ردیاب خودرو اروپایی آمریکایی
1 – ردیاب خودرو اروپایی آمریکایی تا چه حد صحت دارد ؟
2 – بهترین ردیاب خودرو از کدام کشور وارد میشود ؟
3 – ویژگیهای ردیاب خودرو خوب چیست ؟
4 – بهترین ردیاب خودرو در ایران متعلق به کدام شرکت است ؟
5 – نحوه خرید ردیاب خودرو چگونه است ؟
6 – نصاب خوب ردیاب خودرو در افزایش امنیت ماشین چقدر تاثیر دارد ؟
7 – آیا ردیاب خودرو ایرانی خوب است یا ردیاب خودرو خارجی ؟
8 – آیا سایت ردیابی ایرانی خوب است یا سایت ردیابی فابریک کارخانه خارجی ؟
1 – ردیاب خودرو اروپایی آمریکایی تا چه حد صحت دارد ؟

در اکثر کشورها کارخانه ها و گارگاه های تولید ردیاب خودرو وجود دارد . به دلیل شرایط تحریمی ایران ، امکان واردات از بعضی کشورها وجود ندارد . حتی اگر یک وارد کننده بخواهد اینگونه ردیابها را از کشور ثالث وارد کند با افزایش هزینه مواجه خواهد شد . پس ادعای واردات ردیاب خودرو اروپایی آمریکایی در ایران کاملا صفر است .
متاسفانه بعضی از وارد کننده ها ( وارد کننده های اینترنتی از خارج بدون بازدید کارخانه ) اجناس درجه 2 چینی را به اسم ردیاب خودرو اروپایی آمریکایی به فروش میرسانند .
2 -بهترین ردیاب خودرو از کدام کشور وارد میشود ؟

تجربه 11 ساله ما در مجموعه ردیاب دلتا ثابت کرده است که بهترین ردیاب خودرو متعلق به DELTAGPS در کشور چین میباشد ، به دلایل زیر :
1 – ما از نزدیک کارخانه های مختلف در کشورهای مختلف را به دفعات مختلف بازدید کرده ایم و بهترین را انتخاب نمودیم .
2 – ما به صورت تخصصی کار GPS را انجام میدهیم و شناخت کامل به سخت افزار انواع ردیاب داریم .
3 – ما به کارخانه ای اعتماد کردیم که فروش جهانی دارد . میزان رضایت مشتریان کشورهای مختلف از برند DELTAGPS را سنجیدیم و انتخاب کردیم .
4 – برای مجموعه ما کیفیت و رضایت مشتری در اولویت اصلی قرار دارد .
5 – انتخاب بهترین ردیاب خودرو مساوی با امنیت و آرامش برای مشتریان میباشد .
3 – ویژگیهای ردیاب خودرو خوب چیست ؟
1 – توضیحات کلی ردیاب خودرو

ردیاب دلتا دارای مجوزهای کامل قانونی میباشد . ( سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی – آزمایشگاه انفورماتیک ایران – آزمایشگاه صنایع برق ایران اپیل )
2 – سخت افزار قدرتمند ردیاب خودرو

سخت افزار ردیاب دلتا مجهز به ماژول جی پی اس سری جدید با حساسیت بالا میباشد . ردیاب دلتا دارای دو عدد آنتن اکسترنال قوی و کاملا اکتیو میباشد که به صورت مخفی در داخل وسیله نقلیه نصب میگردد . جنس بدنه ردیاب دلتا فلزی و کاملا مقاوم میباشد . آی سی – چیپ و همه نوع قطعات به کار رفته در سخت افزار ردیاب دلتا درجه یک ( GRADE A ) میباشد . سخت افزار ردیاب دلتا به صورت سفارشی بر اساس موقعیت 4 فصل ایران طراحی شده است که با هر نوع آب هوا و درجه دما کار کند .
3 – سایت ردیابی قدرتمند ردیاب خودرو

1 – مشاهده موقعیت هر تعداد خودرو به صورت آنلاین در یک لحظه بدون اتلاف وقت 2 – گزارشگیری از موقعیت های قبلی به صورت تصویری و یا با خروجی اکسل ( مناسب مدیران ) 3 – مشاهده مسافت پیموده شده در ساعت و روز مورد نظر 4 – مشاهده روشن / خاموش بودن خودرو به صورت آنلاین و یا در زمانهای مورد نظر 5 – مشاهده سرعت وسیله نقلیه به صورت آنلاین و یا در زمانهای مورد نظر 6 – امکان تعیین محدوده سرعت 7 – امکان تعیین محدوده جغرافیایی 8 – امکان تنظیم زمان ارسال موقعیت بر روی سایت بر اساس زمان و متر .
4 – بهترین ردیاب خودرو در ایران متعلق به کدام شرکت است ؟

برای بررسی این موضوع پشنهاد میکنیم که سایت های ما و صفحات اینستاگرام ردیاب دلتا را به دقت مشاهده کنید . ما تنها شرکت وارد کننده ای در ایران هستیم که از همه کارخانه های ردیاب در دنیا بازدید کرده ایم . ما تنها وارد کننده ای هستیم که بهترین ردیاب دنیا ( DELTAGPS ) را با اخذ مجوزهای قانونی وارد میکنیم . همه ردیابهای دلتا دارای تائیدیه های آزمایشگاهی میباشند . پس به راحتی بر روی انواع خودروهای خارجی و ایرانی قابل نصب است .
5 – نحوه خرید ردیاب خودرو چگونه است ؟

لطفا به صورت کامل توضیحات لازم محصولات ردیاب خودرو دلتا را بررسی کنید . سپس از قسمت تماس با ما در ارتباط باشید . برای خرید میتوانید به صورت حضوری مراجعه کنید و یا پس از واریز به آدرس شما ارسال میگردد . همچنین میتوانید به نمایندگیهای ردیاب دلتا در شهرستان خودتان مراجعه کنید .
6 – نصاب خوب ردیاب خودرو در افزایش امنیت ماشین چقدر تاثیر دارد ؟

برای حفظ امنیت خودرو نیازمند استفاده از نصاب حرفه ای هستید . همه نصابهای ردیاب دلتا با تجربه چندین ساله با ما همکاری دارند . بدون هیچگونه نگرانی بر روی خودروی شما نصب میگردد . هر چقدر نصاب حرفه ای باشد ، امکان پیدا کردن ردیاب توسط سارقان به صفر میرسد . همچنین نصاب حرفه ای باعث میشود که سیستم برق خودرو و ECU ماشین امنیت بیشتری داشته باشد .
7 – آیا ردیاب خودرو ایرانی خوب است یا ردیاب خودرو خارجی ؟

به دلیل امنیتی بودن جی پی اس ردیاب خودرو ، هزینه ریسک کردن بسیار بالاست و به عهده مشتری میباشد . یعنی اینکه همه ردیابهای دلتا چندین سال است که توسط مشتریان ایرانی و خارجی استفاده میشود و رضایت کامل را به دنبال داشته است . هزینه ریسک انتخابهای دیگر به عهده مشتری میباشد . در ضمن یاد آور میشود که برخی از افراد هیچگونه تولیدی در ایران ندارند. اما با دستکاری در دستگاه به اسم کالای ایرانی به فروش میرسانند . بهترین انتخاب در ایران و دنیا استفاده از ردیاب خودرو دلتا میباشد به دلایلی که در اینجا ذکر شد .
8 – آیا سایت ردیابی ایرانی خوب است یا سایت ردیابی فابریک کارخانه خارجی ؟

جواب این سوال با قطعیت ” سایت فابریک کارخانه DELTAGPS ” به دلایل زیر :
1 – سرورهای قدرتمند DELTAGPS با خدمات چندین ساله رضایت مشتریان همه کشورها را جلب نموده است .
2 – سرور فابریک کارخانه به دلیل تعهدات بین المللی همیشه استانداردهای خدمات را رعایت میکند .
3 – مشتریان نگرانی از بایت ادامه ردیابی را ندارند . به طور مثال اگر شرکت ایرانی که سایت ایرانی دارد و یک زمانی به هر دلیلی تعطیل شود همه مشتریان بلاتکلیف خواهند بود . یعنی سایت ایرانی با جمع شدن شرکت ایرانی خاموش میشود . اما سایت ردیاب دلتا چون از طریق کارخانه پشتیبانی میشود همیشه پابرجا است . و این مساله خیلی مهم است که سایت ردیابی حتما فابریک باشد . سایت فابریک ردیاب دلتا 18 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی را پوشش میدهد .

منبع :  ردیاب خودرو اروپایی آمریکایی - ردیاب دلتا

 

ردیاب خودرو اروپایی آمریکایی