جی‌پی‌اس ردیاب آنتن داخلی دلتا ۶۰۳

همه ردیاب‌های دلتا با آرم مخصوص DELTAGPS ارائه می‌شود که نشان‌دهنده اصالت و کیفیت ردیاب دلتا در بین سایر برندها می‌باشد. برای اطمینان از اورجینال بودن محصول حتما آرم دلتا را چک نمائید.ردیاب دلتا ۶۰۳  در هشت سری ارائه شده است. هر کدام دارای آپشن‌های مخصوص برای استفاده‌های مورد نیاز است. ظاهر یکسانی دارند اما از لحاظ تعداد سیم‌ها برای ارائه آپشن خاص، متفاوت هستند. در زیر همه این‌ها بررسی می‌شود تا بتوانید ردیاب متناسب با نیازتان انتخاب کنید. نصب سیم‌کارت برای برخی از مدل‌های این سری کمی سخت انجام می‌شود و باید با مهارت این کار انجام شود. همه ۸ سری ۶۰۳ ردیاب دلتا قابلیت پشتیبانی همه سیمکارت‌های ایران و سیمکارت‌های بین‌المللی را دارد. قابلیت نصب بر روی انواع خودرو و موتورسیکلت و حتی خودروهای سنگین را دارد اما باید این نکته را در نظر گرفت که به دلیل پلاستیکی بودن و آنتن داخلی بودن مدل ۶۰۳، برای استفاده‌های امنیتی و طولانی مدت نباید استفاده شود. چون سطح پوشش آنتن این مدل و هم‌چنین طول عمر دستگاه نسبت به مدل‌های دو آنتنه صنعتی (سری ۲۰۳) کمتر می‌باشد.ردیاب‌های آنتن داخلی صرفا برای استفاده‌های ساده و کوتاه مدت طراحی شده است. مثل شرکت‌هایی که فقط برای چند ماه قصد کنترل راننده را دارند. برای این نوع استفاده‌ها، کیفیت و دقت زیاد مهم نیست. اما برای استفاده‌های امنیتی، هیچ موقع از ردیاب‌های آنتن داخلی استفاده نکنید به دو دلیل. اول اینکه به راحتی توسط سارقین کشف می‌شود، دوم اینکه طول عمر دستگاه نسبت به مدل‌های صنعتی دو آنتنه، کمتر است و خرید مجدد دستگاه برای صاحب خودرو هزینه خواهد داشت. سوم اینکه دقت نشان دادن موقعیت وسیله نقلیه بسیار کم هست. وجود خطا در ردیاب‌های آنتن داخلی، باعث سردرگمی می‌شود و در سرقت‌ها نمی‌توان وسیله نقلیه را قبل از اوراق کردن، پید ا کرد.




 ردیاب و جی‌پی‌اس خودرو

جی پی اس و ردیاب خودرو، یکی از بهترین محصول‌ها برای حفظ امنیت وسایل نقلیه از جمله خودروهای سواری سبک و سنگین و حتی موتور سیکلت ها به حساب می آید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات می‌توان به قابلیت کارکرد ردیاب بدون برق تا ۴۸ ساعت، ارسال پیامک هشدار، شنود داخل خودرو و از همه مهم‌تر قابلیت خاموش کردن ماشین از راه دور اشاره کرد.

ردیاب خودرو


توصیه‌های مهم برای مراقبت از ردیاب

۱- در حالت روشن، از خارج کردن سیم‌کارت دستگاه خودداری شود.

۲- از قرار گرفتن دستگاه در کنار دکل‌های برق فشار قوی خودداری شود.

۳- قبل از نصب، الکتریسیته ساکن بدنتان را با دست زدن به قسمت فلزی خودرو، تخلیه کنید.

۴- از قرار دادن در محیط بسیار گرم و یا تماس مستقیم با آب، خودداری شود.

۵- فقط برای وسیله‌های نقلیه‌ای که برق بدون نوسان دارند، نصب شود.

ردیاب دلتا

روش‌های علمی زیادی در دنیا برای بالا بردن سطح امنیت خودرو‌ها صورت گرفته است. یکی از بهترین و جدیدترین روش‌های امنیت خودرو، استفاده از جی پی اس ردیاب می‌باشد. برخی از مدل‌های جی پی اس ردیاب، قابلیت ردیابی و دزدگیری را با هم دارد. یعنی هم با ریموت دستگاه جی پی اس می‌توان درب خودرو را باز و بسته کرد و یا به صورت پیامک (sms) می‌توان این کار را انجام داد. همچنین قابلیت نصب آژیر را دارد که علاوه بر ارسال پیامک هشدار باز شدن درب خودرو، قابلیت آژیر کشیدن را هم دارد.تا اینجای کار متوجه شدین که یک ردیاب با امکانات فول آپشن ، توانایی به مراتب چندین برابر بیشتر از یک دزدگیر معمولی مرسوم در بازار (مثل دزدگیر مجیکار ، دزدگیر ایزیکار و …) را دارد. دستگاه‌های جی پی اس ردیاب با برندهای مختلف در بازار یافت می‌شوند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. برخی از آنها امکانات خیره‌کننده ای دارند. این تکنولوژی جدید می‌تواند اتفاقاتی که برای خودرو می‌افتد از طریق پیامک، بدون بعد مسافت از راه دور به صاحبش اطلاع دهد.ردیاب دلتا به عنوان ردیاب قدرتمند و دزدگیر ماهواره‌ای می‌تواند بهترین انتخاب شما برای کنترل و تامین امنیت خودرو و موتورسیکلت شما باشد   

ردیاب دلتا


انواع ردیاب دلتا مدل ۶۰۳

جی‌پی‌اس ردیاب دلتا ۶۰۳B

این مدل، ساده‌ترین مدل از سری آنتن داخلی ۶۰۳ می‌باشد که فقط سه عدد سیم به رنگ قرمز (مثبت) و مشکی (منفی) و سفید (پشت سوئیچ) می‌باشد.این مدل به دلیل ساده بودن آن، به‌راحتی نصب می‌شود. ابتدا پیچ‌های پشت دستگاه را باز کنید و سیم‌کارت ( ایرانسل – همراه اول – رایتل) را در محل مخصوص آن قرار دهید و با دقت، واشر دور قاب را سر جایش محکم کنید سپس قاب پشتی را به آرامی بر روی آن قرار دهید و پیچ‌ها را محکم ببندید. خیلی باید مراقب باشید که واشر دور دستگاه از محل اصلی خودش خارج نشود. ظاهر این دستگاه، ضد آب است اما خیلی باید مراقب باشید که واشر دور دستگاه سر جای خودش، محکم قرار گیرد.حالا دو سر سیم قرمز و مشکی دستگاه را به مثبت و منفی خودرو و یا موتورسیکلت وصل کنید. اگر دوست داشته باشید تا با باز شدن سوئیچ، پیامک هم برایتان ارسال شود، سیم سفید دستگاه را به پله اول سوئیچ وصل کنید.اگر نصبتان درست باشد، چراغ وسط دستگاه روشن می‌شود که نشان‌دهنده برقراری جریان می‌باشد. اگر در محیط مناسب و فضای باز باشید، دو چراغ کناری هم روشن می‌شود که نشان‌دهنده برقراری شبکه مخابرات و ارتباط با ماهواره است.حالا دستگاه را در یک جای مناسب قرار دهید. اما باید توجه کنید که این ردیاب چون میکروفون داخلی و آنتن داخلی دارد، نباید در جای پیچیده قرار گیرد. امکان قطع و وصل ارتباط و خطا در همه مدل‌های آنتن داخلی وجود دارد، پس بهترین جا، قسمت پلاستیکی داشبورد نزدیک به شیشه است که بتواند به ماهواره وصل شود. با کمی جابه‌جایی، می‌توانید بهترین جای ممکن را پیدا کنید.به دلیل پشتیبانی از برق ۶ تا ۴۰ ولت، می‌توان بر روی هر نوع وسیله نقلیه (خودرو و موتورسیکلت) نصب نمود. باتری بکاپ این ردیاب در حدود ۶ ساعت می‌باشد اما با تغییر در ارسال گزارشات، می‌تواند تا ۱۲ ساعت نیز دوام بیاورد. ردیاب‌های دلتا، قابلیت تنظیم ارسال موقعیت از۱۰ ثانیه تا چند ساعت را دارند. یعنی می‌تواند موقعیت وسیله نقلیه را هر ۱۰ ثانیه یا هر یک دقیقه یا هر یک ساعت به سایت ردیابی ارسال کند. معمولا بهترین حالت ۱۰ ثانیه می‌باشد.

اگر در ارسال دیتا دچار مشکل شد، باید موارد زیر بررسی شود:

۱- شارژ سیم‌کارت (اگر جواب پیامک یا تماس را نمی‌دهد)

۲- برقراری اینترنت سیم‌کارت (بررسی روشن بودن GPRS و درست بودن APN)

۳- برقراری ارتباط ماهواره جی‌پی‌اس (باید در فضای باز باشد)


مشخصات:

۱- جنس بدنه پلاستیکی دو رنگ

۲- میکروفون داخلی

۳- آنتن داخلی

۴- باتری بکاپ

۵- امکان نصب کارت مموری SD برای ذخیره دیتا در حالت آفلاین

۶- دارای ۳ ال ای دی

۷- ارسال هشدار روشن شدن خودرو

۸- پشتیبانی از شبکه موبایل ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ مگاهرتز

۹- جنس بدنه پلاستیکی

۱۰- دارای پنل ردیابی فابریک کارخانه با پوشش ۱۸ زبان از جمله زبان فارسی

۱۱- ارسال هشدار قطع باتری خودرو

۱۲- پشتیبانی از برق ۶ ولت تا ۴۰ ولت

۱۳- نرم افزار اندروید و آیفون بدون محدودیت نصب

۱۴- قابلیت کار کردن به صورت پیامکی و اینترنتی آنلاین

۱۵- مناسب برای استفاده‌های ساده موقتی و غیر امنیتی

۱۶- ارزش خرید کم نسبت به آپشن، دوام و آنتن دهی


جی پی اس ردیاب دلتا۶۰۳D

ردیاب دلتا سری ۶۰۳D یک ردیاب آنتن داخلی برای استفاده‌های سبک است. برای انواع خودرو و موتورسیکلت که از برق ۶ ولت تا ۴۰ ولت دارند، پشتیبانی می‌کند. ردیاب جمع و جوری است اما بخاطر آنتن داخلی بودن، گیرندگی و دقت ضعیفی دارد.مخصوصا برای کشور ایران که مناطق کوهستانی و شهر‌های پارازیتی زیادی دارد، خطای زیادی در نشان دادن موقعیت وسیله نقلیه دارد.هم‌چنین بخاطر ضعیف بودن آنتن، نمی‌توان در مخفی‌ترین قسمت خودرو نصب کرد. به همین علت نباید برای استفاده‌های امنیتی از این مدل ردیاب‌های آنتن داخلی استفاده کرد.جنس بدنه پلاستیکی دارد و بر خلاف مدل ۶۰۳B سیم‌کارت این مدل از بغل دستگاه نصب می‌شود و نیاز به باز کردن قاب پشت دستگاه نیست. طول عمر مدل‌های پلاستیکی به دلیل نارسانا بودن جنس بدنه برای گرما، کمتر از مدل‌های صنعتی فلزی می‌باشد. به هیچ وجه در حالت روشن بودن دستگاه، اقدام به جابه‌جایی سیم‌کارت نکنید.این مدل نسب به مدل 603B تعداد سیم‌های بیشتری دارد. تعداد سیم‌های مدل B فقط ۳ عدد بود اما در مدل D تعداد ۸ سیم وجود دارد که دوتا قرمز و مشکی مربوط به برق منفی و مثبت دستگاه است. سیم سفید برای ارتباط با پشت سوئیچ دستگاه است. سیم زرد برای خاموش کردن خودرو از راه دور است که به رله قطع کن وصل می‌شود. سیم نارنجی برای وصل شدن به آژیر است. سیم بنفش برای وصل شدن به sos می‌باشد.این مدل دارای ریموت است که می‌تواند کار فعال و غیر فعال کردن هشدارهای پیامکی را انجام دهد اما امکان قفل و باز نمودن درب‌های خودرو را ندارد. علاوه بر ریموت، از طریق پیامک نیر می‌توانید همان کار ریموت را از راه دور (بدون محدودیت مسافت) انجام دهید.دارای سه چراغ LED برای نشان دادن وضعیت باتری – سیم‌کارت و GPS است. میکروفون داخلی دارد و به همین علت، شنود ضعیفی دارد و باید در جایی نصب شود که بتوان شنود کرد.با اینکه نصب این دستگاه آسان است اما با این‌حال باید توسط نمایندگی ردیاب دلتا و یا متخصصین برق خودرو نصب شود. به دلیل داشتن پروتکل بین‌المللی، هر نوع سیم‌کارتی (همراه اول – ایرانسل – رایتل) را می‌توانید نصب کنید.


مشخصات:

۱- دارای ریموت کنترل برای فعال و غیر فعال کردن هشدارهای پیامکی دستگاه

۲- امکان خاموش کردن از راه دور

۳- امکان نصب آژیر

۴- هشدار باز شدن  درب خودرو

۵- امکان نصب سنسور سوخت

۶- جنس بدنه پلاستیکی دو رنگ

۷- میکروفون داخلی

۸- باتری بکاپ

۹- پشتیبانی از شبکه موبایل ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ مگاهرتز

۱۰- دارای پنل ردیابی فابریک کارخانه با پوشش ۱۸ زبان از جمله زبان فارسی

۱۱- دارای نرم افزار اندروید و آیفون بدون محدودیت نصب

۱۲- قابلیت کار کردن به صورت پیامکی و اینترنتی آنلاین

۱۳- مناسب برای استفاده‌های ساده موقتی و غیر امنیتی،

۱۴- ارزش خرید کم نسبت به آپشن، دوام و آنتن‌دهی.

۱۵- امکان نصب کارت مموری SD برای ذخیره دیتا در حالت آفلاین

۱۶- ارسال هشدار روشن شدن خودرو

۱۷-ارسال هشدار قطع باتری خودرو

۱۸- پشتیبانی از برق ۶ ولت تا ۴۰ ولت

۱۹- دارای۳ چراغ ال ای

۲۰- جنس بدنه پلاستیکی


جی پی اس اس ردیاب دلتا ۶۰۳F

همه ردیاب‌ها برای اهداف ردیابی ساخته شده‌اند اما دلیل اینکه برخی ارزان و برخی گران است، به نوع کارایی و دقت آن مربوط می‌شود. معمولا ردیاب‌های آنتن داخلی و پلاستیکی برای استفاده‌های سبک و موقتی ساخته شده‌اند. از ردیاب‌های آنتن داخلی نباید انتظاری در حد ردیاب‌های صنعتی داشت.ردیاب دلتا ۶۰۳F یک ردیاب آنتن داخلی با امکانات دزدگیر است اما بدون ریموت می‌باشد. یعنی قابلیت باز و بسته کردن درب خودرو از طریق پیامک را دارد.ردیاب دلتا ۶۰۳F نیز مانند سایر ردیاب‌های دلتا از پروتکل بین‌المللی استفاده می‌کند. به همین دلیل می‌توانید از هر نوع سیم‌کارتی استفاده کنید. آی پی سرور ردیاب‌های دلتا نیز، بین‌المللی هستند و تحت شرایط تحریم، بدون هیچ مشکلی می‌توانید از پنل ردیابی و یا نرم افزار گوشی آیفون و اندروید، استفاده کنید. 


مشخصات:

۱- قابلیت وصل شدن به سیستم قفل مرکزی همانند دزدگیر                               ۲- امکان فعال و غیر فعال کردن هشدارهای پیامکی توسط پیامک                       
۳-  امکان خاموش کردن از راه دور

۴-  امکان نصب آژیر

۵- هشدار باز شدن درب خودرو

۶- امکان نصب سنسور سوخت

۷- جنس بدنه پلاستیکی دو رنگ

۸- میکروفون اکسترنال

۹- آنتن داخلی

۱۰- باتری بکاپ

۱۱-  امکان نصب کارت مموری SD برای ذخیره دیتا در حالت آفلاین

۱۲- دارای ۳ چراغ ال ای دی

۱۴- ارسال هشدار روشن شدن خودرو

۱‍۵- ارسال هشدار قطع باتری خودرو

۱۶- پشتیبانی از برق۶ ولت تا ۴۰ ولت

۱۷-  پشتیبانی از شبکه موبایل ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ مگاهرتز،

۱۸- جنس بدنه پلاستیکی

۱۹- دارای پنل ردیابی فابریک کارخانه با پوشش ۱۸ زبان از جمله زبان فارسی

۲۰- دارای نرم افزار اندروید و آیفون بدون محدودیت نصب

۲۱- قابلیت کار کردن به صورت پیامکی و اینترنتی آنلاین

۲۲- ارزش خرید متوسط نسبت به آپشن، دوام و آنتن دهی.

                                                                                                                         

جی‌پی‌اس ردیاب دلتا ۶۰۳G

مدل ۶۰۳G همانند مدل ۶۰۳F می‌باشد که دارای ریموت هم هست. یعنی علاوه بر پیامک، با ریموت هم می‌توان درب خودرو را قفل و باز کرد. اندازه دستگاه کوچک است و به‌راحتی توسط نصاب دزدگیر نصب می‌شود. اما به دلیل مشکل آنتن‌دهی (آنتن داخلی) نباید در هر جایی از خودرو نصب شود. فقط باید در قسمت‌های پلاستیکی و نزدیک به شیشه نصب شود که بتواند ارتباط ماهواره‌ای برقرار کند.این ردیاب به دلیل نصب دم دستی، به‌راحتی توسط سارقین کشف می‌شود. به همین علت برای استفاده‌های امنیتی، توصیه نمی‌شود. موارد مصرف این نوع ردیاب (ردیاب‌های آنتن داخلی) برای شرکت‌ها و یا افرادی است که یک پروژه را در مدت کم می‌خواهند کنترل کنند و به دقت ردیابی و طول عمر دستگاه زیاد اهمیت نمی‌دهند.جنس بدنه پلاستیکی این دستگاه باعث می‌شود که دستگاه سبک و ارزان باشد اما نسبت به ردیاب‌های فلزی، کیفیت و طول عمر کم‌تری دارد. از 12 سیم تشکیل شده است. کابل قرمز (مثبت) و مشکی (منفی) برای وصل شدن به برق وسیله نقلیه مانند خودرو و موتورسیکلت است. سیم سفید برای پشت سوئیچ ( ACC ) و نارنجی برای آژیر می‌باشد. اگر قصد خاموش کردن وسیله نقلیه از راه دور را دارید، باید سیم زرد را به سیم پمپ سوخت وصل کنید. البته باید در نظر گرفت که رله خاموش کن فقط برای وسیله نقلیه انژکتوری کاربرد عالی دارد.کابل‌های دیگر دستگاه برای وصل شدن به لادری (برای اطلاع باز شدن درب خودرو) و به سیستم قفل مرکزی (برای قفل و باز کردن درب خودرو) وصل می‌شود. اگر شرکتی هستید که راننده دارید و می‌خواهید میزان سوخت موجود در باک خودرو را از راه دور ببینید، می‌توانید سنسور سوخت نیز به این دستگاه وصل کنید که به عنوان آپشن باید جداگانه تهیه کنید.


مشخصات:

۱- قابلیت وصل شدن به سیستم قفل مرکزی همانند دزدگیر

۲- دارای ریموت کنترل برای فعال و غیر فعال کردن هشدارهای پیامکی دستگاه

۳- امکان قفل و باز کردن درب خودرو به وسیله ریموت

۴- امکان فعال و غیر فعال کردن هشدارهای پیامکی توسط پیامک

۵- امکان خاموش کردن از راه دور

۶- امکان نصب آژیر

۷- هشدار باز شدن درب خودرو

۸- امکان نصب سنسور سوخت

۹- جنس بدنه پلاستیکی دو رنگ

۱۰- میکروفون اکسترنال

۱۱- آنتن داخلی

۱۲- باتری بکاپ

۱۳-  امکان نصب کارت مموری SD برای ذخیره دیتا در حالت آفلاین

۱۴- دارای ۳ چراغ ال ای دی

۱۵- ارسال هشدار روشن شدن خودرو

۱۶- ارسال هشدار قطع باتری خودرو

۱۷- پشتیبانی از برق ۶ ولت تا ۴۰ ولت

۱۸- پشتیبانی از شبکه موبایل ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ مگاهرتز

۱۹- جنس بدنه پلاستیکی

۲۰- دارای پنل ردیابی فابریک کارخانه با پوشش ۱۸ زبان از جمله زبان فارسی

۲۱- دارای نرم افزار اندروید و آیفون بدون محدودیت نصب

۲۲- قابلیت کار کردن به صورت پیامکی و اینترنتی آنلاین

۲۳- مناسب برای استفاده‌های ساده موقتی و  غیر امنیتی

۲۴- ارزش خرید متوسط نسبت به آپشن، دوام و آنتن‌دهی.


از جمله عوامل موثری که قبل از خرید باید به خوبی بررسی کرد

۱- سایت ردیابی حتما اورجینال کارخانه باشد.
۲- سایت اورجینال حتما زبان فارسی را پوشش دهد
۳- سایت اورجینال تعداد زیادی از زبانهای بین المللی را پوشش دهد
۴ -نرم افزار اورجینال موبایل اندروید و آیفون را داشته باشد
۵- متعلقات دستگاه کامل باشد
۶- آنتن‌های مخصوص داشته باشد
۷- میکروفون مخصوص داشته باشد
۸- پشتیبانی ۲۴ ساعته داشته باشد
۹- گارانتی معتبر داشته باشد
۱۰- نصاب حرفه ای نصب نماید.


دلایل برتری ردیاب دلتا

۱- تولید شده توسط یک کارخانه بین المللی با کیفیت در چین (ما نمیتوانیم دروغ بگوییم که اروپایی و یا آمریکایی است)
۲- داشتن سایت ردیابی فابریک کارخانه به ۱۸ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی
۳- داشتن ۴ سرور قدرتمند در نقاط مختلف جهان
۴- داشتن نرم افزار موبایل و پنل ردیابی فابریک کارخانه با سرعت عالی
۵- تجربه ۱۲ ساله مجموعه مهندسی ردیاب دلتا و آشنایی کامل به محصولات برتر دنیا
۶- بازدید از خط تولید همه کارخانه های ردیاب در دنیا توسط کارشناسان ردیاب دلتا
۷- داشتن نمایندگی و نصاب‌های حرفه ای در اکثر شهرهای ایران
۸- داشتن تائیدیه ها و مجوزهای قانونی از مراکز ذیصلاح در ایران
۹- داشتن آنتن های اکتیو و اکسترنال در دستگاه های ردیاب دلتا برای افزایش قدرت سیگنال

۱۰- پشتیبانی قدرتمند توسط مهندسین و پرسنل ردیاب دلتا در ایران و دنیا

Top
logo-samandehi