تلاش است . اولویت این تلاش خالصانه بیشتر از جهت سود معنوی میباشد تا سود مادی . ارائه این خدمات بشر دوستانه شامل جی پی اس ردیاب خودرو دلتا ، جی پی اس ردیاب موتورسیکلت دلتا ، جی پی اس ردیاب شخصی دلتا (ویژه کودک ، سالمند ، ویزیتور و اشیاء ) میباشد .

برند ردیاب دلتا یکی از بهترین و ارزانترین جی پی اس ردیاب در دنیا میباشد که با خدمات عالی و سخت افزار قوی توانسته است همه نیازهای دنیا را تامین نماید

ایجاد آرامش برای مردم ایران از طریق جی پی اس ردیاب دلتا ، باعث افتخار همه پرسنل مجموعه پاسکال الکترونیک میباشد .