بهترین ردیاب ماهواره ای موتورسیکلت

برای آشنایی با مفهوم جی پی اس و ردیاب خودرو به مقالات قبلی مراجعه کنید . هدف ما در این بخش ارائه دلایل برتری ردیاب موتور سیکلت دلتا است . دو شرط برای بهترین بودن لازم است . اول اینکه تولید کارخانه با تجربه و با کیفیت – دوم اینکه خدمات و پشتیبانی عالی داشته باشد . در مورد ردیاب دلتا این دو شرط به خوبی رعایت شده است . محصولات ردیاب دلتا در کارخانه ای تولید میشودند که در کل دنیا در حال فروش هستند .

تجربه ۱۲ ساله گروه مهندسی ردیاب دلتا باعث انتخای محصولات این کارخانه شده است. ردیاب دلتا تنها برندی است که خدمات ردیابی اورجینال خود کارخانه را به مشتریان میدهد. این کارخانه دارای ۴ سرور قدرتمند در نقاط مختلف دنیا با پوشش ۱۸ زبان زنده میباشد . درسته که به غیر از زبان فارسی ، زبانهای دیگر برای ما کاربرد ندارد . اما این تعداد زبان نشان دهنده کشورها و خودرو های استفاده کننده از این محصول است .

ردیاب ماهواره ای خودرو دلتا


 

مزایای ردیاب ماهواره ای موتور دلتا

همانطور که در بالا اشاره شد ردیاب دلتا محصول کارخانه بین المللی با خدمات ردیابی اورجینال میباشد . این ویژگی تنها در ردیاب دلتا رعایت شده است . ما با اهداف بشر دوستانه در خدمت مشتریان هستیم . به همین دلیل با جان و دل به مشتریانمان خدمات و پشتیبانی میدهیم . رضایت مشتریان سابق از ما باعث دلگرمی و ادامه این مسیر در ما شده است. به همین دلیل بازدیدهای متوالی از کارخانه های مختلف انجام میدهیم تا همیشه از بروز بودن محصولات مطلع شویم . وقتی از نزدیک تولیدات یک کارخانه را میبینیم متوجه میشویم کدام محصول بهترین است . این نیازمند داشتن دانش فنی ، آشنایی به اصول بازرگانی و همچنین زبان تخصصی بازرگانی آن کشور است .

ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی

آقای رضا ملکی مدیر ردیاب دلتا

 

قیمت ردیاب ماهواره ای موتورسیکلت دلتا

ردیابهای دلتا به صورت کاملا قانونی وارد و ترخیص میشوند . ترخیص قانونی به نفع مشتریان است . گمرک در هر واردات ما با ارسال نمونه ردیابهای دلتا به آزمایشگاه های تخصصی الکترونیک از استاندارد بودن دستگاه مطمئن می شود . همچنین سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی از ایمن بودن امواج دستگاه مطمئن میشود . طی کردن همه این مراحل هزینه زیادی دارد . بعضی ها با دور زدن گمرک و سازمانهای ذیربط اقدام به ترخیص میکنند .

این کار هزینه واردات را کم میکند که در ظاهر به نفع مشتری است . اما چون از صحت دستگاه اطمینان حاصل نشده است احتمال خطرات جانی و مالی برای مشتریان زیاد خواهد بود . همچنین چون برخی وارد کنندگان ، کالاهای متفرقه وارد میکنند ، کاملا مشخص است که امکان دریافت تائیدیه های استاندارد را نخواهند داشت . به همین دلیل اجناس بی کیفیت اما با قیمت ارزان به دست مشتری میرسد . پنل ردیابی این قبیل دستگاه ها هم متفرقه است که پر از اشکالات برنامه نویسی و ردیابی میباشد .

پس با کنار هم قرار دادن آیتم هایی که در بالا اشاره شد کاملا میتوان متوجه شد که دلیل ارزانی چیست . اما آیا امنیت برای مشتری ارزش بیشتری دارد یا بی کیفیت ارزان ؟ داشتن پنل ردیابی فابریک مساوی است با امنیت پایدار و آرامش بلند مدت . یعنی مشتریان دوست دارند دستگاه خریداری شده برای چندین سال کار کند و سایت ردیابی همیشه آنلاین باشد . خب این ارامش و امنیت را فقط در ردیابهای با کیفیت دلتا میتوان به دست آورد . باز هم عنوان میکنیم که این ادعا نیست و شناسنامه محصول همان ۱۸ زبان موجود در ۴ سرور قدرتمند فابریک کارخانه میباشد .

قیمت ردیاب ماهواره ای موتورسیکلت دلتا

ردیاب دزدگیر سیمکارتی ماهواره ای موتور سیکلت دلتا

 

ویژگیهای سخت افزاری ردیاب دلتا

۱ – ارسال هشدار ضربه ( از طریق sms )
۲ – ارسال هشدار روشن شدن غیر مجاز موتور سیکلت ( از طریق sms )
۳ – امکان خاموش کردن موتور سیکلت از راه دور قابل . تنظیم در سرعتهای مختلف ( از طریق sms )
۴ – امکان ارسال هشدار قطع برق اصلی موتورسیکلت ( از طریق sms )
۵ – دارای باطری داخلی برای زمانهای قطع برق
۶ – امکان ارسال هشدار ضعیف شدن باطری داخلی ( از طریق sms )
۷ – امکان شنود  ( فقط برای صاحب موتور امکان پذیر است )

۸ – امکان ردیابی از طریق سایت قدرتمند فابریک کارخانه ( ۱۸ زبان زنده دنیا- زبان فارسی )
۹ – امکان ردیابی از طریق نرم افزار اندروید و آیفون
۱۰ – امکان ردیابی و گرفتن آدرس موقعیت خودرو از طریق sms
۱۱ – امکان نصب کارت SD
۱۲ – دارای دو عدد آنتن اکسترنال قوی و کاملا اکتیو که به صورت مخفی نصب میشود .
۱۳ – دارای برق استاندارد ۱۲ ولت و ۲۴ ولت میباشد .
( مناسب برای موتورسیکلت.خودروهای سواری داخلی.خودروهای سواری خارجی.خودروهای سنگین )

ویژگیهای سخت افزاری ردیاب دلتا

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

ویژگی نرم افزار مخصوص موبایل ( اندروید و آیفون )

 

۱ – نرم افزار بسیار کم حجم و روان ( کمتر از ۳ مگابایت )

۲ – امنیت بالا و ضد هک ( به دلیل وصل شدن به سور قدرتمند کارخانه )

۳ – امکان نمایش آنلاین و همزمان چندین وسیله نقلیه

۴ – امکان گزارشگیری از موقعیت های قبلی

۵ – امکان تنظیمات گزینه ها به دلخواه

۶ – امکان مشاهده وضعیت موتور سیکلت ( روشن یا خاموش – سرعت – مسافت حرکت – وصل بودن برق – وضعیت ماهواره و اینترنت )

۷ – قابل نصب بر روی هر تعداد موبایل و تبلت بدون محدودیت

ویژگی نرم افزار مخصوص موبایل ( اندروید و آیفون )