تفاوت ردیاب با مسیریاب چیست؟

 ۱- ردیاب خودرو

۲- مسیریاب، رهیاب، نویگیشین


۱- ردیاب دلتا جی پی اس GPS 

ردیاب دلتا به صورت مخفی در خودرو نصب می‌شود و به عنوان سیستم امنیتی خودرو می‌باشد که بهترین جایگزین برای سیستم دزدگیر می‌باشد. چون ردیاب دلتا قابلیت ردیابی و دزدگیر ماهواره ای خودرو را دارد. شما با نصب ردیاب دلتا دیگر نیاز به دزدگیر ماشین نخواهید داشت. چون ردیاب دلتا مجهز به بهترین سیستم امنیتی می‌باشد که با قابلیتهای زیادی به بازار دنیا عرضه شده است. 

دزدگیر ماهواره‌ای خودرو یک سیستم کامل و پیشرفته است. دریافت اطلاعات از طریق ماهواره های در حال گردش به دور زمین است. موقعیت دریافتی کاملا دقیق می‌باشد. (مخصوصا در مدلهای دارای آنتن اکسترنال و ورژن GPS چهار). ارسال اطلاعات بر روی بستر اینترنت (GPRS) و بستر پیامک (SMS/GSM) می‌باشد. محلی برای ذخیره خودکار اطلاعات به نام سرور (server) وجود دارد. امکان از کار انداختن دزدگیر ماهواره ای کاملا صفر می‌باشد. چون یک سارق به محض باز کردن درب خودرو کاملا غافلگیر می‌شود. یعنی صاحب خودرو از باز شدن درب ها به وسیله پیامک مطلع شده است.

درباره ردیاب خودرو بیشتر بدانید

ردیاب خودرو و دزدگیر ماهواره‌ای دلتا جی پی اس، مدل 203B

در مدل فول آپشن جی پی اس ردیاب دلتا، به محض تکان خوردن خودرو، شروع به آژیر کشیدن میکند. هم زمان از طریق پیامک وضعیت پیش آمده را به صاحب خودرو اطلاع می‌دهد. پس فرضیه از کار انداختن جی پی اس ردیاب دلتا، صفر می‌باشد. همچنین باید یادآوری کنیم که نصب جی پی اس ردیاب دلتا و دزدگیر ماهواره ای خودرو توسط نصابان حرفه ای و نمایندگیهای معتبر که نصب می‌شوند هیچگونه جای دسترسی سریع به جی پی اس ردیاب را نمی‌دهد.

 

مسیریاب gps بر روی شیشه و یا بر روی پنل خودرو نصب می‌شود که امکان ناوبری را دارد و شما با دادن آدرس مقصد به صورت سخنگو شما را راهنمایی می‌کند. امکانات ویژه‌ای در مسیریاب وجود دارد که مسافت پیموده شده، مسافت باقیمانده، سرعت خودرو، اماکن نزدیک، آدرس و قابلیتهای بیشمار دیگر که برای کاهش مصرف سوخت و همچنین برای رانندگی آسان و لذت بخش بسیار مناسب است را در اختیار شما قرار می،دهد.

نقشه مسیریاب با آپدیت جدید و قابل بروز رسانی

قابل توجه دارندگان دستگاه‌های مسیریاب (مسیریاب مارشال، مسیریاب گارمین، مسیریاب tomtom، مسیریاب navking، مسیریاب ekoe، مسیریاب ndrive، مسیریاب آپکو، مسیریاب مگافورس، مسیریاب پایونیر و سایر مسیریاب‌ها) و یا مسیریابهای خارجی و پنل های فابریک که امکان ناوبری را دارند و به دنبال نقشه جدید و بروز با قابلیت آپدیت می‌باشند به ادامه مطلب مراجعه کنند و از تماس تلفنی خودداری نمایند.

نقشه جدید انواع مسیریاب با قابلیت آپدیت



برای دریافت نقشه با قابلیت بروزرسانی لازم است که به پشتیبانی شرکت مارشال 0218732 تماس بگیرید .