سفر شنزن دیدنی ها مراکز خرید شنزن

سفر شنزن دیدنی ها مراکز خرید شنزن , بازار الکترونیک شنزن , خرید از شنزن , شنزن کجاست , تور شنزن , سفرنامه شنزن , فاصله شنزن تا شانگهای , فاصله شنزن تا گوانگجو , آب هوای شنزن چین , بازار موبایل شنزن , واردات از شنزن , مراکز خرید عمده در شنزن , رستوران ایرانی در شنزن , بازار الکترونیک چین , نقشه مترو شنزن , جاهای دیدنی شنزن , مراکز تفریحی شنزن , روش واردات از شنزن , روش ترخیص کالا از شنزن , اقامت در شنزن , ویزای شنزن , رزرو هتل در شنزن , قیمت هتل شنزن , بهترین هتل در شنزن , ارزانترین هتل شنزن , قیمت مناسب هتل شنزن , واردات ردیاب خودرو از شنزن

سفر به شنزن

برای سفر به شنزن باید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید . به دلیل فیلتر بودن گوگل در چین ، به فکر ترجمه آنلاین و یا نقشه های گوگل نباشید . در چین از نقشه های بیدو beido استفاده میشود . حتما باید به زبان انگلیسی مسلط باشید اما اکثر آدمهایی که در خیابان و فروشگاه خواهید دید، انگلیسی بلد نیستند . اگر قصد خرید مستقیم از کارخانه ها را دارید ، انگلیسی به کار شما خواهد آمد . اگر بدون تور به چین مسافرت کنید بسیار پشیمان خواهید شد . حتما یک راهنمای سفر که آشنایی کامل به چین را داشته باشد ، همراهتان داشته باشید .

شارژ سیمکارت در چین مثل ایران نیست . همه خریدها به صورت اینترنتی میباشد . خرید بلیط و یا شارژ سیمکارت فقط با کارت اعتباری ساکنان چین انجام میگیرد . هیچ یک از هتلهای شنزن دلار نمیگیرند . حتما باید پول رایج چین که یوان هست را به همراه داشته باشید . برای چنج کردن دلار به یوان میتوانید از صرافی فرودگاه و یا صرافی در اطراف بازار استفاده کنید . اما به خاطر داشته باشید که حتما قبل از ترک فرودگاه ، یوان به مقدار کافی همراهتان داشته باشید . چون تا بخواهید آدرس یک صرافی در خیابان را پیدا کنید ، شب شده است .

سفر شنزن دیدنی ها مراکز خرید شنزن

سفر شنزن دیدنی ها مراکز خرید شنزن

اقامت در هتل های شنزن

ستاره هتل های شنزن بر خلاف هتلهای سایر کشورها میباشد . مثلا از یک هتل 3 ستاره شنزن ، انتظار هتل یک ستاره سایر کشورها مثل ترکیه را داشته باشید . اگر مدت اقامت شما بیش از 4 روز میباشد ، حتما در هتل آپارتمان اقامت کنید . حتما مقداری خوراکی از جمله بیسکوئیت و برنج خام و یک قابلمه کوچک به همراه داشته باشید . چون غذاخوری مناسب سلیقه شما به سختی پیدا میشود . پیشنهاد ما این است که فقط از رستورانهای استانبولی در شنزن ، غذا تهیه نمائید . اکثر رستورانهای عربی پلمپ میباشند و اصلا قابل اعتماد نیست .

رستوران ایرانی در شنزن مفهومی ندارد پس به فکر یک رستوران خوب باشید . البته اگر مدت اقامت شما بیش از 4 روز باشد حتما خوراکیهای مخصوص با خودتان داشته باشید . چون قیمت رستورانهای خارجی مثل استانبولی بسیار گران است . سعی کنید در نزدیکی بازار باشید تا بتوانید با مترو به همه جاهای دیدنی شنزن دسترسی داشته باشید . خطوط مترو در شنزن بسیار زیاد است و اگر مسیر مشخصی داشته باشید به راحتی میتوانید از مترو استفاده کنید .

سفر شنزن دیدنی ها مراکز خرید شنزن

سفر شنزن دیدنی ها مراکز خرید شنزن

مترو و اتوبوس و تاکسی در شنزن

در شنزن فقط از مترو استفاده کنید . قیمت تاکسی در شنزن بر اساس تاکسی متر محاسبه میشود و بسیار گران است . در مترو بهترین گزینه ، داشتن سکه میباشد . به راحتی با سکه میتوانید بلیت مترو تهیه نمائید . توجه داشته باشید که دقیقا باید مقصد را مشخص کنید و به همان اندازه پول پرداخت نمائید . چون بر خلاف ایران ، موقع خروج اگر کلک زده باشید ، بلیط شما باطل و گیت باز نخواهد شد .

از همراه داشتن چاقو و یا اسپری در مترو خودداری نمائید . چون موقع ورود به شدت بازرسی میشود . شنزن چین بسیار شهر قانونمندی میباشد و همه چیز تحت کنترل هست . به لباسهای فرم کارمندان مترو دقت کنید . برخی پلیس هستند ، برخی کارمند ارشد و برخی کارمند معمولی و برخی هم کارگر هستند . معمولا پلیسهای ارشد و یا کارمندان ارشد به انگلیسی مسلط میباشند و میتوانند شما را راهنمایی کنند . بدون داشتن همراه به هیچ وجه سوار اتوبوس نشوید . چون خطوط و ایستگاه های شنز مثل ایران نیست و اگر مسیری را اشتباهی سوار شوید ، توقف در ایستگاه های خاص انجام میگیرد . برگشت به مکان قبلی برایتان بسیار سخت خواهد شد .

مراکز خرید و تجاری شنزن

شنزن محل فروش عمده الکترونیک و لوازم الکترونیکی میباشد .بسیاری از لوازم الکترونیکی غیر چینی در ایران ، ارزانتر از شنزن میباشد . مثلا اگر قصد خرید یک دوربین دیجیتال کنون و یا نیکون را دارید ، حتما از ایران خریداری کنید . همچنین قیمت خرده فروشی موبایل در شنزن بیشتر از ایران است چون فروشنده ها دقیقا مالیات پرداخت میکنند .

اما اگر به فکر خرید لوازم جانبی موبایل هستید ، پاساژهای زیادی هستند که هم عمده میفروشن و هم خرده . مراقب باشید که فروشنده های چینی را اذیت نکنید . چون به شدت حساس هستند و مثل فروشنده های ایرانی نیستند که ناز مشتری را بکشند .

سفر شنزن دیدنی ها مراکز خرید شنزن

سفر شنزن دیدنی ها مراکز خرید شنزن

در مطالب بعدی منتظر توضیحات بیشتر در مورد سفر به شنزن باشید

ردیاب دلتا ، وارد کننده انواع ردیاب خودرو در ایران میباشد .

منبع : جی پی اس ردیاب دلتا


مطالب مرتبط: