بهترین دزدگیر ماشین

بهترین دزگیر ماشین دزدگیر خودرو دزدگیر تصویری ردیاب خودرو دلتا کدام مدل است ؟ آیا میدانید دزدگیر تصویری جای خودشو به gps ردیاب خودرو داده است ؟ ما قصد داریم در این مقاله شما را با جایگزین مناسبتری آشنا سازیم .

 

دزدگیر ماشین

از زمانهای قدیم سارقین در همه جای دنیا از طریق شغل ناشریف خودشان اقدام به کسب درآمد میکنند . این پدیده مربوط به زمان حال نیست اما در این زمان هم سرقتهای زیادی دیده میشود . یکی از سرقتها مربوط به سرقت خودرو میباشد . یکی از روشهای پیشگیری از سرقت استفاده از دزدگیر ماشین میباشد . اما آمار بالای سرقت نشان میدهد که همه دزدگیرهای موجود در بازار ، نا کارآمد هستند . حتی دزدگیرهای تصویری هم نتوانستند به صاحب خودرو ، امنیت و آرامش ایجاد کنند . قیمت دزدگیر ماشین در بازار بر اساس مدل و برند از 80 هزار تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان میباشد . همه این مدلها فقط دارای آژیر میباشند و بعضی آپشنهای دیگری دارند که هیچ ربطی به امنیت خودرو ندارند . بیشتر آپشنهای موجود در این دزدگیرها جنبه لوکس را دارد . اما آیا هدف صاحب خودرو امنیت هست یا آپشنهای لوکس ؟ اگر هدف شما از نصب دزدگیر ، برقراری امنیت و آرامش میباشد پس با ردیاب دلتا همراه باشید .

 

دزدگیر ماشین

ردیاب خودرو دلتا

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا با اهداف بشر دوستانه در دنیا شکل گرفته است . یک محصول فوق العاده عالی برای تامین 100 درصدی امنیت خودرو - موتورسیکلت و اشخاص میباشد . برای استفاده خودرویی مدلهای مختلفی از برندهای مختلف وجود دارد . تنها شرکتی که فقط محصولات یکی از بهترین کارخانه های دنیا را به ایران وارد میکند ، مجموعه مهندسی ردیاب دلتا میباشد .  مدل های استاندارد و مناسب برای انواع خودرو و موتورسیکلت 203A و 203B+ میباشد . استفاده از جی پی اس ردیاب باعث ایجاد امنیت و آرامش در دارنده وسیله نقلیه خواهد شد . تجربیات تلخ افرادی که مورد سرقت واقع شدند را حتما شنیده اید . و چه بسا سرقتهایی که موجب قتل صاحب وسیله نقلیه هم شده است . اگر صاحب وسیله نقلیه به موقع به فکر باشد ، هیچ خطری از لحاظ مالی و جانی تهدیدش نخواهد کرد .

 

ردیاب خودرو دلتا

بهترین جی پی اس ردیاب

ویژگی بهترین جی پی اس ردیاب عبارت است از :

1- داشتن سخت افزار و نرم افزار قدرتمند

2 - شرکت وارد کننده معتبر

3- پشتیبانی حرفه ای

 

دلایل برتری ردیاب دلتا

دلایل برتری ردیاب دلتا نسبت به سایر برندهای موجود در بازار ، داشتن هر سه ویژگی که در بالا اشاره شد میباشد . شناسایی قدرت سخت افزاری با تجربه و استفاده از دستگاه حال میشود . اما روش دیگری نیز برای شناسایی محصول عالی وجود دارد . وجود 18 زبان در سایت ردیابی فابریک دلتا نشان دهنده اصالت و کشورهای استفاده کننده از ردیاب دلتا میباشد . ترجمه سایت به یک زبان نیازمند صرف هزینه های زیادی میباشد . زمانی یک زبان به یک سایت اضافه میشود که در آن کشور ، مصرف کننده باشد . اگر زبان آلمانی را مثال بزنیم متوجه خواهین شد که در کشور آلمان خودروهای با کیفیتی همچون بنز و BMW وجود دارد که دارای استانداردهای خاصی هستند . کشورهای اروپایی قوانین بسیار سخت گیرانه ای برای ورود کالا به کشورشان دارند . مخصوصا لوازم الکترونیکی ملزم به رعایت استانداردهای خاصی میباشند . وقتی DELTAGPS توانایی ورود به کشورهای پیشرفته دنیا از قبیل اروپا و آمریکا را دارد این امر نشان میدهد که همه استانداردهای لازم در ردیابهای دلتا رعایت شده است .

 

دلایل برتری ردیاب دلتا

سایت فابریک ردیاب دلتا

تنها برندی هستیم که در ایران ، خدمات حرفه ای ردیابی با سایت فابریک کارخانه ارائه میدهیم . سایت ردیابی دلتا دارای 4 سرور قدرتمند میباشد . دو عدد از این سرورهای قدرتمند در آسیا ، یک عدد در اروپا و یک سرور در آمریکا میباشد . وجود این 4 سرور باعث افزایش توانایی ما در انتخاب بهترین و پر سرعت ترین آنها متناسب با کشور عزیزمان ایران باشد . بیش از 12 سال در مجموعه ردیاب دلتا به همه مشتریان ایران خدمات حرفه ای در سطح بین المللی ارائه میکنیم . نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید و آیفون با حجم بسیار کم ( در حدود 3 مگابایت ) نشان دهنده برنامه نویسی بسیار قدرتمند این کارخانه میباشد . از هر جای دنیا به راحتی میتوانید وسیله نقلیه خودتان را ردیابی کنید . مدیران شرکتها و سازمانهایی که تعداد زیادی وسیله نقلیه دارند و از ردیابهای دلتا استفاده میکنند به صورت کامل با قدرت و سرعت سایت ردیابی دلتا آشنایی دارند . در لحظه ورود به سایت ردیابی دلتا با سرعت و قدرت میتوانند همه وسیله های نقلیه را بر روی نقشه های آنلاین ببینند .

 

ردیاب خودرو دزدگیر ماهواره ای

بهترین ردیاب خودرو ، بهترین جی پی اس ردیاب ماشین ، دزدگیر ماهواره ای خودرو و انواع ردیاب ماشین چیست ؟ فرق ردیاب با دزدگیر ماهواره ای چیست ؟ فرق دزدگیر ماهواره ای با دزدگیر سیمکارتی چیست ؟ ردیاب بهتر است یا دزدگیر ؟ برای انتخاب بهترین جی پی اس ردیاب ماشین با ردیاب دلتا همراه شوید . بهترین ردیاب برای استفاده های موتورسیکلت و شخصی در ادامه خواهید دید .

 

ردیاب خودرو

تعداد 28 ماهواره ای به دور زمین در حال گردش هستند . جی پی اس ردیاب ماشین برای دریافت موقعیت دقیق نیاز به 3 عدد ماهواره نزدیک را دارد . با ساعت اتمی که در ماهواره ها وجود دارد ، موقعیت دقیق دریافت میگردد . ( DELTA 203A ) . این مدل مناسب افرادی است که دزدگیر از قبل دارند و میخواهند امنیت بیشتری اضافه کنند . همچنین برای مدیرانی که میخواهند ماشینهای شرکت و اداره را کنترل کنند .

 

دزدگیر ماهواره ای خودرو

جی پی اس دلتا 203B+ علاوه بر ردیابی ، به عنوان دزدگیر ماهواره ای هم میباشد . مناسب برای همه افرادی که دزدگیر ندارند و یا دارند و دوست دارند بهترین دزدگیر و به روزترین سیستم امنیتی را داشته باشند . مشخصات این جی پی اس حتما شما را شگفت زده خواهد کرد .

 

دزدگیر سیمکارتی

تفاوت دزدگیر سیمکارتی با ماهواره ای در این است که :
1 – موقعیت در دزدگیرهای سیمکارتی از دکل مخابراتی به صورت تقریبی دریافت میشود .
2 – اما در دزدگیرهای ماهواره ای ، موقعیت دقیق از طریق ماهواره GPS دریافت میشود .
3 – هر دو دستگاه سیمکارت میخورد اما در دزدگیر ماهواره ای ( GPS ) ، سیمکارت نقش ارسال ارسال اطلاعات را دارد .