ردیاب , دزدگیر , جی پی اس , ردیاب دلتا

 

یکی از روشهای حفاظت از خودرو ، استفاده از دزدگیر میباشد . اما به دلیل نا کارآمد بودن یک دزدگیر آیا روش دیگری نیز وجود دارد ؟

معمولا کارخانه های سازنده دزدگیر بر روی دستگاه خود کلمه آلارم به معنی هشدار را درج میکنند ، نه کلمه دزدگیر !

یعنی یک دستگاه آلارم فقط امکان هشدار از طریق آژیر کشیدن را دارد . اگر صدای آژیر را نشنوید ، خیلی راحت یک دزد میتواند ماشین شما را سرقت کند .

به دلیل یک شکل و یک رنگ بودن خودرو ها دیگر امکان پیدا کردن خودرو سرقت شده وجود ندارد . برای استفاده از روشهای نوین در ادامه با ما باشید ...

 

 

یکی از روشهای موثر برای تامین امنیت خودرو ، استفاده از جی پی اس ردیاب دلتا میباشد . ردیابهای دلتا دارای قابلیتهای بی شماری میباشند . مدل فول آپشن ردیاب دلتا دارای امکاناتی فراتر از یک دزدگیر را دارد . شما با نصب این ردیاب بر روی خودروی خودتان ( قابل نصب بر روی همه خودرو ها ) آسایش و امنیت را به خودتان هدیه میدهید .

امکاناتی از قبیل ردیابی آنلاین از طریق اپلیکیشن موبایل و یا سایت ردیابی بسیار قدرتمند ردیاب دلتا .

سایت ردیابی دلتا ، فابریک کارخانه میباشد . تعداد زبانهای موجود در سایت ( 18 زبان ) نشان دهنده قدرت بالای سخت افزاری و نرم افزاری ردیابهای دلتا میباشد . این دستگاهها به دلیل فروش زیاد در کشورهای مختلف دنیا باعث گردیده است که این تعداد زبان به سایت اضافه گردد . یکی از زبانهای سایت ردیابی دلتا ، فارسی میباشد . اصالت و کیفیت ردیابهای دلتا از طریق سایت فابریک 18 زبانه اثبات میگردد .

 

مدل فول آپشن ردیاب دلتا علاوه بر سایت ردیابی خوب ، امکان ارسال هشدارها از طریق پیامک را نیز دارد . به این صورت که اگر به ماشین ضربه وارد شود و یا درب خودرو به صورت غیر مجاز باز شود و یا به صورت غیر مجاز روشن شود ، در همان لحظه پیغامهای جداگانه برای صاحب خودرو و یا کسانی که به عنوان ادمین برای دستگاه شناخته شده اند ارسال میگردد .

اگر صاحب خودرو با وجود دریافت پیامکهای هشدار نتواند به موقع خود را به ماشین برساند ، میتواند از طریق نرم افزار موبایل خود و یا از طریق وبسایت مخصوص ردیابی ، موقعیت ماشین را بر روی نقشه ببیند و با ارسال یک پیامک میتواند در همان لحظه ماشین را خاموش کند و از دور شدن آن جلوگیری کند .

اطلاعات مسافتهای پیموده شده بر روی نقشه در سایت ردیابی دلتا ذخیره میگردد و هر موقع نیاز باشد با مراجعه به آن میتوانید گزارشگیری تصویری و یا به صورت اکسل دریافت کنید . ( فیلم این گزارشگیریها در این لینک قابل مشاهده است )

همچنین شما میتوانید یک عدد آژیر بر روی دستگاه نصب کنید تا علاوه بر ارسال هشدارهای پیامکی ، هشدار آژیر هم داشته باشد .

 

مدل فول آپشن ردیاب دلتا ، دارای ریموت میباشد که امکان نصب به قفل مرکزی را دارد که شما میتوانید هم با ریموت در ماشین را باز و بسته کنید همچنین از طریق موبایل با ارسال یک پیامک از فاصله بسیار دور ( حتی از شهر دیگر ) میتوانید در ماشین را قفل یا باز کنید .

از دیگر امکانات ردیابهای دلتا ، داشتن میکروفون برای مونیتورینگ داخل کابین خودرو میباشد . این امکان فقط برای صاحب خودرو ( در صورت ادمین شدن ) وجود دارد .

 

خلاصه ویژگی های سایت ردیاب دلتا :

  1.  سایت ردیابی بسیار قدرتمند فابریک کارخانه
  2. سایت ردیابی 18 زبانه مورد استفاده همه کشورها از جمله زبان فارسی
  3. نرم افزار مخصوص اندروید و آیفون
  4. امکان مشاهده آنلاین موقعیت خودرو بر روی نقشه
  5. امکان گزارشگیری مسافتهای پیموده شده بر روی نقشه و یا به صورت فایل اکسل
  6. امکان مشاهده میزان حرکت خودرو بر اساس کیلومتر
  7. مشاهده سرعت آنلاین خودرو و سرعت در ساعتهای دلخواه
  8. امکان مشاهده زمانهای روشن و یا خاموش بودن خودرو
  9. امکان تعیین محدوده جغرافیایی برای کنترل رانندگان و ارسال هشدار به محض نقض محدوده توسط راننده
  10. امکان تعیین محدوده سرعت برای کنترل رانندگان و ارسال هشدار به محض نقض محدوده سرعت
  11. گزارشگیری میزان سوخت موجود در باک اتومبیل ( در صورت نصب سنسور سوخت )
  12. ادامه توضیحات را با وارد شدن به سایت ردیابی مشاهده و امتحان کنید

 

خلاصه ویژگیهای جی پی اس ردیاب دلتا :

  1. امکان ارسال هشدار ضربه از طریق پیامک ( سنسور ضربه آپشن و اختیاری است )
  2. امکان ارسال هشدار باز شدن دربها به صورت غیر مجاز از طریق پیامک
  3. امکان ارسال هشدار روشن شدن غیر مجاز از طریق پیامک
  4. امکان آژیر کشیدن به محض ضربه یا باز شدن درب خودرو ( آژیر آپشن و اختیاری است )
  5. امکان شنود داخل خودرو فقط برای صاحب خودرو
  6. امکان خاموش کردن خودرو از راه دور با ارسال پیامک
  7. امکان باز و بسته کردن درب خودرو از طریق ریموت و یا ارسال پیامک از راه دور ( آپشن مدل فول آپشن )
  8. چک کردن وضعیت خودرو ، آدرس و موقعیت خودرو از طریق ارسال پیامک

اطلاعات بیشتر را در این لینک مشاهده نمائید .

 

مجموعه پاسکال الکترونیک با تجربه 10 ساله خود با داشتن 5 سایت مختلف در زمینه های دوربین مداربسته پاسکال ، جی پی اس ردیاب دلتا ، جی پی اس دستی گارمین ، جی پی اس مسیریاب مارشال ، موبایل و تبلت مارشال و سایر محصولات مارشال ، جی پی اس مسیریاب مگافورس ، به مرحله ای رسیده است که با اشراف کامل به همه نیازهای جامعه ایران ، گام در مسیری نهاده است که امنیت و آرامش را به شما هموطنان عزیز هدیه دهد .

ما کیفیت را فدای کمیت نمیکنیم . اجناس ما همگی با کیفیت و قیمت مناسب به فروش میرسند .

اولویت هدف ما بشر دوستانه میباشد . ردیابهای دلتا قابل استفاده برای تامین امنیت کودکان ، سالمندان ، موتورسیکلت  و خودرو میباشد . همچنین از ردیابهای شخصی دلتا میتوان برای کنترل پرسنل و ویزیتورها نیز استفاده کرد .

ردیابهای دلتا به کمک مدیران آمده است تا بهره وری سیستم مدیریت خود را افزایش دهند . با نصب ردیاب دلتا بر روی خودروهای تحت مدیریت خود میتوانید از هدر رفتن سوخت جلوگیری نموده و استهلاک خودرو را به حداقل برسانید . همگی اینها سرمایه گذاری میباشد نه هزینه .

 

لطفا جهت آگاهی یافتن از اخبار و اطلاعیه ها در این زمینه  در کانال ردیاب دلتا  عضو شوید و یا با شماره های درج شده در این لینک در تماس باشید

 ردیاب,جی پی اس,دزدگیر,ردیاب خودرو,بهترین ردیاب,بهترین دزدگیر,بهترین جی پی اس,دزدگیر ماشین,ردیاب ماشین,ردیاب قوی,ردیاب مخفی,نصب ردیاب,محل نصب ردیاب,نمایندگی ردیاب,ردیاب کودک,ردیاب سالمند,ردیاب اشخاص,ردیاب شخصی,ردیاب مخفی,دزدگیر ماهواره ای خودرو,جی پی اس ردیاب,ردیاب شخصی مخفی,ردیاب شخصی بسیار کوچک,قیمت دستگاه ردیاب,خرید ردیاب شخصی,خرید ردیاب انسان,ارزانترین ردیاب شخصی,ردیاب جی پی اس مخفی سیمکارتی,کوچکترین ردیاب شخصی,خرید دستگاه gps برای ماشین,قیمت دزدگیر خوب برای ماشین,بهترین دزدگیر ماشین,قوی ترین دزدگیر ماشین,بهترین دزدگیر خودرو,بهترین دزدگیر ماشین,بهترین دزدگیر اتومبیل,بهترین ردیاب اتومبیل,قیمت ردیاب سالمندان,دانلود رایگان نرم افزار ردیابی,ردیابی دقیق افراد بر روی نقشه,نرم افزار ردیابی افراد بر روی نقشه,دانلود نرم افزار ردیابی اعضای خانواده,ردیاب خودرو ارزان قیمت,ردیاب ماهواره ای خودرو,بهترین مارک ردیابی خودرو,بهترین gps برای خودرو,ردیاب شخصی,ردیاب افراد,قیمت ردیاب خودرو,ردیاب خودرو,ردیاب موبایل,معنی ردیاب,ردیاب ماشین,ردیاب خودرو ارزان قیمت,ردیاب شخصی پرسنل,ردیاب با کیفیت و قیمت مناسب,لیست قیمت ردیاب خودرو,قیمت جی پی اس خودرو,لیست قیمت gps خودرو,ارزانترین ردیاب خودرو,بهترین ردیاب خودرو,بهترین دزدگیر خودرو,نمایندگی انحصاری ردیاب خودرو,ردیاب اتومبیل,ردیاب ماشینهای اداری,ردیاب ماشینهای اجاره ای,ردیاب خودرو جی پی اس,رهیاب,مسیریاب,نویگیشن,مارشال,نمایندگی مارشال,مسیریاب مارشال,آپدیت مارشال,دوربین مداربسته,فروش عمده دوربین مداربسته,قیمت دوربین مداربسته,قیمت عمده دوربین مداربسته,وارد کننده ردیاب,بهترین برند ردیاب خودرو در ایران و دنیا,سایت ردیابی,دانلود نرم افزار ردیاب,تبلت مارشال,تعمیر مارشال,ردیاب دلتا,گارمین,جی پی اس گارمین,ردیاب موتورسیکلت,دزدگیر موتورسیکلت