ردیاب خودرو دلتا با ماژول جی پی اس سفارشی نسل جدید

ردیاب خودرو دلتا با ماژول جی پی اس سفارشی نسل جدید برای امنیت خودرو و موتورسیکلت مناسب با شرایط اقلیمی ایران میباشد . شرکت ردیاب دلتا ، تنها وارد کننده و بهترین شرکت ارائه دهنده GPS در ایران است . برای آشنایی با مزایای ماژول ورژن جدید ، با ما همراه شوید .


انواع ماژول جی پی اس و کاربرد آن

جی پی اس ها دارای مدلهای مختلفی هستند . بر اساس نوع کاربرد آنها ، نوع ماژول gps آن نیز متفاوت است . مثلا در نظر بگیرید سیستم ناوبری هواپیما نیاز به دقت بسیار زیادی دارد . به همین علت از قطعات و ماژول های بسیار قدرتمند و پیشرفته ای استفاده میگردد تا در آسمان دچار خطا  نشود . همچنین سیستم ناوبری کشتی ها هم به همین صورت است . یعنی بر روی دریا که هیچگونه دیدی به ساحل وجود ندارد ،کوچکترین اشتباه منجر به فاجعه خواهد شد . به همین علت برای دریا نوردی هم از جی پی اس های مخصوص و قدرتمند استفاده میشود.

برای دستگاه های مختلفی ، ماژول های مختلفی از جی پی اس نصب میشود . مثلا ماژول gps گوشی موبایل متفاوت از ماژول جی پی اس های نقشه برداری و یا جی پی اس رهیاب و مسیریاب ( نویگیشن ) است . اگر بخواهید مقایسه کنید ، همزمان با در دست داشتن هر یک از دستگاه ها در موقعیت یکسان ، لوکیشن متفاوتی دریافت خواهید کرد . اگر گاربر جی پی اس ، نیازمند موقعیت دقیق باشد ، حتما لازم است که از ابزارهای قدرتمندی استفاده نماید .

نکته مهم در خرید ردیاب خودرو

با توجه به توضیحات بالا ، ردیاب خودرو یک وسیله امنیتی است . صاحب خودرو نیازمند مشاهده موقعیت دقیق خودرو است . مخصوصا در مواقعی که خودروی سرقت شده به داخل پارکینگ در محله های شلوغ منتقل شده باشد . امکان جستجوی تک به تک خانه ها وجود ندارد . پس باید ، دقت ردیاب بسار زیاد باشد تا بتوان حکم بررسی آن پارکینگ را دریافت کرد . در کنار این ، باید مشکلات ناشی از پارازیت ، ساختمانهای بلند و همچنین شرایط آب هوایی آن منطقه را نیز در نظر داشت . یعنی این عوامل میتواند باعث خطا در برقراری ارتباط دقیق و صحیح با ماهواره های GPS گردد .

بهترین ردیاب تخصصی در ایران با توجه به مشکلاتی که ذکر شد ، میتوان با خیال راحت توسط ردیاب دلتا 203A برطرف نمود . وجود ماژول سفارشی ورژن 4 بر روی این مدل ، این مزیت را به کاربر خواهد داد که بدون هیچگونه نگرانی ، موقعیت دقیق خودرو را در هر شرایطی ببیند . ردیاب دلتا 203A یک مدل صنعتی و سفارشی است که با بدنه فلزی ودارای دو آنتن اکسترنال تقویت کننده میباشد . بدنه آلومینیومی دستگاه باعث تبادل دما با محیط و افزایش طول عمر دستگاه  میگردد . مخصوصا برای شرایط اقلیمی ایران که 4 فصل  بسیار گرم و بسیار سرد دارد ، مناسب میباشد . وجود دو آنتن اکسترنال در کنار ماژول GPS ورژن 4 ، هم برای مخفی کردن بهتر دستگاه داخل خودرو و همچنین تقویت امواج گیرنده و فرستنده در شرایط پارازیتی و مناطق کوهستانی بسیار کاربردی است .

مجموعه مهندسی ردیاب دلتا با سابقه طولانی و تخصصی در زمینه انواع جی پی اس همیشه پیشرو در واردات بهترین ردیاب بوده است . استاندارد کامپیوتر انواع خودرو ها در مدل دلتا 203A به خوبی رعایت شده است . نمایندگی های نصب ما در سراسر ایران ، دوره های تخصصی و تجربه طولانی در زمینه نصب جی پی اس دارند . برآیند سخت افزار با کیفیت در کنار نصب عالی ، موجب رضایت مشتریان ما در طول چندین سال شده است . البته پشتیبانی قوی ما از مشتریان و وجود سایت و نرم افزار اورجینال هم مزید بر این رضایتمندی مشتریان شده است .

ردیاب خودرو دلتا با ماژول جی پی اس سفارشی نسل جدید

برای خرید و نصب ردیاب دلتا  از کجا باید شروع کرد ؟

اگر ساکن تهران هستید به راحتی میتوانید به هر یک از نمایندگی های ما در جمهوری ، انقلاب ، افسریه و پاسداران مراجعه نمایید . اگر هم ساکن شهرستان هستید ، میتوانید با بخش فروش ما در قسمت تماس با ما پیام ارسال کنید و یا با شماره های ما تماس بگیرید . کارشناسان شرکت دلتا در اسرع وقت پاسخگوی سوالات و ارسال سفارشات شما خواهند بود .


ردیاب مناسب خودرو شما

متاسفانه بخاطر سودجویی و یا نا آگاهی برخی وارد کننده ها ، ردیاب های متفرقه ای وارد شده است که اصلا مناسب شرایط ایران و یا خودروهای موجود در ایران نیست . به همین دلیل باید دقت کنید که ردیاب مناسب را از شرکت معتبر و با پنل ردیابی اورجینال کارخانه ، خریداری نمائید . بهترین ردیابی که در دنیا پر فروش است متعلق به DELTAGPS میباشد . دارای 4 سرور قدرتمند در قاره های مختلف با پوشش 18 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی میباشد . نرم افزار انواع گوشی موبایل و تبلت اندروید و آیفون بدون محدودیت در دفعات نصب را دارد . لذت فوق العاده ای از نرم افزار قدرتمند و بسیار روان که با هر گوشی و تبلت میتوان از آن استفاده کرد ، خواهید داشت.

پیشنهاد ما این است که چون خرید ردیاب ، یکبار و برای همیشه است ، ردیاب صنعتی تهیه نمائید . قیمت ردیابهای صنعتی متفاوت است اما میتوانید برای خودروهای سواری و سنگین با خیال راحت ردیاب دلتا 203A را استفاده کنید که قیمت مناسب و طول عمر زیادی دارد . همچنین استاندارد کامپیوتر ( ECU ) انواع خودرو ها را دارد . بدون هیچگونه مشکلی توسط نمایندگی های ما بر روی خودروی شما ( حتی خودروهای دارای گارانتی ) با ضمانت سلامت ، نصب خواهد شد .

ردیاب خودرو دلتا با ماژول جی پی اس سفارشی نسل جدید

ویژگیهای ردیاب دلتا 203A

  1. سخت افزار قوی و سفارشی
  2. دارای استاندارد کامپیوتر انواع خودروها
  3. دارای استاندارد بین المللی
  4. موقعیت دقیق و همیشه آنلاین
  5. تنها دارنده مجوز انفورماتیک ایران
  6. دارای دو آنتن اکسترنال کاملا اکتیو
  7. جنس بدنه آلومینیوم
  8. فول آپشن برای امنیت کامل خودرو

اطلاعات بیشتر در مورد این محصول را با کلیک بر روی این لینک ببینید .


مطالب مرتبط: