ردیاب خودرو

ردیاب خودرو دلتا بهترین وسیله تامین امنیت میباشد . استفاده از ردیاب دلتا بسیار آسان میباشد . ردیاب خودرو دلتا بسیار قدرتمند است . دلیل این قدرت ، کارخانه قدرتمند و بین المللی DELTAGPS میباشد .

ردیاب خودرو

تعداد 28 ماهواره ای به دور زمین در حال گردش هستند . جی پی اس ردیاب ماشین برای دریافت موقعیت دقیق نیاز به 3 عدد ماهواره نزدیک را دارد . با ساعت اتمی که در ماهواره ها وجود دارد ، موقعیت دقیق دریافت میگردد . ( DELTA 203A ) . این مدل مناسب افرادی است که دزدگیر از قبل دارند و میخواهند امنیت بیشتری اضافه کنند . همچنین برای مدیرانی که میخواهند ماشینهای شرکت و اداره را کنترل کنند .

دزدگیر ماهواره ای خودرو

جی پی اس دلتا 203B+ علاوه بر ردیابی ، به عنوان دزدگیر ماهواره ای هم میباشد . مناسب برای همه افرادی که دزدگیر ندارند و یا دارند و دوست دارند بهترین دزدگیر و به روزترین سیستم امنیتی را داشته باشند . مشخصات این جی پی اس حتما شما را شگفت زده خواهد کرد .

دزدگیر سیمکارتی

تفاوت دزدگیر سیمکارتی با ماهواره ای در این است که : 1 - موقعیت در دزدگیرهای سیمکارتی از دکل مخابراتی به صورت تقریبی دریافت میشود . 2 - اما در دزدگیرهای ماهواره ای ، موقعیت دقیق از طریق ماهواره GPS دریافت میشود . 3 - هر دو دستگاه سیمکارت میخورد اما در دزدگیر ماهواره ای ( GPS ) ، سیمکارت نقش ارسال ارسال اطلاعات را دارد .

بهترین ردیاب خودرو

کارخانه های مختلفی در دنیا اقدام به تولید GPS میکنند . تولید کننده های اصلی با کیفیتهای مختلف در چین میباشند . ما با شناخت کامل و پس از بازدید از کارخانه های مختلف ، ردیاب دلتا را انتخاب کردیم به دلایل زیر :

سایت قدرتمند ردیاب خودرو دلتا

ویژگی های سایت ردیابی دلتا 1 – ردیابی آنلاین 24 ساعته از همه جای دنیا بدون افت سرعت ( قدرتمند تر از سرورهای داخلی ) 2 – سرور ردیابی در خود کارخانه قرار دارد ( فابریک ) 3 -سایت ردیابی بین المللی میباشد ( 18 زبان زنده دنیا ) 4 – داشتن زبان فارسی 5 – امکان تعیین محدوده سرعت ( به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال میگردد ) 6 – امکان تعیین محدوده جغرافیایی ( به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال میشود . 7 – امکان مشاهده آنلاین موقعیت خودرو .( برای مدیران با یک نام کاربری میتوانند همه مجموعه خودرو ها را ببینند ) 8 – امکان گزارشگیری به صورت تصویری بر روی نقشه های مخصوص ( قابل پرینت ) 9 – امکان گزارشگیری به صورت فایل اکسل ( قابل پرینت ) 10 – امکان مشاهده سرعت خودرو در موقعیت و زمانهای مختلف 11 – امکان مشاهده زمانهای روشن و خاموش بودن خودرو در موقعیت و زمانهای مختلف 12 – امکان مشاهده مسافتهای پیموده شده خودرو در طول روز و یا ساعتهای مختلف 13 – ردیابی بسیار آسان و ارزان

سخت افزار قدرتمند ردیاب خودرو دلتا

ردیاب دلتا از لحاظ کیفیت قطعات در رتبه نخست ایران و جهان قرار دارد . این کیفیت به تائید اتحادیه اروپا رسیده است . ردیاب دلتا تنها ردیابی در ایران هست که توانسته است مجوز سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی + آزمایشگاه صنایع برق ایران ( اپیل ) + آزمایشگاه انفورماتیک ایران را اخذ نماید.

قیمت ردیاب خودرو

قیمت جی پی اس دلتا با توجه به کیفیت عالی و داشتن مجوزهای قانونی بسیار مناسب میباشد . ردیاب یک کالای امنیتی میباشد پس لازم است که کالای با کیفیت استفاده شود .

خرید ردیاب خودرو

برای خرید ردیاب گزینه های زیادی هست . اما اگر اولویت شما کیفیت میباشد بهترین انتخاب ردیاب دلتا است .

نمایندگی ردیاب خودرو

برای اخذ نمایندگی خودرو با ما تماس بگیرید . و یا اگر قصد خرید ردیاب دلتا را دارید با ما تماس بگیرید . ما نزدیکترین نمایندگی به شما را معرفی خواهیم نمود .

جی پی اس ردیاب خودرو

داشتن زندگی راحت نیازمند استفاده از ابزار را دارد . یک روش آسان برای داشتن امنیت خودرو و آرامش استفاده از جی پی اس ردیاب خودرو دلتا میباشد .

امنیت خودرو

همه افراد جامعه نیاز به امنیت دارند . این امنیت میتواند به روشهای مختلفی صورت بگیرد . 1 - امنیت توسط دستگاههای امنیتی جامعه2 - توسط خود شخص امکان برقراری امنیت در هر جامعه ای نیازمند صرف انرژی و هزینه زیادی است . هزینه تامین امنیت در هر جامعه ای توسط مالیات پرداختی خود شهروندان صورت میگیرد . اما پرداخت مالیات و به کار گیری نیروهای برقراری امنیت در هر جامعه باز هم نمیتواند میزان جرم و جنایت و سرقت را به صفر برساند .

امنیت ماشین

یکی دیگر از روشهای برقراری امنیت ، به کار گیری فکر و منابع در دسترس خود فرد میباشد . خدارو شکر در اکثر منازل بیش از یک خودرو یافت میشود . سیستمهای امنیتی به کار گرفته شده در این خودرو ها فقط ایموبلایزر و یا یک دزدگیر معمولی میباشد . برخی افراد به خیال خودشان با بستن یک دزدگیر تصویری و پرداخت هزینه زیاد نسبت به یک دزدگیر معمولی ، تصور میکنند که نهایت کار را در تامین امنیت خودرویشان انجام داده اند . با یک بررسی و تحقیق از کسانی که در کار نصب دزدگیر و سیستمهای امنیتی خودرو هستند میتوان فهمید که این نهایت کار نیست و یک دزد به راحتی میتواند در عرض چند ثانیه خودروی آنها را سرقت کند . صفحه اصلی ردیاب دلتا ردیاب دلتا 203B+ ردیاب دلتا 203A روش انتخاب بهترین ردیاب