ردیاب خودرو بدون نصب و سیمکشی جی پی اس مگنتی آهنربایی

ردیاب خودرو بدون نصب و سیمکشی جی پی اس مگنتی آهنربایی استفاده های مختلفی دارد. معمولا سه دسته افراد مشتاق استفاده از جی پی اس غیر نصبی هستند . یک دسته بخاطر گارانتی ماشین و دسته دوم بخاطر جابجایی راحت بین چند ماشین و دسته سوم برای کارهای غیر مجاز ردیابی هستند . در ادامه با ما همراه باشید .

بهترین ردیاب خودرو چیست ؟

بهترین ردیاب برای خودرو باید امنیت ایجاد کند و امکان شناسایی برای سارقین وجود نداشته باشد . همچنین موقعیت دقیق خودرو را به صورت لحظه ای و آنلاین و بدون قطعی نشان دهد . دوام جی پی اس ردیاب و خدمات گارانتی و پشتیبانی هم بسیار مهم است که خیلی باید دقت شود .

چرا ردیاب غیر نصبی ؟

بعضی از صاحبان خودرو بخاطر نگرانی از گارانتی ماشین ، به دنبال ردیاب بدون سیمکشی هستند . به همین دلیل به سراغ ردیابهای میروند که آهنربایی و شارژی هستند . و یا چندین خودرو دارند و میخواهند یک تیر و دو نشان بززند و به راحتی بین خودروها جابجا کنند . این ردیابها به دلیل محدودیت باتری داخلی ، نیاز به شارژ مستمر دارد . فرض کنید به خاطر سفر طولانی و یا فراموشی در شارژ به موقع ، خودروی شما مورد سرقت قرار بگیرد . آنوقت عملا آن جی پی اس برایتان هیچ کارایی نخواهد داشت . محدودیت دیگر این نوع جی پی اس ها در ضعیف بودن آنتن دهی است . به همین علت موقعیت خودرو را با خطا نشان میدهد . از دیگر مشکلات ردیابهای مگنتی این است که شما امکان مخفی کردن حرفه ای ردیاب را ندارید و سارقین به راحتی میتوانند آنها را پیدا کنند . این سه مشکل عمده را میتوان در کنار مشکلات دیگری که در پایین شرح میدهیم ، به عنوان معایب این نوع جی پی اس ها ذکر کرد .

ردیاب خودرو بدون نصب و سیمکشی جی پی اس مگنتی آهنربایی

معایب جی پی اس آهنربایی

  1. محدودیت در مدت نگهداری شارژ ( حتی ردیابهایی که ادعا میشود تا یک ماه شارژ نگه میدارد نباید اعتنا کرد )
  2. محدودیت در آنتن دهی ( بخاطر آنتن داخلی بودن ، ضعیف هستند و خطا دارد )
  3. محدودیت در جاسازی ( به راحتی توسط سارقین ، کشف میشود )
  4. عدم اطلاع از باز شدن درب خودرو
  5. عدم اطلاع از روشن شدن خودرو
  6. شنود ضعیف
  7. نداشتن امکان خاموش کردن خودرو از دور
  8. دوام کمتر نسبت به ردیابهای با سیمکشی

ردیاب خودرو بدون نصب و سیمکشی جی پی اس مگنتی آهنربایی

چرا ردیاب بدون سیمکشی

بعضی افراد به هر دلیلی میخواهند وسیله نقلیه دیگران را ردیابی کنند . به همین دلیل به سراغ ردیابهای بدون سیمکشی هستند . در ظاهر این کار آسان است اما طبق قانون  ، تجسس در امور دیگران جرم است و دارای مجازات میباشد . یعنی اگر شاکی خصوصی باشد ، قابل پیگرد قانونی است  ( حتی برای همسر ، برادر ، خواهر ، فرزند ، همسایه ، دوست ، آشنا ) . پس نباید از این مساله به آسانی عبور کنید و قانون را نادیده بگیرید . پس بهتره از این نوع استفاده ، صرف نظر کنید .

ردیاب خودرو بدون نصب و سیمکشی جی پی اس مگنتی آهنربایی

کاربرد جی پی اس ردیاب مگنتی

معمولا از این نوع ردیابها برای کودکان و سالمندان ، ویزیتور ، پرسنل ، کیف و چمدان ، کانتینر ها و کلا موارد شخصی استفاده میشود . مثلا یک کودک اوتیسمی و یا یک سالمند آلزایمری که هر لحظه ممکن است گم شود ، حتما باید به ردیاب مجهز شوند . به راحتی با استفاده از نرم افزار موبایل ، میتوان موقعیت آنها را بر روی نقشه ، مشاهده نمود . همچنین برای پرسنل و یا ویزیتور هایی که در یک منطقه در حال کار هستند به راحتی توسط مدیران شرکت قابل ردیابی خواهند بود . این کار برای اطلاع از موقعیت پرسنل و افزایش راندمان آن شرکت جزو ضروریات است . البته این نوع ردیابی با اطلاع آن شخص انجام میگیرد و تجسس محسوب نمیشود . کاربرد دیگر ردیابهای شارژی ، برای مراقبت از کیف و چمدان در برابر سارقین است . چون سطع کیف و چمدان فلزی نیست ، دچار مشکل آنتن دهی نمیشود .

ردیاب خودرو بدون نصب و سیمکشی جی پی اس مگنتی آهنربایی

برای خودروهای دارای گارانتی ، چه ردیابی مناسب است ؟

ردیابها دارای آپشن های مختلفی هستند که در دوره گارانتی خودرو میتوان بخشی از آن را نصب نکرد . مثلا تنها قسمتی که نیاز به قطع سیم دارد ، رله خاموش کن جی پی اس است . چون باید در مسیر سیم پمپ سوخت قرار بگیرد . این قسمت چون نیاز به قطع سیم دارد ، میتوان بعد از اتمام گارانتی نصب کرد . و یا میتوان ریسک پذیر بود و در دوره گارانتی هم نصب کرد .

البته خودروهای ایرانی را میتوان با سوکت فابریک نصب کرد و هیچ مشکلی برای گارانتی خودرو پیش نمی آید . بهترین مدل که به گارانتی خودرو و حتی کامپیوتر خودرو بدون آسیب نصب میشود ، ردیاب خودرو دلتا 203A میباشد . این مدل ، ردیاب صنعتی دو آنتنه است که جزو بهترینها برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی و حتی برای انواع موتورسیکلت است . قابلیت نصب حرفه ای توسط نمایندگان نصب ردیاب دلتا را دارد . از ویژگیهای بارز این مدل میتوان به استاندارد بودن ، سفارشی بودن و ضد سرقت بودن آن اشاره کرد .

ردیاب خودرو بدون نصب و سیمکشی جی پی اس مگنتی آهنربایی

جمع بندی

اگر برای امنیت خودرو و یا ردیابی خودروهای اجاره ای به دنبال استفاده از جی پی اس ردیاب هستید ، حتما از مدل های با سیمکشی استفاده کنید . ردیابهای آهنربایی خودشان در معرض سرقت هستند و به هیچ وجه ، گزینه مناسبی برای ایجاد امنیت وسیله نقلیه شما نمیباشند . اگر برای کارهای تجسسی میخواهید از ردیابهای مگنتی استفاده کنید ، جرم بزرگی است که موجب پیگرد قانونی میشود . این نوع ردیابها فقط برای استفاده های شخصی مناسب است نه خودرویی .


کاتالوگ جی پی اس ردیاب خودرو دلتا 203A

راهنمای دانلود:
این فایل PDF میباشد و نیاز به نرم افزار ادوب آکروبات دارد .

مطالب مرتبط: