صنعت هوانوردی

هوانوردان در سراسر دنیا از سیستم GPS به منظور افزایش امنیت و کارایی پرواز استفاده می کنند. جی پی اس با قابلیت های دقیق، پیوسته و جهانی سرویس های ناوبری ماهواره ای یکپارچه ای را ارایه می دهد به طوری که نیازهای کاربران صنعت هوانوردی را برآورده می کند. رهیابی و خاصیت موقعیت در فضا، امکان تعیین موقعیت سه بعدی را در هنگام خروج، ورود و پرواز را فراهم می سازد.

تمایل برای مفهوم ناوبری منطقه ای نقش گسترده ای را برای GPS به ارمغان آورد. ناوبری منطقه ای به هواپیماها این امکان را می دهد تا صرف نظر از زیرساخت های ناوبری زمینی از نقطه ای به نقطه ی دیگر پرواز کند.

این امکان به خصوص در مناطقی که با فقدان کمک های ناوبری زمینی یا تجهیزات نظارتی مواجه هستند بسیار کارامد است.

مسیرهای جدید و کارای هوایی به کمک GPS در حال گسترش هستند. این سیستم صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه ها در بر خواهد داشت. در بسیاری از مواقع هواپیما هایی که در نقاط دور از داده ها مانند اقیانوس ها در حال پرواز هستند بوسیله این سیستم قادر خواهند بود فاصله مطمئنه از یکدیگر را حفظ کنند و برای هواپیماهای بیشتری این امکان را فراهم سازند تا در مسیرهای هوایی مطلوب و مطمئن پرواز کنند و در زمان و سوخت صرفه جویی کرده و همچنین درآمد بیشتری نیز در بخش حمل بار کسب نمایند.

در برخی از نقاط دنیا سیگنا ل های ماهواره ای به منظور کاربرد های هوانوردی خاص (مانند به زمین نشستن هواپیماها در شرایط هوایی و دید نامطلوب) توسعه می یابند. در این موارد این قابلیت ها با دقت بسیار بالاتری نیز در دسترس می باشند.

خبر خوب برای صنعت هوانوردی آن است که GPS در حال حاضر در دست توسعه و مدرن سازی است. یکی از مهمترین تلاشهای صورت گرفته در زمینه مدرن سازی افزودن دو سیگنال جدید است. این سیگنال ها سرویس های غیر نظامی موجود را تکمیل می کنند. اولین سیگنال جدید به منظور استفاده عمومی در کاربردهای بحرانی غیر امنیتی به کار می رود. دومین سیگنال جدید نیز برای اهداف ناوبری هوایی استفاده خواهد شد.

دومین سیگنال امنیت زندگی (safety-of-life) در افزودن قابلیت های کنونی GPS نقش بسیار مهمی را بازی خواهد کرد. این سیگنال اختلالت سیگنالی که ممکن است در یونسفر زمین رخ دهد را بوسیله به کارگیری همزمان از دو سیگنال کاهش می دهد. این روش توان کلی سیستم را برای دستیابی به دقت، در دسترس بودن و درست کار کردن افزایش می دهد و قابلیت های آن را بدون صرف هزینه ویا صرف هزینه اندک در زیرساخت های زمینی ارتقا می دهد.

تکیه بر سیستم GPS به منظور مدیریت ترافیک هوایی از حال تا آینده به عنوان بخش عمده ای از برنامه های ملی بوده است. به کار گیری این سیستم جامع کاهش قابل ملاحظه ای در پارامترهایی مانند مدت زمان پرواز، حجم کار و هزینه های عملیاتی هم برای افرادی که در هواپیما کار می کنند و هم آن هایی که سرویس دهنده هستند را به ارمغان آورده است. همچنین GPS به عنوان یک جز جدا نشدنی برای بسیاری از سیستم های هوانوردی مانند EGPWS که در کاهش بخش اعظمی از تصادفات هواپیمایی نقش داشته است شناخته می شود.

 

www.deltagps.ir

 

ردیاب,جی پی اس,دزدگیر,ردیاب خودرو,بهترین ردیاب,بهترین دزدگیر,بهترین جی پی اس,دزدگیر ماشین,ردیاب ماشین,ردیاب قوی,ردیاب مخفی,نصب ردیاب,محل نصب ردیاب,نمایندگی ردیاب,ردیاب کودک,ردیاب سالمند,ردیاب اشخاص,ردیاب شخصی,ردیاب مخفی,دزدگیر ماهواره ای خودرو,جی پی اس ردیاب,ردیاب شخصی مخفی,ردیاب شخصی بسیار کوچک,قیمت دستگاه ردیاب,خرید ردیاب شخصی,خرید ردیاب انسان,ارزانترین ردیاب شخصی,ردیاب جی پی اس مخفی سیمکارتی,کوچکترین ردیاب شخصی,خرید دستگاه gps برای ماشین,قیمت دزدگیر خوب برای ماشین,بهترین دزدگیر ماشین,قوی ترین دزدگیر ماشین,بهترین دزدگیر خودرو,بهترین دزدگیر ماشین,بهترین دزدگیر اتومبیل,بهترین ردیاب اتومبیل,قیمت ردیاب سالمندان,دانلود رایگان نرم افزار ردیابی,ردیابی دقیق افراد بر روی نقشه,نرم افزار ردیابی افراد بر روی نقشه,دانلود نرم افزار ردیابی اعضای خانواده,ردیاب خودرو ارزان قیمت,ردیاب ماهواره ای خودرو,بهترین مارک ردیابی خودرو,بهترین gps برای خودرو,ردیاب شخصی,ردیاب افراد,قیمت ردیاب خودرو,ردیاب خودرو,ردیاب موبایل,معنی ردیاب,ردیاب ماشین,ردیاب خودرو ارزان قیمت,ردیاب شخصی پرسنل,ردیاب با کیفیت و قیمت مناسب,لیست قیمت ردیاب خودرو,قیمت جی پی اس خودرو,لیست قیمت gps خودرو,ارزانترین ردیاب خودرو,بهترین ردیاب خودرو,بهترین دزدگیر خودرو,نمایندگی انحصاری ردیاب خودرو,ردیاب اتومبیل,ردیاب ماشینهای اداری,ردیاب ماشینهای اجاره ای,ردیاب خودرو جی پی اس,رهیاب,مسیریاب,نویگیشن,مارشال,نمایندگی مارشال,مسیریاب مارشال,آپدیت مارشال,دوربین مداربسته,فروش عمده دوربین مداربسته,قیمت دوربین مداربسته,قیمت عمده دوربین مداربسته,وارد کننده ردیاب,بهترین برند ردیاب خودرو در ایران و دنیا,سایت ردیابی,دانلود نرم افزار ردیاب,تبلت مارشال,تعمیر مارشال,ردیاب دلتا,گارمین,جی پی اس گارمین,ردیاب موتورسیکلت,دزدگیر موتورسیکلت