دزدگیر مجهز به جی پی اس ردیاب جک s5

آیا میدانید بهترین دزدگیر مجهز به جی پی اس ردیاب جک s5 چیست ؟ آیا میدانید همه خودروها در معرض سرقت هستند ؟ آیا دزدگیر بهتر است نصب کنیم یا ردیاب ؟ برای پاسخ در ادامه با ردیاب دلتا همراه باشید .

 

خودرو جک s5

کرمان موتور در نمایشگاه خودروی تبریز از یک شاسی بلند جدید رونمایی کرده و این بار نیز به سراغ شریک چینی خود یعنی شرکت جک (JAC) رفته است. جک S5 نام خودرویی است که قرار است به زودی توسط این خودروساز داخلی وارد بازار بشود و به شاسی بلندهای چینی بازار تنوع بیشتری بدهد.
اگر به ظاهر S5 نگاهی بیندازید متوجه می شوید که اگرچه این خودرو از نظر ظاهری بسیار بهتر از هم وطنی های خود مانند X60 است ولی هنوز رگه هایی از طراحی دیگر خودروهای معروف جهان در آن دیده می شود. به طور مثال اگر به صورت متمایل از روبرو به خودرو نگاهی بیندازید، فرم جلو پنجره، چراغ ها، خطوط کناری روی بدنه و طراحی شیشه های کناری سریعا هیوندای ix35 را در ذهن تداعی می کند. همچنین در داخل خودرو و در قسمت کنسول میانی این موضوع نیز تکرار شده و می توانید نمونه چینی شده توسان را مشاهده کنید. اما با تمامی این اوصاف، روی هم رفته طراحی جک S5 نسبت به دیگر محصولات این کمپانی مانند جک توجوی، که هم اکنون در بازار موجود می باشد، بسیار بهتر شده که احتمالا می تواند در فروش آن نیز تاثیرگذار باشد.
جک S5 با پیشرانه های 2 و 1.8 لیتری به بازارهای جهانی عرضه شده که گویا کرمان موتور قصد دارد نمونه 2 لیتری آن را وارد بازار کند. در این پیشرانه و به کمک گیربکس 6 سرعته دستی حداکثر 174 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه و 235 نیوتن متر در 2000 هزار تا 4000 دور در دقیقه تولید می شود. این خودرو مجهز به توربوشارژر است و حداکثر سرعت آن به 180 کیلومتر در ساعت می رسد.
از نظر ابعاد و اندازه S5 دقیقا 4430 میلیمتر طول، 1840 میلیمتر عرض و 1660 میلیمتر ارتفاع دارد و وزن این خودرو نیز 1505 کیلوگرم است. یعنی S5 کمی طویل تر از هیوندای توسان است اما در عین حال کمی سبک تر از آن می باشد.
هنوز معلوم نیست کرمان موتور قصد دارد چه امکاناتی را روی این شاسی بلند چینی نصب کند اما احتمالا باید منتظر تجهیزاتی مانند سنسور نور، چراغ های مه شکن در جلو و عقب، دو خروجی اگزوز و سنسور پارک در عقب باشیم.

 

جی پی اس دلتا

جی پی اس عبارت است از 28 ماهواره در حال گردش به دور زمین . جی پی اس یعنی داشتن ارتباط ماهواره ای بین گیرنده زمینی و فرستنده هوایی . از جی پی اس دلتا میتوان به عنوان ردیاب خودرو و موتور سیکلت استفاده کرد . همچنین میتوان به عنوان دزدگیر ماهواره ای خودرو و موتورسیکلت هم استفاده کرد .

 

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

ردیاب خودرو دلتا داره ویژگیهای منحصر به فردی است . این ویژگیها به صورت انحصاری فقط در ردیاب دلتا وجود دارد . برای استفاده در خودرو و موتورسیکلت میتوان از مدل دلتا 203A و مدل دلتا 203B+ استفاده کرد . بر همگان لازم و ضروری است که از تکنولوژی جدید برای امنیت استفاده کنند . داشتن یک ردیاب خوب باعث ایجاد آرامش و امنیت خواهد شد . کارشناسان ردیاب دلتا از نزدیک کارخانه های مختلفی را بازدید کرده اند . این برنامه هر ساله ردیاب دلتا میباشد . برای بروز کردن دانش شرکت ردیاب دلتا هر ساله این بازدید ها به صورت منظم برگزار میشود . کشورهای مختلف و کارخانه های مختلف از نزدیک توسط کارشناسان ردیاب دلتا بازدید میشوند . عکس و توضیحات این بازدید ها در صفحه اینستا گرام ردیاب دلتا موجود است ( @deltagps ) .

 

جی پی اس ردیاب موتورسیکلت دلتا

جی پی اس ردیاب دلتا 203A به دلیل داشتن برق استاندارد قابل استفاده در همه نوع وسیله نقلیه میباشد . هم برای خودرو های ایرانی قابل استفاده است و هم خودرو های اروپایی و خودروهای چینی مثل جک ، لیفان ، چری ، برلیانس و خودروهای دیگر . همچنین امکان استفاده در موتورسیکلت را نیز دارد . دارای دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیور میباشد . وجود این دو آنتن باعث افزایش قدرت گیرندگی و فرستندگی دستگاه میشود . همچنین نصاب امکان قدرت مانور بیشتری در نصب خواهد داشت . و میتواند دستگاه را به صورت کاملا مخفی و در یک جای بسیار خوب نصب کند که دور از دسترس سارقان باشد .

 

دزدگیر جی پی اس دار خودرو ردیاب دلتا

داشتن یک دزدگیر خوب برای خودرو آرزوی همه میباشد . اما برندهای مختلفی که در بازار وجود دارد باعث سردرگمی افراد میشود . برخی با عنوان دزدگیر تصویری فروخته میشود . اما اگر به ماهیت دزدگیر دقت کنید متوجه خواهید شد که همه آنها دارای محدودیت هستند . یعنی اگر صدای آژیر شنیده نشود به راحتی سرقت انجام خواهد گرفت . پس راهکار چیست ؟ اگر کمی بیشتر تحقیق کنید متوجه خواهید شد که به جی پی اس ردیاب باید اعتماد کرد . مدلهای مختلفی برای GPS ردیاب وجود دارد . اما برای ردیابی مدل دلتا 203A و برای ردیاب دزدگیر ماهواره ای مدل دلتا 203B+ مناسب میباشد . با کلیک بر روی هر کدام میتوانید ویژگیهای مربوطه را ببینید .

 

دزدگیر جی پی اس دار موتور سیکلت ردیاب دلتا

همانگونه از اسمش پیدا هست هدف دزدگیر ماهواره ای میباشد . یعنی استفاده از تکنولوژی ماهواره GPS برای پیدا کردن و جلوگیری از سرقت موتور سیکلت میباشد . خب پس باید بیشتر به این موضوع حساس بود . به دلیل سبک بودن موتور سیکلت پس نوع سرقت با خودرو فرق دارد . یعنی به راحتی میتوان موتورسیکلت را بدون روشن کردن سرقت کرد . اما در مدل ردیاب دلتا 203B+ این امکان وجود دارد که صاحب موتور سیکلت از ضربه و یا تکان خوردن موتور سیکلت مطلع شود . همچنین دارای آژیر میباشد که صاحب دستگاه میتواند سایلنت کند که فقط هشدارهای پیامکی را دریافت نماید .  اطلاعات بیشتر را میتوانید در اینجا ببینید .

 

جی پی اس ردیاب دزدگیر مناسب خودرو جک s5

با توجه به توضیحات بالا کاملا مشخص هست که هر دو مدل دلتا 203A و دلتا 203B+ مناسب برای هر نوع وسیله نقلیه میباشد . یعنی هم برای خودرو و هم برای موتورسیکلت مناسب است . ردیابهای دلتا به دلیل داشتن استاندارد برق و سخت افزاری عالی قابلی نصب بر روی هر نوع وسیله نقلیه میباشند . دارای سایت ردیابی 18 زبانه از جمله زبان فارسی میباشد . این یعنی اثبات قدرت و کیفیت و اصالت DELTAGPS میباشد . یعنی این محصول در همه جای دنیا مشتریان راضی زیادی دارد از جمله در ایران عزیزمان . ماشین جک اس 5 دارای سیستم کامپیوتری استاندارد هست ( ECU ) . تنها دستگاه ردیابی که میتوان با خیال راحت بر روی این خودرو نصب کرد فقط جی پی اس ردیاب دلتا میباشد . این قطعیت را با وجود سایت ردیابی 18 زبانه میتوان اثبات کرد . با داشتن مدل دلتا 203A خودرو جک دارای ردیاب خواهد بود و با داشتن مدل دلتا 203B+ ماشین جک دارای ردیاب و دزدگیر ماهواره ای خواهد بود .

 

برندهای متفرقه GPS در بازار وجود دارند که با سایت اصلی خدمات داده نمیشود . به دلیل آنکه آن کارخانه زبانهایی از جمله فارسی را ندارد . به دلیل امنیتی بودن ردیاب ، لازم است که حتما خدمات از طریق سایت سازنده دستگاه دریافت شود . یعنی اگر سایت فابریک باشد خیال شما از پشتیبانی آنلاین 24 ساعته چندین ساله راحت خواهد بود . رضایت مشتریان ردیاب دلتا به ما انرژی میدهند که در ادامه مسیر هم حتما کیفیت را اولویت خودمان حفظ کنیم .