ردیاب و دزدگیر دلتا

ردیابی دزدگیر سیمکارتی ماهواره ای موتور سیکلت دلتا

ردیاب دزدگیر سیمکارتی ماهواره ای موتور سیکلت دلتا یک وسیله امنیتی قوی برای انواع موتور سیکلت میباشد. با داشتن ردیاب دزدگیر سیمکارتی ماهواره ای موتور سیکلت دلتا خیال شما از بابت سرقت موتورسیکلت کاملا راحت خواهد بود . در ادامه به تفاوت دزدگیر سیمکارتی موتور سیکلت با دزدگیر ماهواره ای موتور سیکلت خواهیم پرداخت .

 

آیا تا به حال بر روی موتورسیکلت دزدگیر نصب کردین ؟ آیا تا به حال شنیدین و یا دیدین که موتورسیکلت چطوری سرقت میشه ؟ به نظرتون با قفل و زنجیر کردن میتوان جلوی سرقت موتورسیکلت را گرفت ؟

توی همه جوامع ، عده ای هستند که شغل نا شریف دزدی را انتخاب کرده اند . بعضی از دزدها به حد و توانایی خودشون نگاه میکنند و اقدام به سرقت میکنند . بعضیهاشون فقط توی خط سرقت موتورسیکلت هستند . خیلی راحت میتوانند در عرض چند ثانیه بزرگترین قفلها را باز کنند . بعضی از افراد هم هستند که دستگاههایی روی موتورسیکلت نصب میکنند که کاری جز آژیر کشیدن انجام نمیدهد .

دزدگیر موتورسیکلت

پس میتوان نتیجه گرفت همه روشهای موجود تنها فقط برای محدود کردن چند لحظه ای میباشد و نمیتواند صد در صد جلوی سرقت موتورسیکلت توسط سارقان را بگیرد . آیا به نظرتون باید تسلیم این سارقان شد ؟

کافیست توی اینترنت کمی سرچ کنید تا روشهای جدید و تکنولوژی های جدید در زمینه جلوگیری از سرقت موتورسیکلت را ببینید . یکی از جدیدترین روشهای جلوگیری از سرقت ، استفاده از دزدگیر ماهواره ای موتورسیکلت است . این دستگاهها در اصطلاح اصلیشون جی پی اس ردیاب هستند که به دلیل داشتن آپشنهای دزدگیری ، به دزدگیر ماهواره ای هم معروفن . بعضی از جی پی اس ها قابلیت نصب دو عدد سیمکارت دارن و بعضی ها فقط یک عدد سیمکارت میتوان نصب کرد . همچنین در اصطلاح برخی از افراد این دستگاهها به اسم دزدگیر سیمکارتی معروف هستند . البته باید دقت داشته باشید که هر دستگاه سیمکارتی ، دارای ماژول جی پی اس نیست . متاسفانه بعضی از افراد با نا آگاهی خودشان و یا سوء استفاده از مشتری ، دستگاههایی که فقط سیمکارت میخورن اما سخت افزار جی پی اس ندارند را به اسم جی پی اس به فروش میرسانند .این دستگاهها که ماژول GPS ندارند دارای LBS هستند که به جای وصل شدن به ماهواره ، از طریق دکلهای مخابراتی ، موقعیت تقریبی میگیرند و به صورت پیامک ارسال میکنند و فاقد هرگونه سایت ردیابی هستند .


و اما دزدگیر ماهواره ای موتورسیکلت مجهز به جی پی اس ردیاب :

روش کار این دستگاهها به این صورت میباشد که به صورت مخفی در داخل موتورسیکلت نصب میشود و به محض تکان خوردن و یا روشن شدن غیر مجاز در همان لحظه آژیر میکشد و همچنین از طریق پیامک ، هشدار و اتفاق رخ داده را به صاحب موتورسیکلت ارسال میکند . جی پی اس ردیاب دلتا و دزدگیر ماهواره ای موتورسیکلت دلتا مجهز به باطری بکاپ داخلی میباشند که به محض قطع شدن جریان برق موتورسیکلت تا مدتها میتواند روشن باقی بماند و به ارسال گزارش و موقعیت بپردازد . در واقع ردیاب های دلتا یکی از کاملترین سیستمهای امنیتی موجود در دنیا میباشند که جهت استفاده بر روی انواع خودرو و موتورسیکلت طراحی شده اند .

ویژگیهای جالب دزدگیر ماهواره ای دلتا

در صورت لزوم میتوان موتورسیکلت را از راه دور با ارسال یک پیامک خاموش کرد که این قابلیت بر روی همه جی پی اس های ردیاب دلتا موجود میباشند . از قابلیتهای خوب ردیاب های دلتا میتوان به داشتن ۲ عدد آنتن خارجی بسیار قوی اشاره نمود که به صورت مخفی نصب میگردد . همچنین سرورهای قدرتمند و فابریک جی پی اس ردیاب دلتا توانایی نشان دادن آنلاین موقعیت موتورسیکلت شما را دارد که هم میتوانید از طریق سایت مخصوص ردیاب دلتا این موقعیت را ببینید و یا از طریق اپلیکشن مخصوص اندروید , آیفون که به آسانی میتوان دانلود کرد . نرم افزار ردیابی موتورسیکلت بسیار کم حجم میباشد که این حالت باعث روان کار کردن این نرم افزار میشود . قدرت بالای هسته اصلی نرم افزار ردیابی اندروید و آیفون ، امنیت زیادی ایجاد میکند که از هک شدن آن جلوگیری میکند .

مسافتهای پیموده شده در سایت ردیابی دلتا ذخیره میگردد که میتوان موقعیت آنلاین و یا موقعیتهای خودرو در روزهای قبل ( تا یک ماه در سایت ذخیره میگردد ) را مشاهده کرد و یا به صورت فایل اکسل خروجی گرفت .

برخی افراد خرید سیستم امنیتی جدید برای خودرو و یا موتورسیکلت را به دید هزینه میبینند . در تعریف هزینه از نظر اقتصاد ، چیزی است که از دست میرود در حالیکه شما با خرید یک عدد جی پی اس ردیاب دلتا که مجهز به دزدگیر ماهواره ای میباشد ، چیزهای زیادی به دست می آورید . این داشته ها را خودتان میتوانید تجربه کنید .

پس لطفا تا فرصت هست کاری بکنید .

دزدگیر ماهواره ای دلتا


ردیاب موتورسیکلت و یا دزدگیر ماهواره ای موتورسیکلت

ردیاب دلتا به عنوان بزرگترین وارد کننده ردیاب خودرویی – ردیاب موتورسیکلت و دزدگیر ماهواره ای موتورسیکلت – ردیاب شخصی در ایران میباشد.اطلاعات بیشتر در مورد ردیاب موتورسیکلت و دزدگیر ماهواره ای موتورسیکلت را اینجا ببینید .

ردیاب موتورسیکلت دلتا

برند ردیاب دلتا به طور انحصاری فقط مطعلق به مجموعه مهندسی پاسکال الکترونیک میباشد . که بصورت کاملا قانونی و با اخذ مجوزهای سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی و همچنین مجوز آزمایشگاه صنایع برق ایران ( اپیل ) اقدام به واردات نموده است . لطفا توجه کنید که دزدگیر ماهواره ای با دزدگیر سیمکارتی متفاوت است . همه مدلهای ردیاب دلتا دارای ماژول جی پی اس است و به عنوان دزدگیر ماهواره ای معروف است اما دزدگیر سیمکارتی ، ماژول جی پی اس ندارد . لطفا موقع خرید دقت کنید .
به دلیل استاندارد بودن ردیابهای دلتا ، میتوان در موتورسیکلت برای ردیابی و یا دزدگیر موتورسیکلت استفاده کرد . علاوه بر دزدگیر موتورسیکلت میتوان برای دزدگیر ماهواره ای ماشین هم استفاده کرد . خرید دزدگیر ماهواره ای موتورسیکلت خیلی با صرفه تر از یک دزدگیر معمولی میباشد .

ویژگیهای انحصاری ردیاب دلتا :

۱ – سایت ردیابی قدرتمند فابریک کارخانه
۲ – نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید و آیفون
۳ – سخت افزار قدرتمند ( دارای تائیدیه و مجوزهای لازم در ایران و دنیا )
۴ – کیفیت بسیار عالی
۵ – ارزان بودن دستگاه و پائین بودن هزینه های سالانه سایت ردیابی

مناسب ترین مدل و بهترین مدل ردیاب و دزدگیر برای موتورسیکلت :

 

امکانات ردیاب دلتا ۲۰۳B+ برای موتورسیکلت :

۱ – ارسال هشدار به محض ضربه یا تکان خوردن از طریق پیامک
۲ – ارسال هشدار به محض روشن شدن غیر مجاز از طریق پیامک
۳ – امکان نصب آژیر
۴ – دارای یک عدد ریموت مخصوص
۵ – امکان خاموش کردن از راه دور از طریق پیامک
۶ – ردیابی آنلاین از طریق نرم افزار مخصوص اندروید و آیفون
۷ – ردیابی آنلاین از طریق سایت ردیابی قدرتمند فابریک ۱۸ زبانه ( از جمله زبان فارسی )
۸ – امکان گزارشگیری مسافتهای پیموده شده در روزهای قبل
۹ – استفاده به عنوان ردیاب و دزدگیر
۱۰ – امکان تعیین محدوده سرعت و محدوده جغرافیایی

امکانات ردیاب دلتا مدل ۲۰۳A برای موتورسیکلت

۱ – ارسال هشدار به محض روشن شدن از طریق پیامک
۲ – امکان خاموش کردن از راه دور از طریق پیامک
۳ – امکان ردیابی آنلاین از طریق سایت ردیابی قدرتمند فابریک ۱۸ زبانه ( ازجمله زبان فارسی )
۴ – امکان ردیابی آنلاین از طریق نرم افزار مخصوص اندروید و آیفون
۵ – امکان گزارشگیری مسافتهای پیموده شده در روزهای قبل
۶ – استفاده به عنوان ردیاب
۷ – امکان تعیین محدوده سرعت و محدوده جغرافیایی

ردیاب دزدگیر سیمکارتی ماهواره ای موتور سیکلت دلتا چیست ؟

جی پی اس عبارت است از ۲۸ ماهواره در حال گردش به دور زمین . این ماهواره ها با ارتباطی که بین گیرنده های زمینی دارند موقعیت دقیق را نمایش میدهند . فورمولهای خاص ریاضی در محاسبه موقعیت دقیق نقش مهمی دارند . پس از دریافت موقعیت دقیق ، اگر در همان گیرنده نمایش داده شود به عنوان مسیریاب و یا رهیاب می نامند . اگر موقعیت دقیق دریافتی به نقطه دیگری برای نمایش و کنترل ارسال شود را ردیاب می نامند . پس جی پی اس ردیاب نیازمند دریافت و ارسال اطلاعات است . قدرت گیرندگی و فرستندگی در جی پی اس ردیاب نقش بسیار مهمی دارد .

 

بهترین ردیاب برای موتور سیکلت

به دلیل مخفی نصب شدن ردیابها ، دریافت امواج ماهواره ای ضعیف میشود . ردیاب دلتا به همین دلیل دارای دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو برای افزایش قدرت گیرندگی و فرستندگی میباشد . این آنتنها به صورت کاملا مخفی نصب میشوند . ردیاب خودرو دلتا تنها مارک ( برند ) GPS ردیاب در دنیا است که با سایت ردیابی فابریک خدمات ارائه میدهد . وجود ۱۸ زبان از جمله زبان فارسی نشان دهنده رضایت کشورهای مختلف در دنیا از DELTAGPS میباشد . رضایتمندی نیازمند رعایت استاندارد سخت افزاری و نرم افزاری میباشد . مشتریان ردیاب دلتا در اکثر کشورهای اروپایی و آمریکایی وجود دارد . ورود یک محصول الکترونیکی به کشورهای مهم صنعتی نیازمند رعایت استانداردهای برق و الکترونیک میباشد . پس به راحتی از سایت فابریک ۱۸ زبانه میتوان متوجه شد که DELTAGPS تنها برندی هست که استانداردهای بین المللی را رعایت کرده است . همچنین در ایران هم توانسته ایم مجوز آزمایشگاه صنایع انرژی برق ایران ( اپیل ) و آزمایشگاه انفورماتیک ایران را دریافت کنیم . ردیاب دلتا تنها دارنده مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد .

 

آیا دزدگیر موتور بهتر است یا ردیاب موتور ؟

اگر به یک دزدگیر موتور دقت کنید متوجه میشوید که به جز آژیر کشیدن در فاصله نزدیک ، کار دیگه ای انجام نمیدهد . یعنی یک وسیله با امکانات محدود میباشد . امنیت با محدودیت معنی ندارد . یعنی اگر شما یک دزدگیر موتور دارین نباید از آن انتظار امنیت را داشته باشید . چون اگر صدای آژیر را نشنوید پس اون وسیله نمیتواند برای شما امنیت و آرامش ایجاد کند . پس راه چاره چیست ؟ ما قصد داریم تا آگاهی و امنیت شما را در مجموعه ردیاب دلتا بیشتر کنیم . برای آگاهی از هشدارهای خودرو و دیدن مکان موتور سیکلت نیازمند ابزار ماهواره ای هستید . تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده که محدودیت های امنیتی برداشته شوند . استفاده از جی پی اس ردیاب بسیار انتخاب بهتری نسبت به دزدگیر موتور سیکلت میباشد . حتی اگر یک دزدگیر تصویری با برند خوب هم باشد باز هم دارای محدودیت میباشد . اما ردیابهای دلتا مدل ۲۰۳A به عنوان ردیاب موتور و مدل ۲۰۳B+ به عنوان ردیاب موتور + دزدگیر ماهواره ای موتور سیکلت میباشد .

ردیاب  موتور

 

ویژگیهای جی پی اس ردیاب خودرو  و موتور سیکلت دلتا ۲۰۳A

۱ – ویژگیهای نرم افزاری ردیاب دلتا ۲۰۳A

۲ – ویژگیهای  سخت افزاری ردیاب دلتا ۲۰۳A

۳ – ویژگی نرم افزار مخصوص موبایل ( اندروید و آیفون )

 

 ویژگیهای نرم افزاری ردیاب دلتا ۲۰۳A

۱ – ردیابی آنلاین ۲۴ ساعته از همه جای دنیا بدون افت سرعت ( قدرتمند تر از سرورهای داخلی )
۲ – سرور ردیابی در خود کارخانه قرار دارد ( فابریک )
۳ -سایت ردیابی بین المللی میباشد ( ۱۸ زبان زنده دنیا )
۴ – داشتن زبان فارسی
۵ – امکان تعیین محدوده سرعت ( به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال میگردد )
۶ – امکان تعیین محدوده جغرافیایی ( به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال میشود .
۷ – امکان مشاهده آنلاین موقعیت خودرو .( برای مدیران با یک نام کاربری میتوانند همه مجموعه خودرو ها را ببینند )
۸ – امکان گزارشگیری به صورت تصویری بر روی نقشه های مخصوص ( قابل پرینت )
۹ – امکان گزارشگیری به صورت فایل اکسل ( قابل پرینت )
۱۰ – امکان مشاهده سرعت خودرو در موقعیت و زمانهای مختلف
۱۱ – امکان مشاهده زمانهای روشن و خاموش بودن خودرو در موقعیت و زمانهای مختلف
۱۲ – امکان مشاهده مسافتهای پیموده شده خودرو در طول روز و یا ساعتهای مختلف
۱۳ – ردیابی بسیار آسان و ارزان

 

 

 ویژگیهای  سخت افزاری ردیاب دلتا ۲۰۳A برای خودرو و موتور سیکلت

۱ – ارسال هشدار باز شدن غیر مجاز درب خودرو ( از طریق sms )
۲ – ارسال هشدار روشن شدن غیر مجاز خودرو ( از طریق sms )
۳ – امکان خاموش کردن خودرو از راه دور قابل . تنظیم در سرعتهای مختلف ( از طریق sms )
۴ – امکان ارسال هشدار قطع برق اصلی خودرو ( از طریق sms )
۵ – دارای باطری داخلی برای زمانهای قطع برق
۶ – امکان ارسال هشدار ضعیف شدن باطری داخلی ( از طریق sms )
۷ – امکان شنود داخل کابین خودرو ( فقط برای صاحب خودرو امکان پذیر است )
۸ – امکان ردیابی از طریق سایت قدرتمند فابریک کارخانه ( ۱۸ زبان زنده دنیا- زبان فارسی )
۹ – امکان ردیابی از طریق نرم افزار اندروید و آیفون
۱۰ – امکان ردیابی و گرفتن آدرس موقعیت خودرو از طریق sms
۱۱ – امکان نصب کارت SD
۱۲ – دارای دو عدد آنتن اکسترنال قوی و کاملا اکتیو که به صورت مخفی نصب میشود .
۱۳ – دارای برق استاندارد ۱۲ ولت و ۲۴ ولت میباشد .
( مناسب برای موتورسیکلت.خودروهای سواری داخلی.خودروهای سواری خارجی.خودروهای سنگین )

ویژگی های ردیاب دلتا

 ویژگی نرم افزار مخصوص موبایل ( اندروید و آیفون )

۱ – نرم افزار بسیار کم حجم و روان ( کمتر از ۳ مگابایت )

۲ – امنیت بالا و ضد هک ( به دلیل وصل شدن به سور قدرتمند کارخانه )

۳ – امکان نمایش آنلاین و همزمان چندین وسیله نقلیه

۴ – امکان گزارشگیری از موقعیت های قبلی

۵ – امکان تنظیمات گزینه ها به دلخواه

۶ – امکان مشاهده وضعیت خودرو ( روشن یا خاموش – سرعت – مسافت حرکت – وصل بودن برق خودرو – وضعیت ماهواره و اینترنت )

۷ – قابل نصب بر روی هر تعداد موبایل و تبلت بدون محدودیت

بهترین ردیاب موتور سیکلت

 

موارد استفاده از جی پی اس ردیاب دلتا ۲۰۳A

ردیاب دلتا به دلیل داشتن استاندارد سخت افزار و برق ( ۱۲/۲۴ ) قابل نصب بر روی هر نوع وسیله نقلیه میباشد . یعنی بر روی خودرو های سواری و خودروهای سنگین قابل نصب میباشد . همچنین به راحتی بر روی موتورسیکلت هم قابل نصب میباشد . ردیاب دلتا به راحتی قابل نصب بر روی انواع خودرو های ایرانی و خودروهای خارجی میباشد . تنها برندی هست که این قابلیت را دارد که بر روی هر نوع وسیله نقلیه ایرانی و خارجی نصب شود .

 

 

ردیاب دلتا ۲۰۳B+

این دزدگیر از نوع ماهواره ای میباشد . یعنی بدون محدودیت مکانی و فاصله همه هشدارها را بر روی موبایل شما ارسال میکند . تجره به همه ثابت کرده است که دزدگیر های قدیمی در بازار ( حتی دزدگیرهای تصویری و گران ) هم نتوانسته اند امنیت کامل برای خودرو تامین کنند . در حال حاضر بهترین روش تامین امنیت خودرو ، استفاده از دزدگیر ماهواره ای ۲۰۳B+ میباشد . ردیاب دلتا به دلیل داشتن سخت افزار قدرتمند ارتباط با ماهواره از طریق دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو ، جزو بهترین های دنیا میباشد . در ایران هم طی ۱۲ سال فعالیت ما در مجموعه ردیاب دلتا شاهد استقبال گسترده از ردیاب دلتا مخصوصا سری ۲۰۳A و مدل ۲۰۳B+ بودیم . ردیاب دلتا به دلیل داشتن سایت ردیابی فابریک کارخانه ( ۱۸ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی ) سخت افزار قدرتمند مورد تائید کشورهای مهم صنعتی دنیا ، جزو بهترین و پر فروش ترین ردیاب دنیا شناخته شده است .

ردیاب 203a

ویژگی ردیاب دلتا ۲۰۳B+ :

۱ – ارسال هشدار باز شدن غیر مجاز درب خودرو ( از طریق sms )
۲ – ارسال هشدار روشن شدن غیر مجاز خودرو ( از طریق sms )
۳ – امکان خاموش کردن خودرو از راه دور قابل . تنظیم در سرعتهای مختلف ( از طریق sms )
۴ – امکان ارسال هشدار قطع برق اصلی خودرو ( از طریق sms )
۵ – دارای باطری داخلی برای زمانهای قطع برق
۶ – امکان ارسال هشدار ضعیف شدن باطری داخلی ( از طریق sms )
۷ – امکان شنود داخل کابین خودرو ( فقط برای صاحب خودرو امکان پذیر است )
۸ – امکان ردیابی از طریق سایت قدرتمند فابریک کارخانه ( ۱۸ زبان زنده دنیا- زبان فارسی )
۹ – امکان ردیابی از طریق نرم افزار اندروید و آیفون
۱۰ – امکان ردیابی و گرفتن آدرس موقعیت خودرو از طریق sms
۱۱ – امکان نصب کارت SD
۱۲ – دارای دو عدد آنتن اکسترنال قوی و کاملا اکتیو که به صورت مخفی نصب میشود .
۱۳ – دارای برق استاندارد ۱۲ ولت و ۲۴ ولت میباشد .
( مناسب برای موتورسیکلت.خودروهای سواری داخلی.خودروهای سواری خارجی.خودروهای سنگین ).
دزدگیر ماهواره ای ماشین

 

تا این قسمت با ردیاب ۲۰۳A مشابه است اما در ادامه :

مقایسه دو مدل جی پی اس دلتا ۲۰۳A و ۲۰۳B+

۱۴ – امکان نصب سنسور ضربه و ارسال هشدار ضربه به خودرو از طریق SMS
۱۵ – امکان باز/بسته کردن درب خودرو با ریموت و یا SMS
۱۶ – امکان نصب آژیر و قابل سایلنت کردن با ریموت و SMS
جی پی اس دلتا ۲۰۳B+ به عنوان بهترین دزدگیر ماشین میباشد . که میتوان در هر نوع وسیله نقلیه ای استفاده کرد . برق استاندارد دارد و برای دزدگیر ماشین خارجی بسیار مناسب است .

ویژگی های سایت ردیابی دلتا

۱ – ردیابی آنلاین ۲۴ ساعته از همه جای دنیا بدون افت سرعت ( قدرتمند تر از سرورهای داخلی )
۲ – سرور ردیابی در خود کارخانه قرار دارد ( فابریک )
۳ -سایت ردیابی بین المللی میباشد ( ۱۸ زبان زنده دنیا )
۴ – داشتن زبان فارسی
۵ – امکان تعیین محدوده سرعت ( به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال میگردد )
۶ – امکان تعیین محدوده جغرافیایی ( به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال میشود .
۷ – امکان مشاهده آنلاین موقعیت خودرو .( برای مدیران با یک نام کاربری میتوانند همه مجموعه خودرو ها را ببینند )
۸ – امکان گزارشگیری به صورت تصویری بر روی نقشه های مخصوص ( قابل پرینت )
۹ – امکان گزارشگیری به صورت فایل اکسل ( قابل پرینت )
۱۰ – امکان مشاهده سرعت خودرو در موقعیت و زمانهای مختلف
۱۱ – امکان مشاهده زمانهای روشن و خاموش بودن خودرو در موقعیت و زمانهای مختلف
۱۲ – امکان مشاهده مسافتهای پیموده شده خودرو در طول روز و یا ساعتهای مختلف
۱۳ – ردیابی بسیار آسان و ارزان

دزدگیر موتور مجهز به جی پی اس


مجموعه مهندسی دلتا بزرگترین وارد کننده بهترین ردیاب و جی پی اس خودرو میباشد . بهترین دزدگیر ماشین که میتوان پیشنهاد داد مدل ۲۰۳B+ است . هم ردیاب ماشین است و هم دزدگیر ماهواره ای ماشین . ردیاب دلتا به دلیل داشتن استاندارد سخت افزاری عالی ، به راحتی قابل نصب بر روی تمامی خودرو های خارجی و ایرانی میباشد . وجود ۱۸ زبان در سایت ردیابی دلتا نشان دهنده اصالت جنس و کشورهای استفاده کننده از ردیاب دلتا میباشد .

 

 

دزدگیر موتور سیکلت مجهز به جی پی اس ردیاب

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، ردیاب دلتا به دلیل داشتن برق استاندارد ۱۲/۲۴ ولت علاوه بر خودروهای سنگین و خودروهای سواری ، قابل نصب بر روی موتورسیکلت هم میباشد . به دلیل داشتن شرایط خاص موتور سیکلت در سرقت ، بهترین حالت استفاده از مدل ۲۰۳B+ می باشد . چون این مدل تنها مدلی است که امکان اعلان ضربه و تکان خوردن و آژیر را دارد . پس بهتر است برای امنیت موتورسیکلت شخصی از مدل دلتا ۲۰۳B+ استفاده شود . اما اگر قصد استفاده برای موتورسیکلت شرکتها و پیک موتوری ها را دارید میتوانید از مدل دلتا ۲۰۳A نیز استفاده کنید .