جی پی اس خودرو

استفاده و کاربرد بسیار زیادی از فناوری GPS وجود دارد. در زندگی روزمره سریع، یک تکنولوژی ابتکاری مانند GPS، باعث افزایش یافتن سرعت کار می شود. مردم همیشه برای راحتی تلاش می کنند تا زندگی خود را ساده تر کنند. با داشتن جی پی اس، یک هواپیما و یا کشتی بهتر میتواند مسیر خود را پیداکند. همچنین یک کوهنورد و یا صحرانورد دیگر گم نمی‌شود. هیچ کودک و سالمندی که آلزایمر دارد، دچار مشکل نمی شود. هیچ خودرو و یا موتورسیکلتی، سرقت نمی‌شود. همگی اینها از اهمیت شگفت انگیز GPS در جهان امروز می‌باشد.
به طور کی می‌توان جی پی اس را در سه دسته اصلی قرار داد:
۱. جی پی اس مسیریاب و رهیاب ( نویگیشن Navigation  )
۲. جی پی اس ردیاب ( تراکر Tracker  )
۳. جی پی اس نقطه زن

جی پی اس خودرو

جی پی اس مسیریاب و رهیاب ( نویگیشن Navigation  )

جی پی اس مسیریاب همانگونه که  از اسم آن مشخص است برای ناوبری در جاده‌ها (استفاده عمومی) در طبیعت (استفاده ورزکاران) در دریا و هوا فضا استفاده می‌شود. نقشه هوایی، دریایی، شهرها و توپوگرافی انواع مختلفی از نقشه ها است که بر اساس نوع استفاده در دستگاه های نویگیشن نصب می‌شود. این نقشه‌ها به صورت هوشمند و پردازش شده (پروسس process) می‌باشند. گیرنده زمینی با دریافت امواج ماهواره ای، موقعیت را بر روی این نقشه‌های هوشمند، نمایش میدهد. معمولا خطای زیر 5 متر در همه جی پی اس های معمولی وجود دارد . این خطا مربوط به فاصله زیاد ماهواره ها از زمین و همچنین قدرت پردازشگر نویگیشن ها می‌باشد.

جی پی اس ردیاب (تراکر Tracker)

2 – جی پی اس ردیاب انواع مختلفی دارد که هر کدام برای استفاده های مختلفی ساخته شده اند . بعضی از ردیابها با حجم کوچک برای استفاده های شخصی میباشد و برخی دیگر برای استفاده های صنعتی طراحی شده اند . در کل میتوان جی پی اس ردیاب را بر اساس کاربرد به سه دسته تقسیم کرد :

۱. ردیاب شخص
۲. ردیاب خودرویی
۳.ردیاب موتورسیکلت

ردیاب شخصی

ردیاب شخصی برای کنترل کودکان ، سالمندان آلزایمری ، پرسنل ویزیتور ، اشیا قابل حمل مثل چمدان مورد استفاده قرار میگیرد . ردیابها بر اساس اندازه ای که دارند ، باتری و مدت نگهداری شارژ آن متغیر خواهد بود . از یک ردیاب شخصی با اندازه خیلی کوچک نمیتوان انتظار طول عمر زیاد باتری و همچنین قدرت آنتن دهی خوبی را انتظار داشت . پس در موقع خرید حتما تناسب بین اندازه و مدت نگهداری شارژ را بر اساس نوع کار خود انتخاب کنید . معمولا برای کودکان وسالمندان باید حجم و وزن دستگاه کم باشد تا در حمل آن با مشکل مواجه نشوند .مساله دیگری که در تهیه ردیاب شخصی باید دقت نمائید ، سایت و نرم افزار ردیابی  و خدمات پس از فروش آن میباشد . ردیاب ، یک وسیله امنیتی میباشد و لازم است که از جای معتبر خریداری شود

مزایای سیستم ردیابی GPS:

ویژگی های دیگر جی پی اس
همانطور که GPS دارای انواع مختلفی از نقشه ها و مسیرهای نقشه است، شما قادر به دسترسی به مقدار زیادی اطلاعات بلافاصله بدون تاخیر زیاد هستید. برخی از دستگاه های جی پی اس شامل دوربین های دیجیتال و رادیوهای آب و هوا است.

کمک می کند تا مکان را پیدا کنید
فناوری جی پی اس مسیریاب، ساده ترین راه را برای رسیدن به هر مکانی که می خواهید، فراهم می کند. شما همچنین می توانید به راحتی مکان فعلی خود را ایجاد و یا ویرایش کنید، سپس با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. مسیریابی ماهواره ای ساده تر از پیدا کردن مکان از طریق نقشه ها است. همین کار را می توان برای وسایل نقلیه با استفاده از سیستم های جی پی اس ردیاب GPS Tracker 9 انجام داد که بسیار مفید است. اگر یک وسیله نقلیه فعال شده GPS به سرقت رفته باشد، به راحتی میتوان ردیابی کرد .

ساده تر می شود
با کمک دستگاه های GPS، ناوبری ساده تر می شود. این اطلاعات مربوطه مانند فاصله و کوتاهترین مسیر را براساس نقشه های GPS، می توانید ببینید و سفر کنید. محاسبه زمان تقریبی رسیدن به مقصد، پیدا کردن اماکن و معابر از قبیل بانک، داروخانه، پمپ بنزین و خیلی امکانات دیگر که در داخل نقشه های هوشمند جی پی اس رهیاب مسیریاب وجود دارد .

انجام توابع مختلف
حمل و نقل ارتفاع سنج، قطب نما الکترونیکی، ساعت و تقویم بدون هیچ زحمتی است .. در بیشتر دستگاه های جی پی اس، این توابع علاوه بر تجهیزات ناوبری GPS برای ساخت سفر خود قابل توجه و لذت بخش ارائه شده است. محاسبه مساحت زمین، نقطه گذاری برای مسیرهای کوهنوردی، استفاده برای کشاورزی با استفاده از جی پی اس دستی گارمین امکان پذیر میباشد.

ردیابی وسایل نقلیه و کارکنان
تجهیز وسایل نقلیه شرکت شما با سیستم ردیابی وسیله نقلیه جی پی اس، یک راه عالی برای کنترل وسایل نقلیه و رانندگان است. این نه تنها امنیت کارکنان را تامین میکند، بلکه باعث افزایش راندمان و کاهش هزینه های شرکت میشود. به طور مثال اگر هر راننده هر روز برای استفاده شخصی یا از روی سهل انگاری فقط یک لیتر بنزین اضافه مصرف کند. با احتساب هزینه های استهلاک خودرو و هدر رفت ساعت کاری، هزینه های زیادی را در طول سال به شرکت تحمیل میکند. پس با نصب جی پی اس ردیاب خودرو به راحتی میتوان همه چیز را کنترل و مدیریت کرد . این هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت میباشد .


مزایای جی پی اس ردیاب دلتا به شرح زیر میباشد :

۱- پرسنل و کارشناسان ردیاب دلتا از مجموعه بزرگی تشکیل شده اند. که از لحظه تولید جی پی اس ردیاب در کارخانه تا لحظه رسیدن آن به دست مشتری به طور کامل نظارت دارند . یعنی در تولید و خرید آن در کارخانه نظارت کامل توسط کارشناس بازرگانی جی پی اس ردیاب دلتا صورت میگیرد. که بهترین جی پی اس ردیاب را بتوانیم به ایران وارد کنیم . این خرید چون به میزان زیاد و در خود کارخانه ( نه از راه دور ) انجام میگیرد طبیعتا به قیمت بسیار مناسب تهیه میگرددکارشناسان ما این توانایی را دارند که مثل سایر جی پی اس های ردیاب بی کیفیتی که در بازار موجود است را به قیمت خیلی پائین تر خریداری کنند . اما آنچه که برای مجموعه جی پی اس ردیاب دلتا مهم است ،فقط کیفیت است . رقابت ردیاب دلتا در بازار ایران فقط بر روی قیمت نیست . چون اگر قیمت اولویت اصلی کار ما بود مطمئنا جی پی اس ردیاب با قیمتهای بسیار پائین تر نسبت به افراد دیگر در بازار به فروش میرساندیم. ( قیمت جی پی اس ردیاب دلتا بسیار مناسب است ) . پس ما سعی کردیم که از کارخانه اصلی خریداری کنیم که این کار فقط در انحصار توانایی ما است و لا غیر .

۲– سایت ردیابی جی پی اس دلتا ، فابریک کارخانه میباشد . یعنی خدمات ارائه شده جهت ردیابی از طریق خود کارخانه که دارای سرورهای بسیار قدرتمندی جهت ردیابی دارند صورت میگیرد . همه مخاطبین محترم در جریان هستن که قدرت سرورهای فابریک خیلی بیشتر از سرورهای موجود در ایران است . در حال حاضر سرورهای جی پی اس ردیاب دلتا به ۱۸ زبان زنده دنیا که فارسی هم جزوی از آن است خدمات ارائه میدهند . این مطلب به این معنی است که این کارخانه به کل دنیا جنس صادر میکند و مشتریان راضی زیادی از سراسر دنیا دارد. که تا این حد توانسته است رشد کند . وجود سایت ردیابی قدرتمند گویای برتری سخت افزاری جی پی اس ردیاب دلتا میباشد . قابلیتهای بیشماری در سایت ردیابی جی پی اس دلتا وجود دارد. از قبیل:

۱- تعین سرعت و محدوده

۲- امکان ردیابی همزمان و آنلاین تعداد زیاد خودرو بدون افت سرعت در ردیابی ( مثلا ۲۰۰ عدد خودرو را آنلاین در یک لحظه میتوان دید که این نشان دهنده قدرت بالای سرورهای ردیاب دلتا میباشد )
۳- امکان مشاهده روی نقشه مخصوص ردیابی
۴- امکان گرفتن خروجی اکسل از گزارشات و مسافتهای طی شده تا یک ماه .

۵- سخت افزار با کیفیت عالی که به تائیدیه سازمانهای استاندارد جهانی رسیده است ( استاندارد معروف CE ) . در کشور ایران ، جی پی اس ردیاب دلتا توانسته است مجوزهای استاندارد شرکت اپیل ( صنایع انرژی برق ایران ) و سازمان ارتباطات و مقررات رادیویی را اخذ کند .

۶– نرم افزار ردیابی گوشیهای اندروید و آیفون. با حجم بسیار کم و روان ، با قدرت و امنیت بسیار بالا ( غیر قابل هک )
۷– پشتیبانی خستگی نا پذیر کارشناسان جی پی اس ردیاب دلتا۶ – تنوع جی پی اس ردیاب دلتا
۸ _ همیشه موجود بودن جی پی اس ردیاب
۹ – در دسترس بودن و آسان بودن خرید ردیاب دلتا ( مرکز تهران با امکان دسترسی از طریق مترو و اتوبوس )

10 – سایر مزایا را خودتان بعد از خرید جی پی اس ردیاب دلتا خواهید دید .



Top
logo-samandehi