ردیاب کودکان,ردیاب سالمندان,ردیاب شخصی,ردیاب ویزیتور,جی پی اس ردیاب,ردیاب آنلاین بچه,ردیاب سیمکارتی,بهترین ردیاب شخصی,ردیاب جیبی

 

همه ما توی دوران کودکی تجربه گم شدن و یا تظاهر به گم شدن و قایم شدن رو داشتیم که باعث ترس خودمون و والدینمون شده . الان هم که اون صحنه جلو چشمتون میاد شاید اشک و ترس بهتون دست بده . و یا اونایی که این تجربه رو نداشتن شاید از تجربه های دوستان و همسایه هاشون با خبرن . خیلی از این تجربیات دردناک بوده و فرجام خوشایندی نداشته . وقتی دوران قدیم رو به یادتون میارین متوجه میشین که در اون دوران هیچ تکنولوژی برای ردیابی نبود . اما الان همه جای دنیا به جی پی اس ردیاب مجهز شده اند و به خوبی دارن ازش استفاده میکنن .

 

ردیابی دقیق افراد بر روی نقشه

توی ایران هم با زحمات زیاد توانستیم یکی از مهترین و بهترین ردیابهای دنیا را به ملت عزیزمون به ارمغان بیاریم . هدف مجموعه پاسکال الکترونیک خدمت رسانی با نیت بشر دوستانه به همه ملت عزیز ایران است .

 

یکی از این اهداف بشر دوستانه به صورت خدمات در زمینه جی پی اس ردیاب شخصی میباشد که کاربردهای زیادی میتونه برای همه افراد جامعه داشته باشه . یکی از این کاربردهاش برای ردیابی کودکان میباشد . همه والدین از اینکه اتفاقی برای فرزند دلبندشون بیافته همیشه ترس داشتن . ممکنه فرزندشون بازیگوشی کنه و دیر برسه خونه . ممکنه آسیبهای دیگه ای توسط غریبه ها بهشون وارد بشه . به هر حال تنها راه کاهش اضطراب و نگرانی برای والدین فقط استفاده از جی پی اس ردیاب دلتا میباشد .

یکی دیگه از موارد استفاده از جی پی اس ردیاب شخصی دلتا ، استفاده برای سالمندان و مخصوصا سالمندانی که مبتلا به آلزایمر هستند . حتما توی فیلمها و یا بین همسایگان و فامیلهاتون شاهد بیماران آلزایمری بودین . در نگاه اول شاید براتون ساده باشه اما واقعا برای خانواده های اونها سختی زیادی داره . همیشه نگران گم شدن سالمندشون هستند و شاید چندین بار گم شده که با کلی زحمت و سختی تونستن پیداشون کنن و شاید هم نتونستن . خوب اینجاست که یکی دیگر از اهداف بشر دوستانه جی پی اس ردیاب دلتا نمایان میشه . ردیاب دلتا برای کمک به سالمندان آلزایمری بسیار مفید میباشد . با قرار دادن جی پی اس ردیاب شخصی دلتا در جیب اونها میتونید خیلی راحت  از راه دور اونهارو کنترل کنید . خیلی راحت میتونن روی نقشه مخصوص آنلاین ببینن که الان کجاست و یا چند دقیقه و ساعت پیش کجا بودن . همچنین میتونن از راه دور شنود کنند و از حال مساعد سالمندشون باخبر بشن . یک عدد دکمه SOS هم برای ارسال هشدار و موقعیت وجود داره که در مواقع ضروری میشه از اون استفاده کرد . پس یکی دیگه از راههای کاهش اضطراب و نگرانی افرادی که سالمند آلزایمری دارن فقط استفاده از جی پی اس ردیاب دلتا میباشد . در ضمن باید اشاره کنیم که این وسیله برای همه افرادی که حتی بیماری دیگه ای مثل مشکل قلبی هم دارن قابل استفاده است . چون در مواقع حساس یک فرد بیمار توانایی استفاده از تلفن همراه و گزارش شرح حال و مکان خودش رو نداره . اونجاست که جی پی اس ردیاب دلتا با امکان SOS به کمک اینها میاد .

از موارد دیگر استفاده از جی پی اس ردیاب شخصی دلتا میتوان برای کنترل ویزیتور و بازاریابها اشاره نمود . همه مدیران میدانند که برای کاهش هزینه های یک شرکت باید از روشهای نوین استفاده کرد . یکی از این روشها ، استفاده از جی پی اس ردیاب شخصی دلتا میباشد . یک مدیر خیلی راحت میتونه توی شرکت از طریق سایت ردیابی قدرتمند جی پی اس دلتا ، همه ویزیتورها و بازاریابهای خودشو در سطح شهر به صورت آنلاین ببینه . همچنین میتونه خیلی راحت از طریق این سایت گزارشگیری کنه که صبح ساعت چند کارشو شروع کرده و در طول روز به کجاها رفته . و یا اینکه میتونه خیلی راحت عملکرد آنها را در طول یکماه گزارشگیری کنه . پس اینجاست که جی پی اس ردیاب شخصی دلتا به کمک مدیران میاد که بتونن به بهترین شکل همه کارمندان بیرون از شرکتشون رو کنترل کنند .

 

موارد استفاده از جی پی اس ردیاب شخصی دلتا بیشمار است که علاوه بر موارد بالا میتوان به ردیابی کیف ، ردیابی دوچرخه ، ردیابی موتورسیکلت ، ردیابی خودرو هم اشاره کرد .

 

اگه شما هم به دنبال این هستین که اضطراب و هزینه های خودتونو کاهش بدین بهترین راه استفاده از جی پی اس ردیاب دلتا میباشد . قیمت ردیاب دلتا بسیار مناسب میباشد و قابل استفاده برای همه افراد با هر سطح سواد میباشد . جی پی اس ردیاب دلتا مجهز به ماژول GPS میباشد که از ورژنهای جدید استفاده شده است . علاوه بر این قابلیت LBS هم دارد . ال بی اس یعنی دریافت موقعیت از دکلهای مخابراتی و ارائه موقعیت تقریبی . LBS زمانی به کار میافته که ارتباط ماهواره ای GPS برقرار نباشد که این حالت معمولا داخل فضاهای سرپوشیده پیش میاد .

مخاطبین لطفا دقت کنند که بعضی افراد اقدام به فروش دستگاههای سیمکارتی که ماژول جی پی اس ندارن و یا ورژن پائین تری دارند را به عنوان ردیاب میفروشن که نمیشه به اونها عنوان جی پی اس ردیاب را داد . در ضمن علاوه بر قابلیتهای قوی سخت افزاری باید به نرم افزار ردیابی هم دقت لازم را داشته باشید . ردیابهای دلتا مجهز به سایت ردیابی بسیار قدرتمند هستند که 18 زبان زنده دنیا را پوشش میدهد . قدرت ردیاب دلتا بر همه مردم دنیا اثبات شده است و برای همین روز به روز بر تعداد زبانهای تحت پوشش آن افزوده شده است . همچنین شما میتونید با گوشیهای اندرویدی و آیفون به راحتی با نصب نرم افزار ردیابی مخصوص که در سایت ردیاب دلتا قابل دانلود میباشد اقدام به ردیابی آنلاین کنید .