بهترین gps برای ماشین چیست ؟

دلایلی که میتوان یک gps را به عنوان بهترین ، نامگذاری کرد در درجه اول کارخانه سازنده است . کارخانه های مختلفی در سراسر دنیا اقدام به تولید gps میکنند . بهترین کارخانه ها در چین میباشند . قطعات اصلی gps در کارخانه های چینی تولید میشوند . کشورهای دیگر هم بعضی از قطعات اصلی را از کارخانه های چینی خریداری میکنند . یکی از بهترین کارخانه ها که از صفر تا 100 جی پی اس را تولید میکند DELTAGPS میباشد .

 

وارد کننده اصلی بهترین gps برای ماشین

مجموعه مهندسی ردیاب دلتا با تجربه 12 ساله به عنوان وارد کننده اصلی ردیاب در ایران میباشد . کارشناسان ردیاب دلتا بازدید های مختلفی از کارخانه های سازنده GPS انجام میدهند . این بازدید ها به صورت دوره ای از کارخانه های مختلف در کشورهای مختلف انجام میگیرد . به دلیل اهمیتی که کالای امنیتی دارد ، این بازدید ها انجام میگیرد . برای به روز بودن و داشتن کالای با کیفیت امنیتی ، این بازدید ها ادامه خواهد داشت .

 

قیمت بهترین gps برای ماشین

قیمتهای مختلفی برای gps وجود دارد . اما ملاک فعالیت مجموعه مهندسی ردیاب دلتا بر روی کیفیت میباشد . هر چند قیمت هم مساله مهمی است اما در اولویت دوم میباشد . چون استفاده کنندگان از ردیاب کسانی هستند که به امنیت نیاز دارند . هیچ موقع نمیتوان امنیت را فدای قیمت کالای بی کیفیت نمود . ردیاب در داخل خودرو حکم نجات دهنده را دارد . با کالای لوکس مثل روکش صندلی فرق دارد . به همین دلیل با کیفیت ترین ردیاب ها را باید استفاده کرد .

 

نحوه خرید بهترین gps برای ماشین

برای خرید هر یک از مدلهای خودرویی و موتور سیکلت میتوانید بر روی اینجا کلیک کنید . مدل دلتا 203A به عنوان بهترین ردیاب خودرو و موتورسیکلت در همه جا شناخته شده است . این یک ردیاب استاندارد است که بر روی خودرو های خارجی به خوبی نصب میشود . دارای یکسال گارانتی معتبر DELTAGPS میباشد . همچنین میتوان از ردیاب دزدگیر ماهواره ای 203B+ استفاده کرد . این مدل برای خودرو و موتورسیکلتهایی مناسب است که علاوه بر ردیابی نیاز به دزدگیر هم دارند . دارای سنسور ضربه و آژیر میباشد و بدون محدودیت مسافت شما را از طریق sms مطلع میکند .

 

تفاوت دزدگیر ماشین با دزدگیر ماهواره ای ماشین چیست ؟

1 – حتما برای شما هم پیش آمده که صدای آژیر را نشنیدید . معمولا فاصله و صدای آژیر یک محدودیت در همه دزدگیرها میباشد . حتی دزدگیریهای دارای ریموت تصویری هم تا محدوده ای میتواند شما را مطلع سازد . اما بعد از سرقت هیچ فایده ای برای صاحب خودرو نخواهد داشت . روی همه دزدگیر ماشین نوشته ALARM را خواهید دید . یعنی سازنده دزدگیر ماشین آن را به اسم دستگاه اعلام هشدار ساخته است نه دزدگیر !

2 – و اما ردیاب خودرو . آپشنهای زیادی که در ردیاب دلتا وجود دارد که باعث افزایش ایمنی خودرو شده است.

تفاوت دزدگیر سیمکارتی با دزدگیر ماهواره ای چیست ؟

هر دو سیمکارت میخورد اما …
1 – دزدگیر ماهواره ای موقعیت دقیق را از ماهواره دریافت میکند و از طریق سیمکارت ارسال میکند .
2 – دزدگیر سیمکارتی موقعیت تقریبی ( با خطای 500 متر تا چند کیلومتر ) را از طریق دکل مخابراتی دریافت میکند و از طریق سیمکارت ارسال میکند .

 

دلایل برتری ردیاب خودرو دلتا

1 – ردیاب دلتا دارای کارخانه بسیار قدرتمند و پیشرفته ای میباشد که میتوانید خط تولید را اینجا ببینید .

2 – سایت ردیاب دلتا دارای 18 زبان زنده دنیا است . این یعنی اصالت محصول و کشورهای در حال استفاده

3 – ردیاب دلتا از بین چندین برند مختلف در جهان انتخاب شده است . بازدید از خط تولید کارخانه های مختلف باعث انتخاب بهترین ردیاب خودرو شده است .

4 – بخش فروش – نصب – پشتیبانی ردیاب دلتا دارای کارشناسان حرفه ای میباشد . ما به فکر کیفیت رضایت مشتریان هستیم .

5 – تجربه 12 ساله ما بیشتر از دیگران است . این تجربه همیشه ما را مصمم کرده است که بهترین ردیاب خودرو DELTAGPS میباشد .

6 – ردیاب های دلتا دارای 2 عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو میباشند . این آنتنها به صورت کاملا مخفی نصب میشوند و قدرت را افزایش میدهند .

 

ویژگیهای جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

1 – ویژگیهای نرم افزاری ردیاب دلتا

2 – ویژگیهای سخت افزاری ردیاب دلتا

3 – ویژگی نرم افزار مخصوص موبایل ( اندروید و آیفون )