ردیاب خودرو مدل ۲۰۳B+

این ردیاب خودرو، از محصولات کامل، با کیفیت و با دوام در حوزه ردیاب و جی‌پی‌اس در جهت حفظ امنیت انواع وسایل نقلیه سبک، سنگین، موتورسیکلت، ماشین‌های داخلی و حتی خارجی می‌باشد. که مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی ردیاب‌های دلتا اورجینال بودن و داشتن سایت ردیابی فابریک و قدرتمند کارخانه است.

 ردیاب خودرو با دزدگیر ماهواره‌ای دلتا ۲۰۳B+

در مورد ردیاب خودرو با دزدگیر ماهواره‌ای دلتا ۲۰۳B+ تا چه اندازه اطلاعات دارید؟ آیا می‌دانید هم‌زمان با ردیابی، می‌توانید از امکانات دزدگیر هم بهره‌مند شوید؟ این قابلیت فقط در مدل  ردیاب دلتا ۲۰۳B+ وجود دارد .این دزدگیر از نوع ماهواره‌ای می‌باشد. یعنی بدون محدودیت مکانی و فاصله همه هشدارها را بر روی موبایل شما ارسال می‌کند.

 تجربه به همه ثابت کرده است که دزدگیر‌های قدیمی در بازار (حتی دزدگیرهای تصویری و گران) هم نتوانسته‌اند امنیت کامل برای خودرو تامین کنند. در حال حاضر بهترین روش تامین امنیت خودرو، استفاده از دزدگیر ماهواره‌ای ۲۰۳B+ می‌باشد. ردیاب دلتا به دلیل داشتن سخت‌افزار قدرتمند ارتباط با ماهواره از طریق دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو، جزو بهترین‌های دنیا می‌باشد. 

ردیاب خودرو

   

        

                  

در ایران هم طی ۱۲ سال فعالیت ما در مجموعه ردیاب دلتا شاهد استقبال گسترده از ردیاب دلتا مخصوصا سری ۲۰۳A و مدل ۲۰۳B+ بودیم. ردیاب دلتا به دلیل داشتن سایت ردیابی فابریک کارخانه (۱۸ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی) سخت‌‌فزار قدرتمند مورد تائید کشورهای مهم صنعتی دنیا، جزو بهترین و پر فروش‌ترین ردیاب دنیا شناخته شده است.

ویژگی‌های ردیاب خودرو مدل ۲۰۳B+

۱-  ارسال هشدار باز شدن غیر مجاز درب خودرو (از طریق sms)
۲- ارسال هشدار روشن شدن غیر مجاز خودرو (از طریق sms)
۳ - امکان خاموش کردن خودرو از راه دور قابل.تنظیم در سرعت‌های مختلف (از طریق sms)
۴-  امکان ارسال هشدار قطع برق اصلی خودرو (از طریق sms)
۵- دارای باطری داخلی برای زمان‌های قطع برق 
۶- امکان ارسال هشدار ضعیف شدن باطری داخلی (از طریق sms)


۷- امکان شنود داخل کابین خودرو (فقط برای صاحب خودرو امکان‌پذیر است) 
۸- امکان ردیابی از طریق سایت قدرتمند فابریک کارخانه (۱۸زبان زنده دنیا- زبان فارسی
۹- امکان ردیابی از طریق نرم‌افزار اندروید و آیفون
۱۰- امکان ردیابی و گرفتن آدرس موقعیت خودرو از طریق sms
۱۱- امکان نصب کارتSSD
۱۲- دارای دو عدد آنتن اکسترنال قوی و کاملا اکتیو که به صورت مخفی نصب می‌شود. 


ویژگی‌های سایت ردیابی دلتا    

۱-

۱- ردیابی آنلاین ۲۴ ساعته از همه جای دنیا بدون افت سرعت ( قدرتمند‌تر از سرورهای داخلی )
۲-  سرور ردیابی در خود کارخانه قرار دارد (فابریک)
۳- سایت ردیابی بین‌المللی می‌باشد (۱۸ زبان زنده دنیا)
۴-  داشتن زبان فارسی
۵-  امکان تعیین محدوده سرعت (به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال می‌گردد)
۶- امکان تعیین محدوده جغرافیایی (به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال می‌شود.

۷- امکان مشاهده آنلاین موقعیت خودرو.(برای مدیران با یک نام کاربری می‌توانند همه مجموعه خودرو‌ها را ببینند) 


۸- امکان گزارش‌گیری به صورت تصویری بر روی نقشه‌های مخصوص (قابل پرینت)

۹- امکان گزارش‌گیری به صورت فایل اکسل (قابل پرینت)
۱۰- امکان مشاهده سرعت خودرو در موقعیت و زمان‌های مختلف
۱۱- امکان مشاهده زمان‌های روشن و خاموش بودن خودرو در موقعیت و زمان‌های مختلف
۱۲- امکان مشاهده مسافت‌های پیموده شده خودرو در طول روز و یا ساعت‌های مختلف
۱۳-  ردیابی بسیار آسان و ارزان

       ردیاب خودرو با دو آنتن و قابلیت شنود مدل ۲۰۳A

به دلیل مخفی نصب شدن ردیاب‌ها، دریافت امواج ماهواره‌ای ضعیف می‌شود. ردیاب دلتا به همین دلیل دارای دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو برای افزایش قدرت گیرندگی و فرستندگی می‌باشد. این آنتن‌ها به صورت کاملا مخفی نصب می‌شوند. ردیاب خودرو دلتا تنها مارک (برند) GPS ردیاب در دنیا است که با سایت ردیابی فابریک خدمات ارائه می‌دهد. وجود ۱۸ زبان از جمله زبان فارسی نشان دهنده رضایت کشورهای مختلف در دنیا از DELTAGPS می‌باشد. رضایتمندی نیازمند رعایت استاندارد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌باشد.


دزدگیر موتور سیکلت مجهز به ردیاب

همان‌طور که اشاره کردیم، ردیاب دلتا به دلیل داشتن برق استاندارد ۱۲/۲۴ ولت علاوه بر خودروهای سنگین و خودروهای سواری، قابل نصب بر روی موتورسیکلت هم می‌باشد. به دلیل داشتن شرایط خاص موتور سیکلت در سرقت، بهترین حالت استفاده از مدل ۲۰۳B+ می‌باشد. چون این مدل تنها مدلی است که امکان اعلان ضربه و تکان خوردن و آژیر را دارد. پس بهتر است برای امنیت موتورسیکلت شخصی از مدل دلتا ۲۰۳B+ استفاده شود. اما اگر قصد استفاده برای موتورسیکلت شرکت‌ها و پیک موتوری‌ها را دارید می‌توانید از مدل دلتا ۲۰۳A نیز استفاده کنید.


نتیجه گیری

ردیاب خودرو دلتا ۲۰۳B+ به عنوان بهترین دزدگیر ماشین می‌باشد. که می‌توان در هر نوع وسیله نقلیه‌ای استفاده کرد. برق استاندارد دارد و برای دزدگیر ماشین خارجی بسیار مناسب است. مجموعه مهندسی دلتا بزرگترین وارد کننده بهترین ردیاب و جی‌پی‌اس خودرو می‌باشد. بهترین دزدگیر ماشین که می‌توان پیشنهاد داد مدل ۲۰۳B+ است. هم ردیاب ماشین است و هم دزدگیر ماهواره‌ای ماشین. ردیاب دلتا به دلیل داشتن استاندارد سخت‌افزاری عالی، به‌راحتی قابل نصب بر روی تمامی خودروهای خارجی و ایرانی می‌باشد. وجود ۱۸ زبان در سایت ردیابی دلتا نشان دهنده اصالت جنس و کشورهای استفاده کننده از ردیاب دلتا می‌باشد.



Top
logo-samandehi