کاربردها ی تخصصی

از این اطلاعات برای ناوبری و هدایت هوایی، دریایی و زمینی، نقشه برداری، آمار گیری، تهیه و اصلاح اطلاعات نقشه ای، نظارت بر حرکت خودروه، تهیه نقشه از اندیسهای زمینی، تعیین موقعیت محل برداشت نمونه های معدنی، تهیه نقشه از مسیر طی شده (پروفیل برداری)، پیدا کردن متحرک گم شده و یا به سرقت رفته، تعیین بهترین مسیرهای حرکت، به روز سازی نقشه های قدیمی، تهیه اطلاعات ورودی برای سیستمهای اطلاعات جغرافیایی (GIS)، تعیین مرز بندی مناطق زیر کشت، پوشش گیاهی، امداد و نجات در حوادث و موارد دیگر استفاده می شود.

نقشه برداری

پروژه‌های عمرانی

کوهنوردی

کایت‌سواری

سفر در مناطق ناشناخته

کشتی‌رانی

قایق‌رانی

عملیات نجات هنگام وقوع سیل و زلزله

کنترل ترافیک

تجاری

دیگر سامانه‌ها

ردیاب، دزدگیر ماهواره ای

 

یکی از مشکلاتی که برای مالکان خودرو پیش می آید مشکل امنیت خودرو از لحاظ سرقت می باشد.جهت برطرف نمودن این مسئله راه حل های مختلفی وجود دارد از قبیل دزدگیرها، سیستم های ضد سرقت و... ولی سارقان هر روز راه های جدیدی برای سرقت خودرو پیدا می کنند.

دزدگیر جی پی اس (دزدگیر ماهواره ای) به سیستمی گفته می شود که علاوه بر قابلیتهای رایج دزدگیر ماشین، این قابلیت را دارد که وضعیت و موقعیت دقیق خود را به مالک ماشین اطلاع دهد. همچنین با استفاده از سیم کارتی که روی آن قرار دارد هر گونه اتفاق مرتبط به امنیت خودرو نظیر ضربه، جابجایی ماشین، باز شدن درب ها یا روشن شدن ماشین را بدون محدودیت برد به صاحب ماشین اعلام می کند. کلیه عملکردهای این دستگاه، علاوه بر ریموت (کنترل از راه دور) دزدگیر، از طریق اس ام اس (SMS) و همچنین از طریق تماس با منوی صوتی فارسی دستگاه در اختیار شما است.

با نصب دستگاه های ردیاب X5 و x6 شما قادر خواهید بود با اطمینان خاطر خودرو خود را پارک کنید تا در صورت جایجایی از طریق یک اس ام اس از این مسئه آگاه شوید!

مدیریت ناوگان حمل و نقل

در اصطلاح به عملیات نظارت و مدیریت خودروهای یک شرکت و یا یک سازمان مدیریت ناوگان گفته می شود. مدیریت ناوگان میتواند شامل انواع خودروهای سواری و سنگین باشد. موارد استفاده از سیستم مدیریت ناوگان معمولاً شامل موارد زیر می باشد:

ردیابی و عیب یابی خودرو

سرویس تعمیر و نگهداری خودرو

مدیریت سلامت و امنیت مدیریت

مدیریت مصرف سوخت ناوگان

مدیریت و برنامه ریزی برای رانندگان

مدیریت ناوگان کمک می کند که شرکتها از سیستم حمل و نقل خود اطمینان حاصل کنند و خطرات احتمالی که کسب و کارشان را تهدید می کند به حداقل برسانند. همچنین از مزایای دیگر آن میتوان به بهبود بهره وری، کاهش هزینه های حمل و نقل و تطابق کامل با استانداردها و قوانین کشور اشاره نمود.عملیات مدیریت ناوگان هم بر روی خودروهای اختصاصی و هم بر روی ناوگان تحت کنترل شرکت، قابل اجرا است.

کاربردها

ردیابی و عیب یابی خودرو

کیفیت رانندگی

نرم افزار مدیریت ناوگان

مدیریت شناورها

کنترل و حفظ امنیت

 

www.deltagps.ir

 

 

ردیاب,جی پی اس,دزدگیر,ردیاب خودرو,بهترین ردیاب,بهترین دزدگیر,بهترین جی پی اس,دزدگیر ماشین,ردیاب ماشین,ردیاب قوی,ردیاب مخفی,نصب ردیاب,محل نصب ردیاب,نمایندگی ردیاب,ردیاب کودک,ردیاب سالمند,ردیاب اشخاص,ردیاب شخصی,ردیاب مخفی,دزدگیر ماهواره ای خودرو,جی پی اس ردیاب,ردیاب شخصی مخفی,ردیاب شخصی بسیار کوچک,قیمت دستگاه ردیاب,خرید ردیاب شخصی,خرید ردیاب انسان,ارزانترین ردیاب شخصی,ردیاب جی پی اس مخفی سیمکارتی,کوچکترین ردیاب شخصی,خرید دستگاه gps برای ماشین,قیمت دزدگیر خوب برای ماشین,بهترین دزدگیر ماشین,قوی ترین دزدگیر ماشین,بهترین دزدگیر خودرو,بهترین دزدگیر ماشین,بهترین دزدگیر اتومبیل,بهترین ردیاب اتومبیل,قیمت ردیاب سالمندان,دانلود رایگان نرم افزار ردیابی,ردیابی دقیق افراد بر روی نقشه,نرم افزار ردیابی افراد بر روی نقشه,دانلود نرم افزار ردیابی اعضای خانواده,ردیاب خودرو ارزان قیمت,ردیاب ماهواره ای خودرو,بهترین مارک ردیابی خودرو,بهترین gps برای خودرو,ردیاب شخصی,ردیاب افراد,قیمت ردیاب خودرو,ردیاب خودرو,ردیاب موبایل,معنی ردیاب,ردیاب ماشین,ردیاب خودرو ارزان قیمت,ردیاب شخصی پرسنل,ردیاب با کیفیت و قیمت مناسب,لیست قیمت ردیاب خودرو,قیمت جی پی اس خودرو,لیست قیمت gps خودرو,ارزانترین ردیاب خودرو,بهترین ردیاب خودرو,بهترین دزدگیر خودرو,نمایندگی انحصاری ردیاب خودرو,ردیاب اتومبیل,ردیاب ماشینهای اداری,ردیاب ماشینهای اجاره ای,ردیاب خودرو جی پی اس,رهیاب,مسیریاب,نویگیشن,مارشال,نمایندگی مارشال,مسیریاب مارشال,آپدیت مارشال,دوربین مداربسته,فروش عمده دوربین مداربسته,قیمت دوربین مداربسته,قیمت عمده دوربین مداربسته,وارد کننده ردیاب,بهترین برند ردیاب خودرو در ایران و دنیا,سایت ردیابی,دانلود نرم افزار ردیاب,تبلت مارشال,تعمیر مارشال,ردیاب دلتا,گارمین,جی پی اس گارمین,ردیاب موتورسیکلت,دزدگیر موتورسیکلت