ردیاب خودرو وسیله امنیتی مورد نیاز همه میباشد . با داشتن ردیاب خودرو آرامش خواهین داشت . نحوه کار یک ردیاب خودرو در ادامه خواهد آمد . جی پی اس چندین سال است که در همه جای دنیا و ایران استفاده میشود . شما با داشتن ردیاب دیگر نیازی به دزدگیر ماشین نخواهین داشت . مدل دلتا 203B+ به عنوان ردیاب و دزدگیر ماهواره ای میباشد . همچنین مدل دلتا 203A به عنوان ردیاب ماهواره ای میباشد .کاربردهای مختلف جی پی اس به شرح زیر میباشد .

1 - برای استفاده در کشتی

2 - هواپیما

3 - وسایل نقلیه بر روی زمین

4 - برای اشخاص

5 - نظامی

 

همه افراد جامعه نیاز به امنیت دارند . این امنیت میتواند به روشهای مختلفی صورت بگیرد . 1 - امنیت توسط دستگاههای امنیتی جامعه2 - توسط خود شخص امکان برقراری امنیت در هر جامعه ای نیازمند صرف انرژی و هزینه زیادی است . هزینه تامین امنیت در هر جامعه ای توسط مالیات پرداختی خود شهروندان صورت میگیرد . اما پرداخت مالیات و به کار گیری نیروهای برقراری امنیت در هر جامعه باز هم نمیتواند میزان جرم و جنایت و سرقت را به صفر برساند .

pascalco

 

یکی دیگر از روشهای برقراری امنیت ، به کار گیری فکر و منابع در دسترس خود فرد میباشد . خدارو شکر در اکثر منازل بیش از یک خودرو یافت میشود . سیستمهای امنیتی به کار گرفته شده در این خودرو ها فقط ایموبلایزر و یا یک دزدگیر معمولی میباشد . برخی افراد به خیال خودشان با بستن یک دزدگیر تصویری و پرداخت هزینه زیاد نسبت به یک دزدگیر معمولی ، تصور میکنند که نهایت کار را در تامین امنیت خودرویشان انجام داده اند . با یک بررسی و تحقیق از کسانی که در کار نصب دزدگیر و سیستمهای امنیتی خودرو هستند میتوان فهمید که این نهایت کار نیست و یک دزد به راحتی میتواند در عرض چند ثانیه خودروی آنها را سرقت کند . 

حتی ماشینهای مدل بالای خارجی نیز با وجود داشتن قویترین سیستمهای امنیتی باز هم نتوانستند در مقابل سارقان خودرو دوام بیاورند .  پس راهکار چیست ؟ آیا باید تسلیم سارقان خودرو شوید ؟ روشهای علمی زیادی در دنیا برای بالا بردن سطح امنیت خودرو ها صورت گرفته است . یکی از بهترین و جدیدترین روشهای امنیت خودرو ، استفاده از جی پی اس ردیاب میباشد . برخی از مدلهای جی پی اس ردیاب ، قابلیت ردیابی و دزدگیری را با هم دارد . یعنی هم با ریموت دستگاه جی پی اس میتوان درب خودرو را باز و بسته کرد و یا به صورت پیامک ( sms ) میتوان این کار را انجام داد . همچنین قابلیت نصب آژیر را دارد که علاوه بر ارسال پیامک هشدار باز شدن درب خودرو ، قابلیت آژیر کشیدن را هم دارد . تا اینجای کار متوجه شدین که یک ردیاب با امکانات فول آپشن ، توانایی به مراتب چندین هزار برابر بیشتر از یک دزدگیر معمولی مرسوم در بازار ( مثل دزدگیر مجیکار ، دزدگیر ایزیکار و ... ) را دارد . 

دستگاههای جی پی اس ردیاب با برندهای مختلف در بازار یافت میشوند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند . برخی از آنها امکانات خیره کننده ای دارند .این تکنولوژی جدید میتواند اتفاقاتی که برای خودرو می افتد از طریق پیامک ، بدون بعد مسافت از راه دور به صاحبش اطلاع دهد . مثلا هنگام ضربه به خودرو ، باز شدن دربها و روشن شدن غیر مجاز با پیامکهای مخصوص اطلاع رسانی کند . یعنی وقتی صاحت خودرو پیامک ارسالی از سوی ماشین را دریافت میکند خیلی راحت متوجه میشود که آیا درب باز شده و یا ضربه خورده و یا روشن شده است !در سیستمهای دزدگیر قدیمی فقط آژیر بود و بس . یعنی اگر فاصله زیاد بود دیگر امکان نداشت از اتفاقاتی که برای خودرو می افتد آگاه شوند . اما یک جی پی اس ردیاب علاوه بر آژیر کشیدن میتواند با پیامک هم اطلاع رسانی کند . 



تا این قسمت مطلب متوجه شدین که یک ردیاب میتواند به عنوان دزدگیر ماهواره ای هم باشد . ممکن است سوالات زیادی در ذهن مخاطب ایجاد شود که یک دزد که مهارت بالایی دارد آیا توانایی از کار انداختن این دستگاه را دارد ؟ طرز فکر شما یک نگرانی بیش نیست چون توانایی یک دزد فراتر از یک انسان نیست . یعنی یک انسان برای رد شدن از یک در باید حتما آن در را باز کند . پس مثل روح نیست که از درب و شیشه اتومبیل رد شود .سیستم امنیتی جی پی اس به محض باز شدن درب خودرو همزمان آژیر میکشد و با پیامک به صاحب خودرو اطلاع میدهد . پس فرضیه از کار انداختن جی پی اس ردیاب دلتا ، صفر میباشد ممکن است سوال دیگری در ذهن مخاطب ایجاد شود که اگر برق خودرو توسط یک دزد قطع شود آنوقت تکلیف چیست ؟
 در جواب نگرانیهای شما باید عرض کنیم که قبل از شما ، مخترعین محترم در مورد همه جوانب امنیتی جی پی اس ردیاب و دزدگیر ماهواره ای خودرو به قدر کافی فکر کرده اند و راهکارهای بسیار عالی ارائه نموده اند . جی پی اس ردیاب دلتا مجهز به باطری داخلی با امکان پشتیبانی چندین ساعته بعد از قطع برق خودرو را دارد . پس خیالتان آسوده باشد که یک دزد در اولین قدم اگر به فکر قطع جریان برق خودرو باشد باز هم کاری از پیش نمیتواند ببرد . 

پس فرضیه از کار انداختن جی پی اس ردیاب دلتا ، صفر میباشد . برخی از خودروها به روش خاصی سرقت میشوند . اکثر ماشینهای خارجی توسط جرثقیل و ماشین برها سرقت میشوند .
در مدل فول آپشن جی پی اس ردیاب دلتا ، به محض تکان خوردن خودرو ، شروع به آژیر کشیدن میکند و هم زمان از طریق پیامک وضعیت پیش آمده را به صاحب خودرو اطلاع میدهد .  

 

پس فرضیه از کار انداختن جی پی اس ردیاب دلتا ، صفر میباشد . همچنین باید یاد آوری کنیم که نصب جی پی اس ردیاب دلتا و دزدگیر ماهواره ای خودرو توسط نصابان حرفه ای و نمایندگیهای معتبر که نصب میشوند هیچگونه جای دسترسی سریع به جی پی اس ردیاب را نمیدهد .   یک دزد تنها کاری که انجام میدهد به ترتیب زیر است :1 - چک کردن باز بودن دربها ( در همان لحظه ردیاب دلتا یک پیامک ارسال میکند )2 - ضربه به خودرو جهت مطلع شدن از سیستم امنیتی خودرو ( در همان لحظه ردیاب دلتا یک پیامک ارسال میکند )3 - باز کردن درب خودرو به روشهای خودش ( در همان لحظه ردیاب دلتا یک پیامک ارسال میکند )4 - تلاش برای روشن کردن خودرو5 - روشن کردن خودرو  ( در همان لحظه ردیاب دلتا یک پیامک ارسال میکند )6 - با عجله شروع به رانندگی کردن به سمت گاراژ اختصاصی خودشان7 - مخفی شدن برای مدتی تا آب از آسیاب بیافتد 

 

پس جی پی اس ردیاب دلتا در همه مراحل به شما فرصت میدهد که به سمت ماشین خود بروید . حال سوال دیگری که ممکن است در ذهن مخاطب ایجاد شود این است که اگر دیر رسیدیم تکلیف چیست ؟ جواب ارسال پیامک خاموش کردن خودرو از هر فاصله ای ( چون ماهواره ای است پس مسافت اصلا مهم نیست ) 

 

این از قسمتهای دزدگیری جی پی اس ردیاب دلتا . اما چگونه باید از موقعیت خودرو مطلع شد ؟جی پی اس ردیاب دلتا علاوه بر دارا بودن امکانات دزدگیر ماهواره ای خودرو ، امکان ردیابی آنلاین بر روی نقشه های مخصوص را دارد . روش کار به این صورت است که :1 -  نصب رایگان نرم افزار ردیابی جی پی اس دلتا مخصوص گوشیهای اندروید و آیفون بر روی موبایل خود این کار را انجام دهید2 - سایت مخصوص ردیابی
3 - ردیابی از طریق پیامک . یعنی کافیه از جی پی اس ردیاب دلتا آدرس بخواهید و یا زنگ بزنید . در همان لحظه یک پیامک حاوی آدرس ، لینک گوگل مپ ، مختصات جغرافیایی به گوشی شما ارسال میکند که موقعیت دقیق خودرویتان را میتوانید مشاهده کنید . مزیت نرم افزار جی پی اس ردیاب و سایت ردیابی در این است که میتوانید موقعیتهای قبلی را هم روی نقشه ببینید .  یعنی اگر خودرو سرقت شد و رفت داخل پارکینگ و یا مکان سرپوشیده که امکان دسترسی به ماهواره را ندارد ، موقعیتهای قبلی نشان میدهد که آخرین نقط های که آنتن داشت کجا بود . یعنی یک سارق خودرو به محض اینکه بتواند دستگاه جی پی اس ردیاب را بعد از صرف کردن زمان زیاد ، کشف کند باید از آن گاراژ پیاده فرار کند . چون خودشان کاملا مطع میشوند که مکانشان لو رفته است .  

اوراق خودرو در داخل گاراژهای مخصوص خود سارقین صورت میگیرد نه خیابان . پس خیالتان راحت باشد که همیشه شما برنده هستید نه سارق ! حال بیایید تا شما را بیشتر آگاه کنیم که انتخابتان از دزدگیر ، فقط جی پی اس ردیاب باشد ، و از بین جی پی اس های ردیاب ، بهترین جی پی اس ردیاب را انتخاب کنید . ما در این مقاله سعی میکنیم ویژگیهای انحصاری جی پی اس ردیاب دلتا را خدمتتان توضیح دهیم تا بتوانید بین سایر دستگاههای جی پی اس ردیاب موجود در بازار تفاوتها را ببینید و بهترین انتخاب را داشته باشید  . 

مزایای جی پی اس ردیاب دلتا به شرح زیر میباشد :1 - پرسنل و کارشناسان ردیاب دلتا از مجموعه بزرگی تشکیل شده اند که از لحظه تولید جی پی اس ردیاب در کارخانه تا لحظه رسیدن آن به دست مشتری به طور کامل نظارت دارند . یعنی در تولید و خرید آن در کارخانه نظارت کامل توسط کارشناس بازرگانی جی پی اس ردیاب دلتا صورت میگیرد که بهترین جی پی اس ردیاب  را بتوانیم به ایران وارد کنیم . این خرید چون به میزان زیاد و در خود کارخانه ( نه از راه دور ) انجام میگیرد طبیعتا به قیمت بسیار مناسب تهیه میگردد . کارشناسان ما این توانایی را دارند که مثل سایر جی پی اس های ردیاب بی کیفیتی که در بازار موجود است را به قیمت خیلی پائین تر خریداری کنند . اما آنچه که برای مجموعه جی پی اس ردیاب دلتا مهم است ،فقط کیفیت است . رقابت ردیاب دلتا در بازار ایران فقط بر روی قیمت نیست . چون اگر قیمت اولویت اصلی کار ما بود مطمئنا جی پی اس ردیاب با قیمتهای بسیار پائین تر نسبت به افراد دیگر در بازار به فروش میرساندیم ( قیمت جی پی اس ردیاب دلتا بسیار مناسب است ) . پس ما سعی کردیم که از کارخانه اصلی خریداری کنیم که این کار فقط در انحصار توانایی ما است و لا غیر .2 - سایت ردیابی جی پی اس دلتا ، فابریک میباشد . یعنی خدمات ارائه شده جهت ردیابی از طریق خود کارخانه که دارای سرورهای بسیار قدرتمندی جهت ردیابی دارند صورت میگیرد . همه مخاطبین محترم در جریان هستن که قدرت سرورهای فابریک خیلی بیشتر از سرورهای موجود در ایران است . در حال حاضر سرورهای جی پی اس ردیاب دلتا به 18 زبان زنده دنیا که فارسی هم جزوی از آن است خدمات ارائه میدهند . این مطلب به این معنی است که این کارخانه به کل دنیا جنس صادر میکند و مشتریان راضی زیادی از سراسر دنیا دارد که تا این حد توانسته است رشد کند . وجود سایت ردیابی قدرتمند گویای برتری سخت افزاری جی پی اس ردیاب دلتا میباشد . قابلیتهای بیشماری در سایت ردیابی جی پی اس دلتا وجود دارد از قبیل تعین سرعت و محدوده ، امکان ردیابی همزمان و آنلاین تعداد زیاد خودرو بدون افت سرعت در ردیابی ( مثلا 200 عدد خودرو را آنلاین در یک لحظه میتوان دید که این نشان دهنده قدرت بالای سرورهای ردیاب دلتا میباشد ) ، امکان مشاهده روی نقشه مخصوص ردیابی ، امکان گرفتن خروجی اکسل از گزارشات و مسافتهای طی شده تا یک ماه . توضیحات بیشتر در قسمت دموی سایت قابل مشاهده است .3 - سخت افزار با کیفیت عالی که به تائیدیه سازمانهای استاندارد جهانی رسیده است ( استاندارد معروف CE ) . در کشور ایران ، جی پی اس ردیاب دلتا توانسته است مجوزهای استاندارد شرکت اپیل ( صنایع انرژی برق ایران ) و سازمان ارتباطات و مقررات رادیویی را اخذ کند .4 - نرم افزار ردیابی گوشیهای اندروید و آیفون با حجم بسیار کم و روان ، با قدرت و امنیت بسیار بالا ( غیر قابل هک )5 - پشتیبانی خستگی نا پذیر کارشناسان جی پی اس ردیاب دلتا6 - تنوع جی پی اس ردیاب دلتا
7 _ همیشه موجود بودن جی پی اس ردیاب
8 - در دسترس بودن و آسان بودن خرید ردیاب دلتا ( مرکز تهران با امکان دسترسی از طریق مترو و اتوبوس )9 - سایر مزایا را خودتان بعد از خرید جی پی اس ردیاب دلتا به ما اطلاع دهید .  

gps

دزدگیر ماهواره ای خودرو ,جی پی اس ردیاب دلتا 203
 ویژگی های منحصر به فرد :1 - دارای سایت ردیابی قدرتمند فابریک کارخانه
2 - دارای نرم افزار مخصوص برای اندروید و آیفون3- دارای نرم افزار رایگان برای کامپیوتر4 - اعلام هشدار از طریق sms به محض ضربه ، باز شدن درب ، روشن شدن خودرو6 - امکان خاموش کردن خودرو از هر جای ایران7 - امکان نصب سنسور سوخت ( آپشن )8 - امکان نصب آژیر ( آپشن )9 - دو سیمکارته


 

آپشن و متعلقات :ریموت ـ سنسور ضربه ـ قفل مرکزی ـ استفاده از باطری داخلی قابل شارژ و برق خودروامکان نصب آژیر و سنسور سوخت ـ امکان نصب SD مموریدزدگیر ماهواره ای و ردیاب جی پی اس دلتا به دلیل قابلیتهای فراوان خود به عنوان یک ردیاب حرفه ای و به عنوان دزدگیر کامل ماهواره ای کامل دارای قفل مرکزی با ریموت کنترل، سنسور ضربه و آژیر قابل استفاده میباشد، این دستگاه موقعیت و اطلاعات مورد نظر را از طریق نرم افزار تحت وب که توسط شرکت در اختیار شما قرار میگیرد بر روی نقشه گوگل یا نوکیا مشاهده فرمایید. 

  

مدل و قابلیت ها203B+203A+203B203Aریموتداردنداردداردنداردقفل مرکزیداردداردنداردنداردسنسور ضربهداردنداردنداردنداردخاموش کردنداردداردنداردنداردامکان استفاده به عنوان دزدگیرداردنداردنداردندارد  تعداد سیمکارت قابل نصب2211قیمت

pascalco

 

pascalco

 

 برای ورود به کانال تلگرام ردیاب دلتا لطفا کلیک کنید
 

pascalco

 برای ورود به کانال تلگرام ردیاب دلتا لطفا کلیک کنید


مطالب مرتبط: