ردیاب خودرو با دو آنتن جی پی اس تقویت کننده قوی ضد هک

ردیاب خودرو با دو آنتن جی پی اس تقویت کننده قوی ضد هک میتواند بهترین انتخاب برای شرایط جوی ایران و مناطق پارازیتی باشد . وجود این دو آنتن GPS و GSM علاوه بر تقویت امواج ، باعث مخفی کردن بهتر دستگاه مرکزی در داخل خودرو میشود .

چرا ردیاب خودرو با دو آنتن مناسب امنیت خودرو است ؟

ردیاب های خودرو باید دور از دسترس سارقین نصب شود تا بتواند امنیت خودرو را برقرار کند . به همین علت ، استفاده از ردیاب دو آنتنه ، بهترین و معقول ترین انتخاب میباشد . سارقین خودرو حتی با صرف چندین ساعت زمان ، نمیتوانند ردیابهای دو آنتنه را کشف نمایند . چون دستگاه مرکزی در مخفی ترین قسمت خودرو و آنتن ها در جای دیگر نصب میشود . چون این دو آنتن تقویت کننده امواج ماهواره و سیمکارت است ، به همین علت دست نصاب در انتخاب بهترین و ایمن ترین قسمت خودرو ، باز است . یعنی قدرت مانور بیشتری برای نصب داخل خودرو را دارد .

ردیابهای آنتن داخلی به دلیل ضعیف بودن ، برای استفاده های امنیتی ، اصلا مناسب نیست . چون معمولا در زیر فرمان نصب میشود و امکان قرار گیری در جای بهتری را ندارد . همه سارقین خودرو هم الان میدانند که جی پی اس ردیاب چیست و به راحتی میتوانند ردیابهای آنتن داخلی را از کار بیاندازند . به همین علت از ردیابهای آنتن داخلی نمیتوان برای امنیت خودرو استفاده کرد . این نوع ردیابها برای استفاده های ساده مثل کنترل رانندگان یک شرکت استفاده میشود .

ردیاب خودرو با دو آنتن جی پی اس تقویت کننده قوی ضد هک


ردیاب خودرو مناسب مناطق کوهستانی

اکثر شهرهای ایران در مناطق کوهستانی قرار دارند . ممکنه یک شهر خارج از کوهستان باشد اما برای تردد به شهر دیگر ، به ناچار از مناطق کوهستانی عبور میکند . امواج آنتن سیمکارت در مناطق کوهستانی ضعیف است . به همین علت ، باز هم بهترین انتخاب ، ردیاب دو آنتنه است . برای شرکتهای پخش و یا استفاده های امنیتی ، در مناطق کوهستانی ، وجود دو آنتن میتواند حکم معجزه را داشته باشد . فرض کنید یک سارق خودرو قصد فرار از یک شهر به شهر دیگر را دارد . برای عبور به ناچار از مناطق کوهستانی گذر خواهد کرد . و یا راننده های یک شرکت مجبور هستند که از چندین شهر کوهستانی عبور کنند . برای ارتباط دایمی و آنلاین و قوی ، باز هم نیاز به تقویت امواج توسط ردیاب دو آنتنه میباشد .

ردیاب خودرو با دو آنتن جی پی اس تقویت کننده قوی ضد هک

چرا برخی ردیابها دو آنتنه و برخی آنتن داخلی است ؟

ردیابها برای استفاده ها و شرایط مختلف طراحی شده اند . مثلا برای کنترل خودروهای شرکتی داخل شهر ، میتوان از ردیابهای آنتن داخلی استفاده کرد . اما برای تردد بین شهری نمیتوان از ردیابهای آنتن داخلی استفاده کرد . ردیابهای دو آنتنه با بدنه فلزی ، قطعات بهتر و با کیفتی دارند که به ردیاب صنعتی معروف هستند . برای کاهش هزینه ها ، برخی از قسمتهای ردیابهای صنعتی کاسته میشود تا با قیمت ارزان به دست مشتری برسد . پس ردیاب آنتن داخلی پلاستیکی ، خلاصه ای از ردیاب صنعتی است .

خرید ردیاب ، هزینه نیست ، بلکه سرمایه گذاری است . پس هرچقدر سرمایه گذاری بهتری داشته باشید ، بهره وری بیشتری هم خواهید داشت . در مقوله ردیاب ، بهره وری همان امنیت خودرو است . چون شما با سارق حرفه ای سر و کار خواهید داشت . پس باید ردیاب حرفه ای نصب کنید که بتواند ایمنی لازم در برابر یک سارق حرفه ای را داشته باشد . بهترین مدلی که میتوان پیشنهاد داد ، ردیاب خودرو دلتا 203A میباشد که جی پی اس صنعتی دو آنته است . بدنه آلومینیومی با تبادل دمای محیط دارد . بسیار قوی و بادوام میباشد . حتما شما هم مثل سایر مشتریان ، از این محصول رضایت صد در صدی خواهید داشت .

ردیاب خودرو با دو آنتن جی پی اس تقویت کننده قوی ضد هک

بهترین ردیاب برای خودرو ها در ایران

همانطور که در بالا اشاره شد ، شرایط چهار فصل ایران میطلبد که یک ردیاب حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد . ردیابی که بتواند در آب هوای مختلف از گرمای خوزستان گرفته تا سرمای اردبیل به نحو احسن کار کند . همچنین در مناطق کوهستانی و جاده های روستایی ، مشکل آنتن دهی و یا پرش آنتن نداشته باشد . حتما از دوستان و آشنایانتان در مورد اشکالات برخی ردیابهای متفرقه مطالبی شنیده اید . دلیل این مشکلات را در دو نکته میتوان بررسی کرد . اول اینکه برخی واردکندگان اطلاعات نامناسبی در زمینه GPS دارند و نکته دوم ، میل خریداران به کمترین هزینه برای امنیت خودرو است . نتیجه این کار فقط به ضرر مصرف کننده تمام میشود . چون فروشندگان با هر دستگاه ردیابی سود خواهند کرد . پس خرید ردیاب یک هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است و باید از شرکت معتبر ، ردیاب با کیفیت و صنعتی را تهیه نمود .

ردیاب خودرو با دو آنتن جی پی اس تقویت کننده قوی ضد هک


مطالب مرتبط: