بهترین ردیاب ماهواره ای خودرو

برای آشنایی با مفهوم جی پی اس و ردیاب خودرو به مقالات قبلی مراجعه کنید . هدف ما در این بخش ارائه دلایل برتری ردیاب خودرو دلتا است . دو شرط برای بهترین بودن لازم است . اول اینکه تولید کارخانه با تجربه و با کیفیت – دوم اینکه خدمات و پشتیبانی عالی داشته باشد . در مورد ردیاب دلتا این دو شرط به خوبی رعایت شده است . محصولات ردیاب دلتا در کارخانه ای تولید میشودند که در کل دنیا در حال فروش هستند . تجربه ۱۲ ساله گروه مهندسی ردیاب دلتا باعث انتخای محصولات این کارخانه شده است. ردیاب دلتا تنها برندی است که خدمات ردیابی اورجینال خود کارخانه را به مشتریان میدهد. این کارخانه دارای ۴ سرور قدرتمند در نقاط مختلف دنیا با پوشش ۱۸ زبان زنده میباشد . درسته که به غیر از زبان فارسی ، زبانهای دیگر برای ما کاربرد ندارد . اما این تعداد زبان نشان دهنده کشورها و خودرو های استفاده کننده از این محصول است .

بهترین ردیاب ماهواره ای خودرو


 

مزایای ردیاب ماهواره ای خودرو دلتا

همانطور که در بالا اشاره شد ردیاب دلتا محصول کارخانه بین المللی با خدمات ردیابی اورجینال میباشد . این ویژگی تنها در ردیاب دلتا رعایت شده است . ما با اهداف بشر دوستانه در خدمت مشتریان هستیم . به همین دلیل با جان و دل به مشتریانمان خدمات و پشتیبانی میدهیم . رضایت مشتریان سابق از ما باعث دلگرمی و ادامه این مسیر در ما شده است. به همین دلیل بازدیدهای متوالی از کارخانه های مختلف انجام میدهیم تا همیشه از بروز بودن محصولات مطلع شویم . وقتی از نزدیک تولیدات یک کارخانه را میبینیم متوجه میشویم کدام محصول بهترین است . این نیازمند داشتن دانش فنی ، آشنایی به اصول بازرگانی و همچنین زبان تخصصی بازرگانی آن کشور است .

مزایای ردیاب ماهواره ای خودرو دلتا

آقای رضا ملکی مدیر ردیاب دلتا

 

قیمت ردیاب ماهواره ای خودرو دلتا

ردیابهای دلتا به صورت کاملا قانونی وارد و ترخیص میشوند . ترخیص قانونی به نفع مشتریان است . گمرک در هر واردات ما با ارسال نمونه ردیابهای دلتا به آزمایشگاه های تخصصی الکترونیک از استاندارد بودن دستگاه مطمئن می شود . همچنین سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی از ایمن بودن امواج دستگاه مطمئن میشود . طی کردن همه این مراحل هزینه زیادی دارد . بعضی ها با دور زدن گمرک و سازمانهای ذیربط اقدام به ترخیص میکنند . این کار هزینه واردات را کم میکند که در ظاهر به نفع مشتری است . اما چون از صحت دستگاه اطمینان حاصل نشده است احتمال خطرات جانی و مالی برای مشتریان زیاد خواهد بود . همچنین چون برخی وارد کنندگان ، کالاهای متفرقه وارد میکنند ، کاملا مشخص است که امکان دریافت تائیدیه های استاندارد را نخواهند داشت . به همین دلیل اجناس بی کیفیت اما با قیمت ارزان به دست مشتری میرسد . پنل ردیابی این قبیل دستگاه ها هم متفرقه است که پر از اشکالات برنامه نویسی و ردیابی میباشد .

پس با کنار هم قرار دادن آیتم هایی که در بالا اشاره شد کاملا میتوان متوجه شد که دلیل ارزانی چیست . اما آیا امنیت برای مشتری ارزش بیشتری دارد یا بی کیفیت ارزان ؟ داشتن پنل ردیابی فابریک مساوی است با امنیت پایدار و آرامش بلند مدت . یعنی مشتریان دوست دارند دستگاه خریداری شده برای چندین سال کار کند و سایت ردیابی همیشه آنلاین باشد . خب این ارامش و امنیت را فقط در ردیابهای با کیفیت دلتا میتوان به دست آورد . باز هم عنوان میکنیم که این ادعا نیست و شناسنامه محصول همان ۱۸ زبان موجود در ۴ سرور قدرتمند فابریک کارخانه میباشد .

قیمت ردیاب ماهواره ای خودرو دلتا

وارد کننده ردیاب خودرو

 

ویژگیهای سخت افزاری ردیاب دلتا

۱ – ارسال هشدار باز شدن غیر مجاز درب خودرو ( از طریق sms )
۲ – ارسال هشدار روشن شدن غیر مجاز خودرو ( از طریق sms )
۳ – امکان خاموش کردن خودرو از راه دور قابل . تنظیم در سرعتهای مختلف ( از طریق sms )
۴ – امکان ارسال هشدار قطع برق اصلی خودرو ( از طریق sms )
۵ – دارای باطری داخلی برای زمانهای قطع برق
۶ – امکان ارسال هشدار ضعیف شدن باطری داخلی ( از طریق sms )
۷ – امکان شنود داخل کابین خودرو ( فقط برای صاحب خودرو امکان پذیر است )
۸ – امکان ردیابی از طریق سایت قدرتمند فابریک کارخانه ( ۱۸ زبان زنده دنیا- زبان فارسی )
۹ – امکان ردیابی از طریق نرم افزار اندروید و آیفون
۱۰ – امکان ردیابی و گرفتن آدرس موقعیت خودرو از طریق sms
۱۱ – امکان نصب کارت SD
۱۲ – دارای دو عدد آنتن اکسترنال قوی و کاملا اکتیو که به صورت مخفی نصب میشود .
۱۳ – دارای برق استاندارد ۱۲ ولت و ۲۴ ولت میباشد .
( مناسب برای موتورسیکلت.خودروهای سواری داخلی.خودروهای سواری خارجی.خودروهای سنگین )

ویژگیهای سخت افزاری ردیاب دلتا

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

ویژگی نرم افزار مخصوص موبایل ( اندروید و آیفون )

 

۱ – نرم افزار بسیار کم حجم و روان ( کمتر از ۳ مگابایت )

۲ – امنیت بالا و ضد هک ( به دلیل وصل شدن به سور قدرتمند کارخانه )

۳ – امکان نمایش آنلاین و همزمان چندین وسیله نقلیه

۴ – امکان گزارشگیری از موقعیت های قبلی

۵ – امکان تنظیمات گزینه ها به دلخواه

۶ – امکان مشاهده وضعیت خودرو ( روشن یا خاموش – سرعت – مسافت حرکت – وصل بودن برق خودرو – وضعیت ماهواره و اینترنت )

۷ – قابل نصب بر روی هر تعداد موبایل و تبلت بدون محدودیت
ردیاب خودرو جی پی اس دلتا

ویژگی نرم افزار مخصوص موبایل ( اندروید و آیفون )

 

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

سالیان زیادی است که استفاده از جی پی اس ردیاب در دنیا مرسوم شده است. قبلا ردیابها به صورت افلاین بودند و اطلاعات و مسافتهای پیموده شده در حافظه SD ذخیره میشد . این اطلاعات با انتقال به کامپیوتر قابل مشاهده بود . اما با گسترش سیمکارت، همه ردیابها آنلاین شدند . یعنی در هر لحظه از راه دور میتوان موقعیت دقیق خودرو را بر روی نقشه مشاهده کرد .

جی پی اس ردیاب دلتا با تجربه ۱۲ ساله در زمینه ردیاب، پیشگام این کالای تخصصی بود . خوشبختانه ما در مجموعه ردیاب دلتا توانستیم به همه نیازهای مشتریان پاسخ دهیم و رضایت قلبی آنها را تامین کنیم. ردیاب دلتا به لحاظ داشتن خدمات فابریک کارخانه ، همیشه مورد استقبال اشخاص و مدیران شرکتها بود. داشتن سایت ردیابی فابریک ۱۸ زبانه از جمله زبان فارسی نشان دهنده ویژگی برتر و انحصاری ردیاب دلتا میباشد.

ماشین Jac S5 یک خودروی استاندارد است و لازم است که همیشه در انتخاب لوازم یدکی دقت لازم را داشته باشید. درسته که ماشین جک اس پنج یک خودروی چینی است اما استانداردهای خوبی را از لحاظ برق و ECU رعایت کرده است . در انتخاب ردیاب باید دقت کنید تا لذت داشتن امنیت را تجربه کنید . ردیابهای دلتا دارای استانداردهای بین المللی است و با خیال راحت میتوانید بر روی خودرو نصب کنید.

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا


 

دلایل برتری ردیاب دلتا

تولید شده توسط یک کارخانه بین المللی با کیفیت در چین ( ما نمیتوانیم دروغ بگوییم که اروپایی و یا آمریکایی است)
داشتن سایت ردیابی فابریک کارخانه به ۱۸ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی
داشتن ۴ سرور قدرتمند در نقاط مختلف جهان
داشتن نرم افزار موبایل و پنل ردیابی فابریک کارخانه با سرعت عالی
تجربه ۱۲ ساله مجموعه مهندسی ردیاب دلتا و آشنایی کامل به محصولات برتر دنیا
بازدید از خط تولید همه کارخانه های ردیاب در دنیا توسط کارشناسان ردیاب دلتا
داشتن نمایندگی و نصابهای حرفه ای در اکثر شهرهای ایران
داشتن تائیدیه ها و مجوزهای قانونی از مراکز ذیصلاح در ایران
داشتن آنتن های اکتیو و اکسترنال در دستگاه های ردیاب دلتا برای افزایش قدرت سیگنال
پشتیبانی قدرتمند توسط مهندسین و پرسنل ردیاب دلتا در ایران و دنیا

 

دلایل برتری ردیاب دلتا

بهترین ردیاب خودرو

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو خارجی و ایرانی

ردیاب خودرو دلتا ۲۰۳A به دلیل داشتن استاندارد بین المللی، قابلیت نصب بر روی انواع خودرو های سواری و سنگین را دارد. با افتخار به اطلاع شما میرسانیم که برای این محصول ، زمان بسیاری را صرف کردیم تا بتوانیم انواع ماشینهای ایرانی و خارجی را در ایران پشتیبانی کنیم . این محصول به دلیل رعایت استاندارد ECU انواع خودرو ها ، جزو پر فروش ترین محصول در دنیا شده است .همچین به دلیل اینکه برق موتورسیکلت و مخصوصا موتورسیکلتهای جدید همانند برق خودرو میباشد و استاندارد خاصی را نیاز دارند ، به راحتی میتوانند از محصولات جی پی اس ردیاب دلتا استفاده کنند . مشتریان ما آنهایی هستند که به امنیت فکر میکنند نه چیز دیگر . ما به خواسته مشتریانی که از ما کیفیت میخواهند ارج نهادیم و در واردات بهترین محصول دنیا دقت زیاد کردیم و همچنین در دادن خدمات فابریک و با کیفیت بسیار کوشا بودیم.

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو خارجی و ایرانی


نحوه خرید ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی

برای خرید ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی دو حالت میباشد . روش اول مراجعه حضوری به دفتر فروش مرکزی و یا نمایندگی های استان خودتان . روش دوم واریز وجه و ارسال دستگاه از طریق پست پیشتاز میباشد . در هر دو روش پس از دریافت جی پی اس ردیاب دلتا ، نصاف حرفه ای و مورد تائید شرکت ما خدمتتان معرفی خواهد شد . نصب جی پی اس ردیاب دلتا بسیار خاص و با کیفیت حرفه ای میباشد که دور از دسترس سارقین خودرو میباشد . در خرید ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی باید بسیار دقت کرد چون برخی از دستگاه های متفرقه میتواند اسیب جدی به ماشین وارد کند . ردیاب دلتا استاندارد ترین و امن ترین ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی میباشد .

نحوه خرید ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی


 

فرق بین دزدگیر ماهواره ای و دزدگیر سیمکارتی

قصد داریم ابتدا تفاوت بین جی پی اس ردیاب و دزدگیر ماهواره ای را با دزدگیر سیمکارتی مشخص کنیم تا بهتر بتوانید فرق این دو دستگاه را تشخیص دهید.

جی پی اس ردیاب و دزدگیر ماهواره ای

دزدگیر ماهواره ای برای دریافت موقعیت دقیق به ماهواره های GPS در حال گردش به دور زمین متصل میشود . با فرمولهای خاص ریاضی و ساعت اتمی دقیق که در ماهواره وجود دارد، موقعیت دقیق محاسبه میشود. حداقل سه ماهواره از ۲۸ ماهواره GPS برای این محاسبه نیاز است . موقعیت دقیق دریافت شده از ماهواره جی پی اس برای ارسال به سایت ردیابی، نیازمند داشتن سیمکارت میباشد . پس نقش سیمکارت در دزدگیر ماهواره ای فقط به عنوان ارسال داده ها میباشد و گیرندگی اصلی از ماهواره GPS انجام می گیرد. موقعیت دقیق خودرو در محلی به نام سرور ذخیره میشود . گزارش این موقعیت به صورت خودکار هر ۱۰ ثانیه از طرف دستگاه به سایت مخصوصی ارسال میشود. مشاهده دقیق موقعیت هم از طریق سایت ردیابی و هم از طریق نرم افزار اندروید و آیفون قابل مشاهده است .

همچنین میتوان موقعیتهای قبلی را گزارشگیری و پرینت نمود. مزیت اصلی داشتن جی پی اس در این است که گزارشات دقیق و لحظه ای و مستند می باشد. مطلب مهمی که در این قسمت باید دقت بیشتری کرد این است که هر سایت ردیابی قابل اعتماد نیست. بعضی از سرورهای ردیابی توسط شرکتهای کوچک ساخته شده اند و بعضی سرورها فابریک کارخانه میباشند.

جی پی اس ردیاب و دزدگیر ماهواره ای

ردیاب دزدگیر خودرو چیست ؟

 

بهترین دستگاه جی پی اس خودرو در ایران

همانطور که در بالا اشاره شد ، بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران و دنیا متعلق به DELTAGPS میباشد . برای اثبات میتوانید به سایت ردیابی دلتا مراجعه کنید . سایت ردیابی فابریک کارخانه دارای ۴ سرور قدرتمند میباشد . دو عدد سرور در آسیا – یک عدد سرور در اروپا و سرور چهارم در قاره آمریکا میباشد . سایت ردیابی ۱۸ زبانه از جمله زبان فارسی ، نشان دهنده کشورهای استفاده کننده از DELTAGPS میباشد . اگر زبان آلمانی را مثال بزنیم متوجه خواهید شد که در کشور آلمان مشتریان بزن و BMW سوار مشتری این کارخانه هستند . چون DELTAGPS به طور کامل استانداردهای ECU تمام خودرو ها را رعایت کرده است . برای خرید جی پی اس ارزان قیمت و با کیفیت ، بهترین انتخاب و تنها انتخاب در ایران و دنیا ، جی پی اس ردیاب دلتا میباشد .

نصب دستگاه جی پی اس خودرو

برای نصب جی پی اس ردیاب خودرو باید اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. مراجعه به محصولات ردیاب دلتا و انتخاب مدل مناسب با خودرو خودتان
  2. مراجعه حضوری برای خرید و یا واریز وجه دستگاه به شماره حساب ما ( از قسمت تماس با ما )
  3. مراجعه به نمایندگی نصب معرفی شده توسط شرکت ردیاب دلتا
  4. دریافت نام کاربری و رمز
  5. مراجعه به سایت ردیاب دلتا جهت یادگیری آموزش استفاده از نرم افزار و ردیابی

 

فرق جی پی اس ردیاب با مسیریاب ؟

جی پی اس استفاده های متفاوتی دارد . برای مهندسین عمران به عنوان ابزار نقشه برداری دقیق است . برای وسایل نقلیه هوایی ، دریایی و زمینی بهترین وسیله ناوبری است . برای تامین امنیت و کنترل از راه دور هم کاربرد دارد .
۱- مسیریاب و رهیاب موقعیت دریافت شده از ماهواره را بر روی نقشه نمایش میدهد .
۲ – ردیاب موقعیت دریافت شده از ماهواره را به صورت GPRS و یا SMS ارسال میکند .

خرید جی پی اس رهیاب سخنگو ماشین


جی پی اس ردیاب

جی پی اس ردیاب استفاده های مختلفی دارد . استفاده از جی پی اس باعث ایجاد امنیت و آرامش میشود . همچنین باعث افزایش راندمان کاری مدیران میشود .

  1. جی پی اس ردیاب خودرو
  2. جی پی اس ردیاب موتورسیکلت
  3. جی پی اس ردیاب شخصی


جی پی اس ردیاب خودرو

جی پی اس ردیاب خودرو عبارت است از یک دستگاه امنیتی و مدیریتی در خودرو . برای کنترل رانندگان و یا جلوگیری از سرقت خودرو استفاده میشود . داشتن ردیاب برای خودرو مساوی است با امنیت و آرامش . انواع مختلفی از ردیاب خودرو در دنیا تولید و استفاده میشود . بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در دنیا DELTAGPS میباشد . دلایل برتری ردیاب خودرو دلتا را میتوانید با کلیک بر روی لینک ببینید . نحوه کار به این صورت است که با استفاده از نرم افزار مخصوص گوشی و یا از طریق سایت ردیابی فابریک ، موقعیت دقیق را ببینید . موقعیت دقیق به صورت آنلاین قابل مشاهده می باشد . همچنین میتوانید موقعیت های قبلی را نیز بر روی نقشه ببینید . بهتره توضیحات مربوطه را در مقاله دلتا ۲۰۳A و دلتا ۲۰۳B+ میتوانید ببینید . برای آگاهی از فروش جی پی اس دست دوم خودرو با ما همراه باشید .

جی پی اس ردیاب خودرو


جی پی اس ردیاب موتورسیکلت

جی پی اس ردیاب دلتا برای موتورسیکلت نیز قابل استفاده است . یعنی میتوانید به عنوان ردیابی موتورسیکلت شخصی و یا شرکتی استفاده کنید . مدل های ردیاب دلتا به دلیل استاندارد بالایی که دارند قابل نصب بر روی خودرو و موتورسیکلت میباشند . برای داشتن دزدگیر ماهواره ای میتوانید مشخصات دلتا ۲۰۳B+ را ببینید . همچنین برای استفاده شرکتی میتوان از مدل دلتا ۲۰۳A استفاده کرد . برای آگاهی از فروش جی پی اس دست دوم خودرو با ما همراه باشید .

جی پی اس ردیاب موتورسیکلت


جی پی اس ردیاب شخصی

جی پی اس ردیاب شخصی دلتا ۲۰۲ برای استفاده کودکان و سالمندان میباشد . یعنی با داشتن جی پی اس شما هر لحظه موقعیت آنلاین را بر روی نقشه میتوانید ببینید . این امنیت و آرامش برای دارندگان محسوس تر از بینندگان میباشد . سالمندان آلزایمری در معرض گم شدن میباشند . کودکان در معرض سرقت و تعرض قرار دارند . با استفاده از دکمه SOS که بر روی ردیاب دلتا ۲۰۲ قرار دارد شما میتوانید درخواست کمک فرزندتان را دریافت کنید . با استفاده از نرم افزار موبایل و سایت مخصوص ردیابی میتوانید موقعیت دقیق را بر روی نقشه ببینید .

 

بهترین قیمت جی پی اس ماشین

عوامل مهمی در تعیین قیمت جی پی اس ماشین موثر است . اول از همه کارخانه سازنده و خدمات ارائه شده از کارخانه در تعیین قیمت موثر است . کیفیت ساخت دستگاه جی پی اس خودرو وقتی به تائید اتحادیه اروپا میرسد ، میتوان بر روی هر نوع وسیله نقلیه نصب کرد . ردیاب دلتا تولید شده توسط یک کارخانه بین المللی میباشد که همه استانداردهای اروپایی و ایران را رعایت کرده است .

عامل دوم در تعیین قیمت جی پی اس ماشین ، داشتن خدمات ردیابی فابریک کارخانه میباشد . بعضی از کارخانه ها سرور ردیابی مناسبی ندارند . به همین دلیل بعضی ها به دلیل قیمت ارزان این کارخانه ها ، محصول خریداری شده را به ناچار با سایت ایرانی خدمات دهی میکنند . این سایتها همیشه در معرض خطر حمله هکرها و همچنین تعطیلی شرکتهای ایرانی هستند و در این بین مشتری متضرر خواهد شد .

عامل سوم در تعیین قیمت جی پی اس ماشین ، داشتن آپشنهای مختلف است . ردیابهای دلتا به دلیل داشتن دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو جزو پر فروش ترین ردیابهای دنیا است . همچنین آپشنهای خاموش کردن خودرو از راه دور – سنسور ضربه – آژیر – ریموت – میکروفون و بسیاری از آپشنهای دیگر که در قیمت تمام شده محصول کاملا موثر است . وجود اینهمه آپشن و متعلقات باعث افزایش هزینه های حمل و ترخیص میشود . اما به دلیل اینکه مشتری حق استفاده از بهترین محصول دنیا را دارد ، با افتخار ما همیشه بهترین جی پی اس ردیاب خودرو را وارد ایران میکنیم . برای آگاهی از فروش جی پی اس دست دوم خودرو با ما همراه باشید .


 

 


 

 


مطالب مرتبط: