جی پی اس

جی پی اس چیست ؟ ۲۸ ماهواره GPS در حال گردش به دور زمین هستند . در اوایل برای استفاده نظامی طراحی شده بودند . اما بعد از حادثه سقوط یک هواپیما ، استفاده برای همه مردم دنیا رایگان شد . وقتی گیرنده GPS میتواند موقعیت دقیق را دریافت کند که با ۳ عدد از نزدیک ترین ماهواره ها ارتباط داشته باشند . سپس با تشکیل مثل و فورمول های خاص ریاضی ، موقعیت دقیق را نشان میدهد .

برای دیدن محصولات جی پی اس ردیاب خودرو دلتا اینجا را کلیک کنید .

ردیاب

تفاوت ردیاب با مسیریاب و رهیاب چیست ؟ جی پی اس استفاده های متفاوتی دارد . برای مهندسین عمران به عنوان ابزار نقشه برداری دقیق است . برای وسایل نقلیه هوایی ، دریایی و زمینی بهترین وسیله ناوبری است . برای تامین امنیت و کنترل از راه دور هم کاربرد دارد .
۱- مسیریاب و رهیاب موقعیت دریافت شده از ماهواره را بر روی نقشه نمایش میدهد .
۲ – ردیاب موقعیت دریافت شده از ماهواره را به صورت GPRS و یا SMS ارسال میکند .

تفاوت ردیاب با مسیریاب و رهیاب


روش تامین امنیت خودرو


همه افراد جامعه نیاز به امنیت دارند . این امنیت میتواند به روشهای مختلفی صورت بگیرد :

۱ – امنیت توسط دستگاههای امنیتی جامعه

۲ – توسط خود شخص


دزدگیر ماشین

همه کسانی که ماشین دارند لازم است که از دزدگیر ماشین استفاده کنند . اما دزدگیری باید نصب کرد که واقعا بتواند دزد را بگیرد . معمولا روی دستگاههای دزدگیر ماشین کلمه ALARM به معنی هشدار نوشته میشود. یعنی فقط توانایی آژیر کشیدن را دارد و هیچ موقع دزد نمیگیرد .


دزدگیر سیمکارتی خودرو

بعضی از تولید کننده های دزدگیر خودرو با اضافه کردن GSM ( سیمکارت ) تحولی در دستگاهشون ایجاد کردند . کار این دستگاه :
1 – آژیر
2 – ارسال هشدار از طریق SMS

اما باز هم نقاط ضعف زیادی دارند . یعنی اگر دستگاه توسط سارق خاموش شود همه چی تمام خواهد شد .
دزدگیر ماهواره ای خودرو

تعداد 28 ماهواره GPS برای کمک به بشریت ساخته شده است . با استفاده از GPS همه هواپیما ها ، کشتی ها ، خودرو ها ، انسانها با امنیت کامل به مقصد میرسند . یکی از این کاربردها برای ردیاب خودرو میباشد . سیستمهای ردیاب خودرو با پیشرفت خود توانسته اند جای دزدگیر ماشین را بگیرند . مدل ردیاب خودرو دلتا 203B+ مجهز به دزدگیر ماهواره ای خودرو میباشد . با داشتن این وسیله شما به هیچ دزدگیر دیگری نیاز نخواهید داشت . ردیاب دلتا به دلیل داشتن سایت ردیاب فابریک کارخانه ( پوشش 18 زبان زنده دنیا ) جزو بهترین ردیاب خودرو در دنیا میباشد .

ردیاب دلتا به دلیل داشتن سایت ردیاب فابریک کارخانه ( پوشش 18 زبان زنده دنیا ) جزو بهترین ردیاب خودرو در دنیا میباشد


جی پی اس ردیاب خودرو


انواع مختلفی از جی پی اس ردیاب خودرو در دنیا تولید میشود . هر کدام دارای کیفیت و ویژگیهای خاص خود میباشد . مجموعه مهندسی ردیاب دلتا شناخت کاملی از تولید کننده های GPS در دنیا را دارد . خط تولید همه کارخانه های GPS را از نزدیک به دفعات مختلف بازدید نموده ایم . چون ردیاب یک کالای امنیتی است و باید یک کالای با کیفیت تهیه شود . چون قرار است که خودرو و امنیت سرنشینان ماشین را تامین کند .

ویژگیهای یک ردیاب خوب

ویژگی ردیاب خوب عبارت است از :
1 – سخت افزار قدرتمند
2 – سایت ردیابی قدرتمند

ردیاب دلتا به دلیل داشتن سایت ردیابی قدرتمند فابریک کارخانه ، جزو بهترین جی پی اس ردیاب دنیا میباشد . سایت ردیابی 18 زبانه از جمله زبان فارسی نشان دهنده استقبال همه مردم دنیا از این gps است . این سایت با ارائه خدمات آنلاین به کل دنیا به صورت 24 ساعته و بدون افت سرعت توانسته است رضایت همه مشتریان را جلب کند .
از لحاظ سخت افزار هم به دلیل تولید با کیفیت قطعات الکترونیکی با پیشرفته ترین دستگاهها ، جزو بهترین های gps میباشد . دو عدد آنتن اکسترنال بسیار قوی باعث قدرت و دقت اتصال سریع دستگاه به ماهواره GPS شده است . سخت افزار دلتا مورد تائید همه کشورهای دنیا قرار گرفته است . در ایران هم به صورت قانونی و با اخذ مجوزهای سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی – مجوز آزمایشگاه صنایع برق ایران ( اپیل ) – مجوز آزمایشگاه انفورماتیک ایران ، به دست مشتریان میرسد .


برای دیدن محصولات جی پی اس ردیاب خودرو دلتا اینجا را کلیک کنید .

محصولات جی پی اس ردیاب خودرو دلتا


مقایسه دزدگیر سیمکارت خور با دزدگیر ماهواره ای


دزدگیر سیمکارت خور خودرو
برای دریافت اطلاعات و موقعیت خود از دکلهای مخابراتی اطرافش استفاده میکند . این یعنی ضعف بسیار بزرگ چون تقریبی است . اما دزدگیر ماهواره ای خودرو اطلاعات دقیق را از ماهواره دریافت میکند . همچنین دارای سایت مخصوصی برای ذخیر اطلاعات میباشد . اما دزدگیر سیمکارت خور هیچ جایی برای ذخیره اطلاعات ندارد . در کل اگر مقایسه کنیم میتوان گفت که با پیدا شدن دزدگیر سیمکارت خور خودرو ، همه چی تمام میشود اما با دزدگیر ماهواره ای خودرو سارقین خودرو به دام خواهند افتاد . یعنی آخرین مکانشون که در حال اوراق خودرو هستند با GPS پیدا خواهد شد .

دزدگیر خودرو


امکان برقراری امنیت در هر جامعه ای نیازمند صرف انرژی و هزینه زیادی است . هزینه تامین امنیت در هر جامعه ای توسط مالیات پرداختی خود شهروندان صورت میگیرد . اما پرداخت مالیات و به کار گیری نیروهای برقراری امنیت در هر جامعه باز هم نمیتواند میزان جرم و جنایت و سرقت را به صفر برساند . یکی دیگر از روشهای برقراری امنیت ، به کار گیری فکر و منابع در دسترس خود فرد میباشد . در حال حاظر در اکثر منازل بیش از یک خودرو یافت میشود . سیستمهای امنیتی به کار گرفته شده در این خودرو ها فقط ایموبلایزر و یا یک دزدگیر معمولی میباشد .

برخی افراد به خیال خودشان با بستن یک دزدگیر تصویری و پرداخت هزینه زیاد نسبت به یک دزدگیر معمولی ، تصور میکنند که نهایت کار را در تامین امنیت خودرویشان انجام داده اند . با یک بررسی و تحقیق از کسانی که در کار نصب دزدگیر و سیستمهای امنیتی خودرو هستند. میتوان فهمید که این نهایت کار نیست و یک دزد به راحتی میتواند در عرض چند ثانیه خودروی آنها را سرقت کند . حتی ماشینهای مدل بالای خارجی نیز با وجود داشتن قویترین سیستمهای امنیتی باز هم نتوانستند در مقابل سارقان خودرو دوام بیاورند .

راهکار تامین امنیت با ردیابی آنلاین خودرو با ردیاب دلتا

راهکار تامین امنیت با ردیابی آنلاین خودرو با ردیاب دلتا


پس راهکار چیست ؟ آیا باید تسلیم سارقان خودرو شوید ؟ روشهای علمی زیادی در دنیا برای بالا بردن سطح امنیت خودرو ها صورت گرفته است . یکی از بهترین و جدیدترین روشهای امنیت خودرو ، استفاده از جی پی اس ردیاب میباشد . برخی از مدلهای جی پی اس ردیاب ، قابلیت ردیابی و دزدگیری را با هم دارد . یعنی هم با ریموت دستگاه جی پی اس میتوان درب خودرو را باز و بسته کرد و یا به صورت پیامک ( sms ) میتوان این کار را انجام داد . همچنین قابلیت نصب آژیر را دارد که علاوه بر ارسال پیامک هشدار باز شدن درب خودرو ، قابلیت آژیر کشیدن را هم دارد .

تا اینجای کار متوجه شدین که یک ردیاب با امکانات فول آپشن ، توانایی به مراتب چندین هزار برابر بیشتر از یک دزدگیر معمولی مرسوم در بازار ( مثل دزدگیر مجیکار ، دزدگیر ایزیکار و … ) را دارد . دستگاههای جی پی اس ردیاب با برندهای مختلف در بازار یافت میشوند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند . برخی از آنها امکانات خیره کننده ای دارند .این تکنولوژی جدید میتواند اتفاقاتی که برای خودرو می افتد از طریق پیامک ، بدون بعد مسافت از راه دور به صاحبش اطلاع دهد .

مثلا هنگام ضربه به خودرو ، باز شدن دربها و روشن شدن غیر مجاز با پیامکهای مخصوص اطلاع رسانی کند . یعنی وقتی صاحت خودرو پیامک ارسالی از سوی ماشین را دریافت میکند. خیلی راحت متوجه میشود که آیا درب باز شده و یا ضربه خورده و یا روشن شده است. در سیستمهای دزدگیر قدیمی فقط آژیر بود و بس . یعنی اگر فاصله زیاد بود دیگر امکان نداشت از اتفاقاتی که برای خودرو می افتد آگاه شوند . اما یک جی پی اس ردیاب علاوه بر آژیر کشیدن میتواند با پیامک هم اطلاع رسانی کند .


برای دیدن محصولات جی پی اس ردیاب خودرو دلتا اینجا را کلیک کنید .



ردیابی آنلاین خودرو با ردیاب دلتا


تا این قسمت مطلب متوجه شدین که یک ردیاب میتواند به عنوان دزدگیر ماهواره ای هم باشد . ممکن است سوالات زیادی در ذهن مخاطب ایجاد شود که یک دزد که مهارت بالایی دارد آیا توانایی از کار انداختن این دستگاه را دارد ؟ طرز فکر شما یک نگرانی بیش نیست چون توانایی یک دزد فراتر از یک انسان نیست . یعنی یک انسان برای رد شدن از یک در باید حتما آن در را باز کند . پس مثل روح نیست که از درب و شیشه اتومبیل رد شود . سیستم امنیتی جی پی اس به محض باز شدن درب خودرو همزمان آژیر میکشد و با پیامک به صاحب خودرو اطلاع میدهد . پس فرضیه از کار انداختن جی پی اس ردیاب دلتا ، صفر میباشد . ممکن است سوال دیگری در ذهن مخاطب ایجاد شود که اگر برق خودرو توسط یک دزد قطع شود آن وقت تکلیف چیست ؟

در جواب نگرانیهای شما باید عرض کنیم که قبل از شما ، مخترعین محترم در مورد همه جوانب امنیتی جی پی اس ردیاب و دزدگیر ماهواره ای خودرو به قدر کافی فکر کرده اند . و راهکارهای بسیار عالی ارائه نموده اند . جی پی اس ردیاب دلتا مجهز به باتری داخلی با امکان پشتیبانی چندین ساعته بعد از قطع برق خودرو را دارد . پس خیالتان آسوده باشد که یک دزد در اولین قدم اگر به فکر قطع جریان برق خودرو باشد باز هم کاری از پیش نمیتواند ببرد . پس فرضیه از کار انداختن جی پی اس ردیاب دلتا ، صفر میباشد . برخی از خودروها به روش خاصی سرقت میشوند . اکثر ماشینهای خارجی توسط جرثقیل و ماشین برها سرقت میشوند .

ردیابی آنلاین خودرو با ردیاب دلتا

جی پی اس ردیاب دلتا


در مدل فول آپشن جی پی اس ردیاب دلتا ، به محض تکان خوردن خودرو ، شروع به آژیر کشیدن میکند . هم زمان از طریق پیامک وضعیت پیش آمده را به صاحب خودرو اطلاع میدهد . پس فرضیه از کار انداختن جی پی اس ردیاب دلتا ، صفر میباشد . همچنین باید یاد آوری کنیم که نصب جی پی اس ردیاب دلتا و دزدگیر ماهواره ای خودرو توسط نصابان حرفه ای و نمایندگیهای معتبر که نصب میشوند هیچگونه جای دسترسی سریع به جی پی اس ردیاب را نمیدهد .

روش کار سارق خودرو


یک دزد تنها کاری که انجام میدهد به ترتیب زیر است:

۱ – چک کردن باز بودن دربها ( در همان لحظه ردیاب دلتا یک پیامک ارسال میکند )

۲ – ضربه به خودرو جهت مطلع شدن از سیستم امنیتی خودرو ( در همان لحظه ردیاب دلتا یک پیامک ارسال میکند )

۳ – باز کردن درب خودرو به روشهای خودش ( در همان لحظه ردیاب دلتا یک پیامک ارسال میکند )

۴ – تلاش برای روشن کردن خودرو

۵ – روشن کردن خودرو ( در همان لحظه ردیاب دلتا یک پیامک ارسال میکند )

۶ – با عجله شروع به رانندگی کردن به سمت گاراژ اختصاصی خودشان

۷ – مخفی شدن برای مدتی تا آب از آسیاب بیافتد

پس جی پی اس ردیاب دلتا در همه مراحل به شما فرصت میدهد که به سمت ماشین خود بروید . حال سوال دیگری که ممکن است در ذهن مخاطب ایجاد شود این است که اگر دیر رسیدیم تکلیف چیست ؟ جواب این است که با ارسال پیامک خاموش کردن خودرو از هر فاصله ای ( چون ماهواره ای است پس مسافت اصلا مهم نیست )

روش ردیابی آنلاین خودرو با ردیاب دلتا


روش ردیابی آنلاین خودرو با ردیاب دلتا


این از قسمتهای دزدگیری جی پی اس ردیاب دلتا . اما چگونه باید از موقعیت خودرو مطلع شد ؟ جی پی اس ردیاب دلتا علاوه بر دارا بودن امکانات دزدگیر ماهواره ای خودرو ، امکان ردیابی آنلاین بر روی نقشه های مخصوص را دارد . روش کار به این صورت است که :

۱ – نصب رایگان نرم افزار ردیابی جی پی اس دلتا مخصوص گوشیهای اندروید و آیفون بر روی موبایل خود این کار را انجام دهید

۲ – سایت مخصوص ردیابی
۳ – ردیابی از طریق پیامک

یعنی کافیست از جی پی اس ردیاب دلتا آدرس بخواهید و یا زنگ بزنید . در همان لحظه یک پیامک حاوی آدرس ، لینک گوگل مپ ، مختصات جغرافیایی به گوشی شما ارسال میکند که موقعیت دقیق خودرویتان را میتوانید مشاهده کنید . مزیت نرم افزار جی پی اس ردیاب و سایت ردیابی در این است که میتوانید موقعیتهای قبلی را هم روی نقشه ببینید . یعنی اگر خودرو سرقت شد و رفت داخل پارکینگ و یا مکان سرپوشیده . که امکان دسترسی به ماهواره را ندارد ، موقعیتهای قبلی نشان میدهد. که آخرین نقط های که آنتن داشت کجا بود .

یعنی یک سارق خودرو به محض اینکه بتواند دستگاه جی پی اس ردیاب را بعد از صرف کردن زمان زیاد ، کشف کند باید از آن گاراژ پیاده فرار کند . چون خودشان کاملا مطع میشوند که مکانشان لو رفته است . اوراق خودرو در داخل گاراژهای مخصوص خود سارقین صورت میگیرد نه خیابان . پس خیالتان راحت باشد که همیشه شما برنده هستید نه سارق .

حال بیایید تا شما را بیشتر آگاه کنیم که انتخابتان از دزدگیر ، فقط جی پی اس ردیاب باشد ، و از بین جی پی اس های ردیاب ، بهترین جی پی اس ردیاب را انتخاب کنید . ما در این مقاله سعی میکنیم ویژگیهای انحصاری جی پی اس ردیاب دلتا را خدمتتان توضیح دهیم. تا بتوانید بین سایر دستگاههای جی پی اس ردیاب موجود در بازار تفاوتها را ببینید. و بهترین انتخاب را داشته باشید .




مطالب مرتبط: